Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Blogger Olduğunu Yeni Yazı Yazdıklarında Hatırlayanları Tokatlayanların Bloğu!


Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız, ben yine yorgunum. Bugün İstanbul'un bir ucundan (Samandıra), diğer bir ucuna (Halkalı) gittim, geldim. Üstelik bunu sadece otobüs kullanarak yaptım. Düşünün artık ne derece bedensel ve zihinsel yorgunluk yaşayabileceğimi.

O yüzden sinirli olabilirim. Şimdiden söylemeliyim. Sonra yok ben duymadım, yok ben bilmiyorum tadında bahanelerle gelirseniz, hiç üşenmem, şu sağ kolumu kaldırdığım gibi ağzının orta yerine çarparım elimin tersini. Bunu yaparken zerre acıma duygusu taşımam. Bildiğin vahşi bir insan olurum.

Eve gelirken kabuklu yer fıstıklarından aldım. Yarım kilo. Ne güzel giderdi bunun yanında şarap! Babannem tavşan fıstık derdi bunlara. O bizde kalırken hep gider alırdım. Yanına da "kakala" (kola) alırdım. Yerdi içerdi, mutlu olurdu. Bize geldiği zaman, gitmesin diye lastik ayakkabılarını saklardım. Yıllar önce gözlerimin önünde son kez gitti. Ne ayakkabısı kaldı bize, ne değnekleri. Bir tavşan fıstığı, ancak bu şekilde duygulandırabilir herhalde bir insanı. İçesim var olm. Çok içesim var.

Uzunca zaman sonra yeni bir yazı yazdıktan sonra blogger olduğunu hatırlayıp, yeni yazı yazdığını herkeslere göstermek istercesine, herkeslerin bloğuna girip, herkeslere mesaj atan zihniyeti sevmediğimi açıkça belirtiyorum. RSS'den takip ediyorum ve okuyorum her birinizi, merak etmeyin. Yoruma değer bulduğum yada yorum yapabilecek kapasitede olduğum konulara girip yorumumu yaparım. Bu yüzden; Siz boş yere gelipte yeni yazı yazdığınızı belirtmek için olur olmaz konulara, olur olmaz mesajlar yazmayınız. Yakışıksız oluyor. İçi boş yorumların hayranı olsaydım adsız olarak kendime yorum yazardım.

Nedir bu teknisyenlerin çektiği arkadaş?! Her zaman böyle ama! Teknisyen diye adlandırılan kişi, uzaktan baktığın zaman karizmatik, iş bitirici, iyi para kazanan, yüksek sorumluluk sahibi bir insan olarak görülüyor ama işin içine girince teknisyen diye adlandırılan kişi, aslında bir bok değil. Bildiğin amele. Amelenin teknik olanı. Bi günde işten zamanında çıkamaz mı bu teknisyen kişisi? Hayır, kaç firma dolaştıysam hepsinde böyle. Teknisyen kişisi şirketi ayağa kaldıran işlere imza atar, büyük kazançlar sağlar şirketi onun sayesinde ama gel gelelim hep tabanda, hep ağır markajda. Olmaz ki ama böyle.

Şarap olsa içerdim. Yemin ediyorum içerdim. Kana kana, çölden çıkmış bir deve gibi içerdim. Öyle istiyorki canım.

O değilde. Geçen gün sevdiceğime iddaa oynattım ben. Ben maç isimlerini söyledim. O cevapladı. Yemin ediyorum bunca yıllık tecrübelerimle ben bulamıyorum o kadar maçı. 7 maçtan, 5 tanesini tutturdu. Diğer ikiside kıl payı kaçtı. 1 Liraya 60 Lirayı götürüyordu az kaldı. 7 maçta 60'lık oran çok müthiş bir orandır bu arada. Oynayanlar bilir. Misal Normal Özkan 7 maçta ancak 5 liralık bir oranı bulabiliyor sdmoıfmsadofsda Kirli Yalçın ise 5 maçta bulabiliyor ama O da tutturamıyor. Ama lan Yalçın; St. Pauli kazanır dedim di mi sana?! 3 tane koydu hemde dsamıofsd

Oyh. Kendi kendime ne de güzel sarıyorum. Blog denen boku kimse okumasa bile, buraya yazmak güzel oluyor. Bir word sayfasına yazmakla aynı şey değil. Bambaşkaları bile okuyabiliyor. Misal, geçen gün kedi çiftleştirme ile ilgili yazdığım yazı ile ilgili bir mail geldi. O da kedisini seviştirmek istiyormuş. Vatana, millete, insanlığa ve hayvanlığa yararlı bir blogger'ım ben.

Yerlere tükürmeyin, çöp atmayın, kedileri seviştirin, verginizi ödeyin (hepsini öderseniz batıyorsunuz, kanıtlanmış), insanları sevin, vs.

Ben daha ne yapayım bu insanlık için?!

delininkuyusu
'nu okuyor musunuz? Okuyun bence. O kadar yazıyoruz. Herşeyi buradan yakalayamazsınız. Biraz çerçeveyi geniş tutun ama, olmaz ki.

Kendinize dikkat etmenizi istiyorum. Zira şarap içemedim. Alakaya maydanoz olsa bile bunu belirtmek istedim. Olsun. Özgür platformdayız. Boş yorum istemiyorum. Ok? BYE!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Blogger Olduğunu Yeni Yazı Yazdıklarında Hatırlayanları Tokatlayanların Bloğu!

  1. The Dude says:

    RSS feeder sagolsun ne diyim :)

  2. ozkan says:

    abı sımdı okudum yazdıgını abdala malum olurmus aldım geldım sarabı :D

  3. Dreamtime says:

    tayibin oldschool resme replerin en büyüğü benden :D
    fıstık ve kola ikilisi benim çocukluğumun vazgeçilmez mutluluklarından biriydi.Ailede bir gelenek olmuştu bu ikiliyi akşamları tüketmek.gel görki fıstığı hala severim nadirde olsa yerim ama kolayı tüketmiyorum artık ıykk

Bu gadget'ta bir hata oluştu