Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bıyık Bırakarak Aday Olanların Bloğu!

Selamlar efendim nasılsınız.

Bir kerede bana malum olsun istedim hal hatır sormak. malumunuz cem insanı çok çalışmakta ve biraz aksatmaktadır sormayı ahalinin halini.

Son günlerde malum seçim zamanı ortalık baya bir keşmekeş içerisinde. orda burda seçim ayağına gezen araçlar, bayraklar, afişler...

Eskidende seçim zamanı böyleydi aslında. Çocukluğumdan bugüne değişen birşey olmadı desem yanılmam, Deniz Baykal dışında.

Ama birazcık olsun yontulmayı haketmiyor muyuz vatandaş olarak? En azından daha ufak seçim arabaları mesela? Bir otobüsler geziyor akıllara zarar, üzerinde bir ses düzeneği, aman yarabbi...

Napalm Death konserinde böyle ses düzeneği olsa kemancı tek kat olurdu

bu da böyle biline. :)

Taklit olayı vardır bilirsiniz, yukarıda yazınca bazılarınız çaktı olayı..

Küçükler büyükleri taklit eder.
Sevilen insan taklit edilir

Ama bizim ülkemizde bir de bıyık taklit etmeyi sevenler vardır.

Yalaka diyede adlandırılanlar mevcuttur

Ben seçim kaygısına bağlı olarak kendini bir şekile sokma hareketi diyorum bu taklit olayına.

Konuyu biraz açayım van mınutin centilmene
(centilmene cem'in işyerindeki ibrahim tatlıses hayranları için)

Mesela bakın sayın Erdoğan'a bir imaj yaratmış kendisine

Sineğin kaydığı bir sakal, klasik ense traşı dediğimiz saç kesimi ve bir tutam bıyık.

Şimdi buraya dikkat! Bir tutam bıyık çok önemli

Neden bir tutam ?

İşte buda imajın bir parçası

Bir tutam medeniyet, bir tutam irticai hareket; yok ki bunda bir zaruriyet.

İşte size ılımlı islamın traşa yansımış hali

Yaratıcılık böyle birşey

Peki taklit dedik

Nedir taklit ?

Bıyığın uzunluğu beni gerdi. Ataşehir belediye başkan adayı bıyığı kesse hoş olmaz mı? Ya da bıyık bıraksa?

Ama sayın Erdoğan bıyıklı.

Olmaz.

Bayat belediyesi başkan adayı

Bir tutam ak parti belde adayı. Ampül aday değil, yanlışlık olmasın.

Nerden mi biliyorum, bıyığı yok ondan.
Bingöl belediye başkan adayı bence gayet şık ve en azından bıyık biraz radikal ama ak parti logosu hay allah.

Erdoğan bıyığına rakip olacak bir bıyık bulmak zor olacak

Bıyıkta fotomontaj yoktur. Ama arkadaki Tayyip Erdoğanın tamamı montaj. Sahi yoksa Tayyip çıksın diyemi sağa eğilmiş? Anlamadım.

İslahiye belediye başkan adayı. Herşey Yüreğir için. Bıyıkta boya mı var ?

Kadir Topbaş ve başkan Sezgin. Sayın Kadir bey öyle sinsi bir bıyık bırakmışkı fotoda görünmüyor bile. Sahi bıyık içinde danışmanlık desteği alsak mı kadir bey? Asvaltta kol gibi destek almışız nasıl olsa. Bir de nereye el sallıyorsunuz ben anlamadım? İnsan 3 metre önündekine el mi sallar?

Esasen bu bıyık olayı uzar gider. Ben biraz araştırdım aslında ve Erdoğan bıyığına sahip olmayan akparti belediye başkan adaylarının sayısı iki elin parmağı kadar.

O parmaklardan biri, bıyığa sahip olduğu halde listemize girmiş başkan adayına gelsin.

Sayın Turgut Devecioğlu'na ak partiden aday olupta Erdoğan bıyığı bırakmadığı, kendi tarzını ve imajını yarattığı için teşekkür ederiz. tarz biraz tanıdık geldi bana ama neyse. En azından bıyık gibi duruyor değil mi?

Esasen bütün bu seçim dalgası boyunca sordum kendime.
Madem sakalda bıyıkta keramet var biz neden aday olmuyoruz.

Biz neden ülke yönetiminde söz sahibi olmuyoruz.

Kara kara düşünürken kafamda ampül yandı...

Büyük Düşün okuyucu.

POSTED BY Chopartypical
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Bıyık Bırakarak Aday Olanların Bloğu!

  1. msdaoıfoısadfads

    Ulan Özkoş, harbiden durdun durdun bombayı patlattın. Araştırmacı kişiliğinize saygılarımı sunar, fotoşopçu kişiliğinize parmak atarım :D

    Saadet partili adaylarda görüşmek isteriz :D

  2. ozkan says:

    saadet partisi çok yakında elimde güzel fotolar var :)

  3. Darkohl says:

    deve dudağını öpmekten hoşlanan kadınlar için bırakılmıştır o bıyıklar. chp bıyığının yandan yemiş versiyonudur.
    bu boyda bıyık bırakılmış bir dudağı öpmeye itiraz etmeyen kadın, kocasının zulmünü çekmeye mahkum olmuş ve onun kölesi olmayı kabul etmiştir demektir.
    öpsen öpülmez çüksen çükülmez..

    ve ayrıca siz de pek çirkin olmuşsunuz. şarlokolmslarım benim.
    hem göbeği niye çıkardın kadrajdan özkoşcuğum hea? :D

  4. ozkan says:

    ne göbeği eskidendi o gf

  5. nuran says:

    bence çok yakışmış hıh ....

National Geographic POD