Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.11

Salı Gününe Lanetler Ederim...

Çalışan insanlar olarak hep kızdık, sövdük sana Pazartesi...
Hakkını yedik ama şahsen ben gördüm ki; bok yemişiz!
Eğer lanetler okunası bir gün varsa,
O da salı günüdür derim, salı gününe lanetler ederim!

Pek karaktersizce gördüm seni salı günü!
Öylesine sinsi bir yılansın ki, zaman bile geçmiyor!
Devlet bana imkan verse pazartesi gününü değil,
Salı gününü tatil ederim, salı gününe lanetler ederim!

Bütün pis işler bugün bulur bizi,
Pazar bile bugün kurulur mahallede,
Leş gibi kokar ortalık bugün yüzünden
Burnumu tıkar öyle yürürüm, salı gününe lanetler ederim!

Zihinsel olarak feci yoruluyorum salı günleri...
Belim, başım ağrıyor, gözlerim kapanıyor...
Sevişesim bile gelmiyor!
Öyle lanet bir gün derim, salı gününe lanetler ederim!

Der ki Seyfi abi;
İnsanlar! Kızmayın artık pazartesiye!
Üzmeyin onun tatlı canını, o da bizden biri aslında!
Onda suç yok, ondan sonra gelen salı günü bok ediyor herşeyi,
Ne şerefsiz, ne karaktersiz, ne karabaşlı yılandır bu salı günü, ah bir bilseniz,
Siz de bunu görseniz, salı gününe lanetler etseniz?...

Yarın olsun diye dualar etmekteyim.
Daha fazla dayanamayıp, uyku ilacı içicem bu günden kurtulmak için...
Ne lanet bi günsün lan, bi türlü akşam olmadın!
ÖH ulan ÖHH yeter ÖHH...
Bıktırdın hanuna! ÖHH...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.11

  1. Yalçın says:

    farkettimde cem çalışırken seyfi abi için daha rahat malzeme bulabiliyorsun

  2. Yalçın says:

    unutmadan reklamlarada tıklıyak yıhyıh

  3. özkan says:

    salı günlerini yalçına adıyorum

  4. Pelin says:

    seyfi abi'nin bile şiir üslubunu değiştirmiş kara salı

  5. Seyfi Abi'nin içine bişi kaçmış... Ya da yeteri kadar demlenmemiş, serinin hayranı olarak bu seferki volüümü çok gerçekçi buldum bu da hoşuma gitmedi, yazarın "ben şaplağı vurdummuydu" eserine bakıp ilerki volümler için umut depoluyorum.(umut fakirin ekmeği ne de olsa veya olmasa işte bütün mesele bu)

Bu gadget'ta bir hata oluştu