Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seçim Kampanyası


Oturduğum bilgisayarın başından tutulmuş olan boynumu çevirip pencereye yöneldiğimde gördüm onları.

Bayramlıklarını giymiş onlarca insan.

Başlarında biri sırayla dükkanlara giriyor,

arkasında koyun sürüsü endamı takılmış gidiyorlar.

dedim, "hayrola, nedir bu grup yapma merakı?"

keza en son ilkokulda takmışlardı bize o göğüslerindeki kırmızı kurdaleye benzeyen şeyi,

hatta o günden sonra bana takan olmamış, taktırmamışımdır herhangi birşey.

evet en son o zaman bir grup olmuştu okuyanlar ve okuyamayanlar.

Peki bunlara neden takılmış?

Yaklaşıyorum,

kurdale partinin

- diyor ki "bu kurdale benim, ben de partinin"

- eee napalım?

- oyu bize verin!

- vereceğiz biz size merak etmeyin.

susuyoruz...

Afallaşmış endamını bozayım diye soru sorayım diyorum, aynı zamanda hümanistim biliyor musun?

- bu otobüs sizin mi ?

- evet

- hımm güzelmiş 0 dan 100 e kaç saniyede çıkıyor -demedim şaka tabi ...

- ya herşeyi güzel de çok ses çıkarıyor bu caddede bütün arabaların alarmları ötüyor anonslardan, yakışmıyor İstanbul'a. Bir de hani, bu bayraklar yasaktı artık her yerde yine var bunlardan. Bir de bu otobüslerin üzerinde kocaman fotolarınız var reklam vergisi veriyor musunuz ?

- sinirli ve kaşlar çatık " iktidara gelelim kaldırcaz bunların hepsini" dedi.

- benimkini de kaldır şerefsizim vercem len oyumu.

......

POSTED BY Chopartypical
POSTED IN ,
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Seçim Kampanyası

  1. Pelin says:

    Cem çok müzdarip bu konudan _kih

Bu gadget'ta bir hata oluştu