Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seçmen Bilgi Pusulasını Görüpte Güzelce Bi Sövenlerin Bloğu!


Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız aslında sabah herşey güzel başladı diye bir giriş yapabilirim. Evet, gerçektende sabah herşey güzel başladı. Nasıl güzel olmasın ki? Cumartesi lan bugün? Akşam halısaha maçım var, öğlene kadar çalışıyorum. Direk kolları yukarı doğru kaldırıp, beli sağa-sola oynatmak suretiyle, "lay-lay" diye sevinesim vardı sabah. Öyle güzeldi.

Sonra çıktım dışarı işime gitmek üzere. Kulağıma Misery Index taktım! Son albümü hemde! ÖFFF o ne biçim bi albüm lan! Resmen kendimle savaştım albümü dinlerken. Öylesine hırslı ve agresif bir albüm olmuş. Bu parçaları konserinde dinlemek istedim o an, ama sonra vazcaydım. Çünkü artık yaşlandık. O hırs, kafa-göz dalma seansları bu bünye ile tehlike sonuçlar doğurabilir bence. Bunu kendi kendime kabul ettirebildiğim için -neden böyle bir gayrete düştüğümü bilmiyorum- canım sıkıldı. Bariz sıkıntı çöktü içime. Yani Misery Index gelse, yada daha başka, beni, kendimi yerden yere vurmak istercesine coşturacak kadar gaz bir grup gelse bile ben çokta fazla vuramayacağım kendimi yerden yere. Bunu kendi kendine kabul ettirmek ne kadar kötü bir duygu biliyor musun okuyucu?

Bu blogda asgari ücret bile uygulanmamaktadır!

Sonra metrobüs, iş falan derken, normal çıkış saatinin yine 3 saat sonrasında çıkıverdim şirketten. Normal çıkış saatinde çıktığımı anımsamıyorum sanki. Öylesine ölümcül derecede kendimizi işimize adamış bireyler miyiz yoksa biz? Yoksa ne? Nedenini bilmiyorum ama cumartesi gününü çalışarak geçirmek gerçekten insanı yoruyor. Psikolojik olarak işte değilsin zaten. Kolların hala havada "lay-lay" modunda geliyorsun işe, ama saatler ilerledikçe psikolojik olarak çöküntü başlıyor, sonra bakıyorsun sabah yukarıda "lay-lay" yapan kollar bel hizasına inmiş. BU NE LAN, BU NE? diye sorguluyorsun kendini...

İşten çıkıyorsun, metrobüse biniyorsun. Yine yurdum insan suretine girmiş hayvanları ile itişe kakışa, basına pek samimi görüntüler vererekten yolculuk ediyorsunuz. Kulağında dönen müzik tek tesellin oluyor ama sonunda diskmaninde pili bitiyor. Kalıyorsun bi' çare...

Diğer metrobüse biniyorsun. Bu sefer oturma şansını yakalıyorsun ama. Açıyorsun kitabını. Fidel Castro'nun o inanılmaz savunmasını okuyorsun. VAY BE! diyorsun. Kendi sikindirik ülkene ve sikindirik kahramanlarına bakıyorsun. Fidel'in mahkemede savunmasını yaparken alıntı yaptığı dünya siyasi yazarlarına bakıyorsun, adam hem avukat, hem bilgili, hem siyasetçi, hem gerilla diye düşünürken aklına kendi DAVOS KRALIN geliyor. One minute, one minute diye sıyrılıyorsun düşüncelerinden. Fidel'e ayıp olmasın. Ağlardı halimize...

Sonra eve geliyorsun. Hemen karşında ne sikim olduğu belirsiz bir kağıt duruyor. Üzerine bakıyorsun; SEÇMEN BİLGİ PUSULASI duruyor. Hiç vakit kaybetmeden ana avrat sövmeye başlıyorsun. Kan, cet, dede, ata, namus, cibiliyet, aklına ne gelirse bir güzel boşaltıyorsun içini.


Bu ne lan?! BU NE OLM BU NE?! Kim hazırlıyor bu siktiğiminin seçmen bilgi pusulasını? YSK mı? AKP mi? YSK ise ben nasıl güveneyim ki seçim sonuçlarının doğruluğuna? Nasıl inanayım ki? İnandığınız dinin kurallarına göre, bir kulun hakkına tecavüz etmek büyük günahtır. O kul, o hakkını helal etmiyorsa bu daha büyük bir günahtır. Benim kum tanesi kadar hakkım varsa sonuna kadar HARAM OLSUN sizin gibi insanlara. Akşam akşam bozdunuz sinirlerimi. Ben ve benim gibileri sinirlendirip, oy pusulasını yırtıp attıracaklar ki; oy kullanmaya gitmeyelim ve onlar rahatça kazansınlar seçimlerini... Ben böyle bir düşünceye kapılıyorum. Uşağı oldukları insanlardan çok iyi öğrenmişler baskıcı ve emperyalist nasıl olunur'u... Kazanamasa bile Levent Kırca'ya vereceğim oyumu. Kazansa bile kazanamaz gerçi böyle bir memlekette, böyle bir hükümetle, böyle bir vatandaş silsilesiyle.........

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Seçmen Bilgi Pusulasını Görüpte Güzelce Bi Sövenlerin Bloğu!

  1. Darkohl says:

    Sinirlenirken bile içimizde patlıyor düşüncelerimiz AKP'nin seçim sıçmaları yüzünden.
    Her ner şekilde olursa olsun bir şekilde karşınıza çıkan "seçim kampanyaları" her seferinde AKP'yi destekler biçimde gözümüze çarpıyor.
    Bu bloğu okuyanlardan herhangi bir tanesi eğer AKP'ye oy vereecekse o kişiye yalvarıyorum AKP'ye oy vermesini haklı çıkartacak tek bir şey söylesin ya da karşımıza çıkan bu her zımbırtıda ilk sırada her eferinde AKP'ye ait logo, resim, amblem.. olmasının sebebini açıklasın.
    Lütfen!
    -isminizi açıklamak mecburiyetinde değilsiniz, bu blog bazı bloglar gibi blog sahibinin onayıyla yorum kabul etmiyor ne de olsa istediği zaman silebilme özgürlüğüne sahip-
    He kaldı ki zaten bir şey söyleyemeyecek kadar üşengeç ve de umursamaz hissediyorsanız kendinizi hiç bir şey söylemenize bile gerek kalmayacaktır.
    Biz yine anlarız.
    AKP hükümetinin kurbanlarıyız biz! Bizden kaçmaz.

  2. özkan says:

    banada pusula geldi ama böyle değil normal pusula sanırım ferah mah. olması sebebiyle cem kardesimi ak koyunlardan biri sanmışlar çünkü ferah mahallesinden farklı birşey çıkmaz düşüncesi hakim.haklılarda aslında.
    bana neden gelmedi diye düşünecek olursam sitede oturuyor olmamın etkisi büyük sanırım.

    aslında herşeyi bir kenara bırakıp şunu düşünmek lazım

    adamlar negüzel çalışıyorlar lan

    bu pusulayı yapan akp belli

    peki cem kılıçarslan bilgisine nasıl ulaşıyor

    evini bile biliyor adam

    bu bilgilere mükemmel derecede koordineli şekilde çalışarak ulaşıyorlar.

    düşünüyorumda bu çalışma azmını memleketi yönetmeye harcasalardı bugün burda olmazdık

    gerçekten şaşırtıcı

    bu durumdan sonra akp nin yapacağı son hareket cem kılıçarslanın kime oy verdiğini tespit edip ona göre hizmet vermemektir.

  3. onur says:

    bana da gelmedi ulan... vermiyom ben de oyumu size :p

    olum bi tek senin için yapmışlar bunu... etkili muhalefetinden çekinmişler olum, adam yerine koyuyolar lan seni... yakında buzdolabı çamaşır makinesi pileysiteyşın falan da gelir he...

    Sus sesini çıkarma işte... bekle one minute...

    Sen Cem'sin! Büyük düşün lan!!!

  4. özkan says:

    ahhhahaha cemin koydeki muhabbeti geldi aklıma "daş..klarımda büyüktür". slogan burdan çıkıyor!

  5. Dreamtime says:

    Az zamanda çok işler yaptık azizim şeklinde her yerde dolaşıyorlar, her yerde geziniyorlar, mal halkımızı bir kere daha kandırıyorlar...

    O değilde bu defa olan sloganları beni kopartıyor.Sen büyüksün, büyük düşün... Sen bilmem nesin şöylesin böylesin hay mk!! En komik aday hediyesi gülsuyu idi kashfısfgıshgsıuhfgıshgıuzh.Abi ben hayatımda öyle promosyon görmedim.Eve bi geldim akp poşeti.İçinde bir sürü katalog, broşür vs.Bi de gülsuyu? Üzerinde aday olan herifin resmi of yaa

National Geographic POD