Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Sokakta Yürürken Ve Aynı Zamanda Durup Dururken, İnsanları Tokatlama İsteğiyle Yanıp Tutuşanların Bloğu!

Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız idare eder derim, sıyrılırım bu sorgu çeker halinizden. Nedir yani?!

İşten çıktım, Fenerbahçe'mizin maçını izledim, berabere kaldık ama olsun. Olur böyle şeyler. Rehavet kötü şeydir azizim.

Bugün işe giderken, motordan tam indiğim sırada savrukçasına yürürken bir anda önüme bir teyze atladı. Modern bi teyzeydi ama bu teyze. Saçları kısa ve sarıya boyanmıştı. Teyze, teyzedir deyip yol verdim. "Teyzelere yol vermek gerek lan!" dedim içimden. Kimsecikler duymadı. Gayri ihtiyari olarak önüne bakan insan style gözüm bi ara teyzenin bacaklarına kaydı. Yada bacaklar gözümü çeldi. Bir teyzeden beklenmeyecekmişçesine bir manzara ile teyzede file çorap gördüm. Teyze, file çorap giymişti. "Ne biçim teyzesin lan sen!" dedim içimden. Olanca isteğimle bakışlarımı başka bir yöne çevirdim. Bilseydim yol bile vermezdim o teyzeye. Düşman başına file çorap giymiş teyze. Günüm resmen kötü geçti onun yüzünden. Ara ara dalıp, onun o file çorapları geliyordu gözümün önüne. Rüyasında gördüğü kabustan uyanırmışçasına kan ter içinde yataktan fırlayan insancıklar gibi irkilerek ayılıyordum o göz önüne gelen file çorap giymiş teyze görüntüsünden sonra. Bu günün kabus gibi bir gün olmasının nedeni, sabahın köründe karşıma çıkan, tüm insaniyetimle yol verdiğim ama tüm garipliğiyle ve file çoraplarıyla karşıma çıkan, file çorap giymiş teyze değilse nedir a dostlar?

Yarın olsada maç yapsak lan!

Bizim kedi sevişti geçenlerde ama hala azgın. Ben böyle bi kedi görmedim arkadaş. Sevişmeye doymuyor adeta. Kedisin lan sen?! Bir sınırın, bir dönemin var senin. Dönem dönem azarsın, sevişirsin geçer. Seviştin işte, daha ne? Hala ne istiyorsun benim bacaklarımdan? Arkadaş, gelip bacaklarıma sürtünüyor ya, işte o an nefret ediyorum bu kedi hayvanından. "Dünya ahret bacım olsun", yan gözle bakamam, elimi kaldıramam. Ama o gelip bacağıma sürtündükçe tekmeyi vurasım geliyor. O derece tiksiniyorum o bacaklarıma sürterken. Şunun şu tacizlerinden kurtulmak için eve bir tanede erkek kedi almayı bile göz alabilirim. Yemin ediyorum yapabilirim!

İş hayatı feci okuyucu. İnsanın dilini damağını kurutuyor. İşten gelip uyuyorum. Sabah kalkıp işe gidiyorum. OH NE GÜZEL BİR ROBOTUM! Hayatımda en çok istediğim şey. NE SKİMDEN YAŞAMLARIZ... Çalış çalış nereye kadar lan okuyucu? Yok mu bunun bir yardım fonu? Ben ve benim gibilerin tek umudu sikindirik loto - toto tripleri mi olacak hep? Gerçi oynamadım ama tutsaydı ne biçim para o lan! 50 tirilyor! ÖFF! Para değil, kum tanesi mubarek... Hemen sevdiceğimi babasından istemeye giderdim. Evimi alır, dayar, bir de utanmadan döşerdim. Ebeveyn banyolu bir ev tercih ederdim üstelik. Para var huzur var. Jakuziye gerek yok. Çok su harcıyormuş. Zengin olabilirim ama israfkar, asla! İsrafçılara kafam girsin.

34 numaralı Zincirlikuyu - Avcılar hattı vızır vızır geçerken, 34A numaralı Edirnekapı - Söğütlüçeşme hattını dakikalarca boynu bükük bekleyen kardeşlerim! Yalnız değilsiniz. Acınızı paylaşıyorum ama o 15 dakikada bir gelen 34A numaralı Edirnekapı - Söğütlüçeşme hattını işgal eden otobüs geldiğinde, otobüse adam gibi itişmeden binin lan bi' kerede ibneler! Adamlar YÜZYILIN İCADINI yaptı, senin gibi sefil ve görmemiş bir halk için METROBÜS getirdi, hala yaranamıyorsun, hala ŞU ADAMLARIN SEVİYESİNE ÇIKAMIYORSUN! Ne sikimden bir halksın, ne öküzsün, ne evrim teorisini kanıtlamış bir bünyesin lan! Darwin amcamızın 200.ncü yaş gününü kutlarım bu arada.

Fidel Castro, seviyorum seni!

O değilde, metrobüsün en sevdiğim yanı ne biliyor musunuz? Tüm duraklarda, tüm kapıları açıyorlar ya, insanlar ön kapı, arka kapı ayırmaksızın o otobüse biniyorlar ya, otobüs dolduğu anda insanlardan "arkalara doğru ilerleyelim beyler" bağırışları çıkmıyor ya, ÖFFFFFFF! O ne biçim mutlu oluyorum var ya o lanet olası şerefsiz bağırtıyı duymadığım için. Yağlarım eriyor adeta. Göbek yağlarım erimiyor ama. Hala kocaman göbeğim var. Koşamıyorum bile.

Bir seri katil olsaydım muhtemelen "testere" tarzında bir katil olurdum. Yere tükürenleri öldüren katil. İnsanları taciz edenleri öldüren katil. Yerlere çöp atanları öldüren katil. Sabahın köründe, tüm işkembesini kaldırıma bırakanları inanılmaz işkencelerle öldüren katil. Şemsiyesini insanların gözüne sokanların şemsiyesini götlerine sokan katil.


O değilde, yolda yürürken, sırf tipine uyuz olmamdan ötürü, başka hiç bir nedeni olmaksızın, kaldırımda duran iki tipin yanına yanaşıp, durup dururken yanaklarına iki tokat patlatıp, hiç birşey olmadan yürüyüp gidesim var. Bir şey derlerse üste çıkıp "sus, sus konuşma bir de cevap veriyor" deyip, bir tane daha çakıp, hiç birşey olmamışçasına yine devam edesim var. İki kişi tarafından fevkalade darp edilesiye kadar devam edesim var bu kısırdöngüye. Gerçekten o kadar merak ediyorum ki insanların o an verecekleri tekiyi ve yüz ifadelerini. Kamera şakası yaptık falan deyip yırtabilir miyiz acaba? Gerçekten çok istiyorum.

Efendim dikkat edin kendinize.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Sokakta Yürürken Ve Aynı Zamanda Durup Dururken, İnsanları Tokatlama İsteğiyle Yanıp Tutuşanların Bloğu!

  1. loto bana da çıkmadı lan. olacak iş mi hanunaa! göbek için birayı kescen maalesef.

  2. olm mimi, zaten kestim birayı. haftada iki-üç tane içiyorum ancak. o kadar biradan bişiy olmaz desin birileri. canımı sıkmasınlar! gerçi bu hafta 5 tane oldu bile *hübü ama canım şarap istiyor çılgınlar gibi. güzel şarap ama. en kötüsü cumartesi gibisinden olsun. bu gece maçtan sonra şarap alayım ben. şekil ;) öptüm by.

  3. Pelin says:

    la :D

  4. Adsız says:

    sevdiceğini istemeye gidince çok süslü anası file çorap giymiş olurmuş mesela hıh...

  5. ahahha sevdiceğimin annesi hala daha çok genç ve güzel olduğu için, ona ne giyse yakışır :)

  6. özkan says:

    abi foto çok fena ya rio tayyib yürü be :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu