Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Siyasetin Tek Limanı Ahlaktır Diyenlerin Bloğu!

Efendim merhabalar. Nasılsın?
Bu noktada hep bir ağızdan "saol" derdik askerde.
Dağlardan bize tekrar dönen ses tek oyuncağımızdı.
Giden bilir..
Askerliğin tek limanı dağlara göndermiş olduğun o sesin, komutanının kulaklarında bachata yaptığı andır.
Arazi olup ranzana uzandığın an dışında tabi.
Birde siyasetin limanı varmış; Sayın Erdoğan derler.
Şöyle ki;
"Siyasetin tek limanı ahlaktır."
Anamızı alıp gittiğimiz an dışında tabi.
Anamız anılıyorsa suç bizdedir. Şov yapıyoruzdur. Neyse...



Bakışına dalıp gidiyorum. Bir derinlik var sezdiniz mi? "Karadenizde GEMİNmi battı?" sözü ilk defa havada kalmaz dimi okuyucu. Bana deseniz kolpa olur ama sayın Erdoğan'a diyince ne kadar anlam kazanıyor. Şahsen benim böyle bir fotoğrafım olsa, altına bir şarkı sözü yazar, sevdiğim kıza gönderirdim. "Sen geçerken sahilden sessizce / gemiler kalkar yüreğimden gizlice."
Ya da "bakakalırım giden gemimin ardından" ?

Ne, bunun için gemim mi olması lazım?

Biliyorsunuz geçen gün bir bıyık araştırması yaptık elimize ilginç sonuçlar geçti.
Başka bir şey araştırsaydık elimize ne geçerdi bilemiyorum ama çok araştırmacı değiliz Allahtan!
Bu yazımızda sakal tıraşı olmaktan sıkılmış insanların kurduğunu düşündüğümüz bir partinin adaylarını araştıracağız.
Sıkılmış diyorum bu yapılanın bir imaj olduğunu bana kimse anlatmasın.
Bakınız.



Sayın Mehmet bey, Belediyecilik sizin işiniz güzel hoş ta, siz sakal tıraşı olmayı unutmuşsunuz.
Hem de fotoğrafçıya gideceğiniz gün.
Belediyecilik dikkat gerektirmez mi? Bunun bir unutkanlık olduğunu düşünüyorum. Yoksa insan güzel bir tıraş olmaz mı?
Tamam, üniversite öğrencileri ve benim gibi berduşlar aydan aya, gerekmezse bayramdan bayrama traş oluyor ve çoraplarını değiştirme zamanı aynı döneme denk gelebiliyor. Sizin bizden mi örnek almanız lazım. Vallahi ayıp.
Bak giyinmişsin ne güzel o sakal yakışıyor mu ?
Temiz siyaset diyorsunuz böyle mi?
İlk yüzüne bakacak insan ve baktığında bir aydınlık görmeli vesselam.
Araştırın, Sayın Uzan'ın aldığı oyun %60 ı sakal traşınadır.
Yoksa Türk halkı zekidir mazotun 1 lira olamıyacağını bilir!






Ümraniye'nin yıldızı geliyor... Gelmesin namazdayım..
Nasıl bir yıldız? Popstar vs?
Bize yıldız değil de belediye başkanı lazım.



Hakkımız olan hizmet için; oylar Ahmet Çakır'a.
Ama önce berberleri kandırmak lazım Ahmet abi.
İktidara gelirsen berberler aç kalır.




Burada kameramana küfür etmiyorlar merak etmeyin. Sadece esnaf ziyaretindeyken poz veriyorlar.
Şimdi abi, yeri gelince dinden kitaptan bahsediyorsunuz, her şeyi biliyorsunuz. Ben mi yanlış biliyorum, hoş görü dini deği mi inandığımız yoksa. Avrupa'dan işimize gelen kanunları aldığımız gibi. Avrupa'da otoparktan para alıyorlar dersiniz burzda İspark kurarsınız. Avrupa'daki otopark kanun ve kurallarının sadece tahsilat kısmını uygularsınız. Arabayı çek, aklınla birlikte emanet et. Gelince bulursan ne mutlu sana.
Dinde böyle olmuş bizim için.
Dört karıyı al, kafayı kapa. Hoşgörü mü? van mınüt.

Bilmem farkında mısınız ama, ülkemizde dinle ilgili çıkan bütün sorunlar kadınlara uygulanan yaptırımlarla ilgili. İslam'ın kadınlardan bir zoru mu var yoksa şeriatın içinde kadın yüzü görmemiş, sapıtış ve beyinlerinin loplarına kadar gözü karartmış erkeklerin mi?
Bir penguen bile tek eşle yaşayabiliyor. Bu bağlamda, hayatın güzelliklerinden elini ayağını çekmiş ve kendini dine adamış ey insanlar!
Neden bu güzelliklerin en tazesinden dört tane alırsınız?
Bir de bu dünyada varolan herşeyin bir nedeni var değil mi ?
Peki, Aşk'ı hangi olguyla açıklayacaksınız ?
İnsan neden her zaman BİR'ine aşık olur. Neden vardır bu illet?

Neyse, konumuz vaaz vermek değil. Sanırım herkesin bir yorumu vardır.
Yorum kısmında göremesekte!

Kapanışı, Elbistan Belediye başkan adayıyla yapalım istedim.
Ülkemizdeki durumun, geldiğimiz noktanın, Atatürk'ün özenle dini, devlet işlerinden ayırmasına rağmen bugün tersini yapanın, Allah bu adayın sakallarında kaybolmasını nasip etsin.







Aminleri duyar gibiyim...
Esen kal okuyucu. Ulu önder artık yok, yalnızız ve sen bu ülkeye lazımsın.







POSTED BY Chopartypical
POSTED IN ,
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Siyasetin Tek Limanı Ahlaktır Diyenlerin Bloğu!

  1. Pelin says:

    Saadet Partisinin adayları Darvin'in teorisini kanıtlamıyor mu?
    Ben mi yalnış görüyorum?

  2. Adsız says:

    selam ben diğdem üye değilim ama yeni takip etmeye başladım.değindiğiniz yerler gayet mantıklı diye düşünüyorum...
    siyasetin tek limanı ahlaktır demiş ismini yazmak istemediğim hatta tv de sesini duyduğumda çıldırdığım insan;acaba kendinde o 'ahlak'ın ne kadarı var??? neyse...
    sakal ve diğer yazınızdaki bıyık konusuna gelince şunu düşünüp gülüyorum;o tarz zihniyetteki insanları en azından fikrinden önce fiziksel olarak ayırt edebiliyorum :P :)))))

  3. ahaha her ne kadar bu benzetmeyi yaptıktan sonra kendimden nefret edecek olsam da; elbistanın sesi amcam 68 lerin bitli turistleri gibim maşallah, ama çiçek çocuğu olamacak kadar kart (bedensel + zihinsel 2si 1 arada tadıyla), make love demeyecek kadar ağzı biberli..

National Geographic POD