Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Toparlanmak, Üşenmek, Futbol ve Aşk Tutulması Gibi Konu Başlıklarını Bir Yazıda Toplayabilenlerin Bloğu!


Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız, gayette bir pazar günü işte... Etrafı toparlamam gerekmekte. Odamın aslında pek toplanacak bir yanı yok. Mobilyalar geldikten sonra herşey zaten yerli yerinde oluyor otomatik olarak. Özel bir gayret göstermeksizin kendiliğinden toplanıyor. Sadece yatağım dağınık oluyor bireysel dağınıklığımı göz önüne alırsak.

Ancak çoğul dağınıklıklarımı-zı- toplamak uzun sürüyor. Malum cumartesi gecelerimizin vazgeçilmez eğlencesi, halı saha maçlarımızdan sonra, en az dört kişi olmak üzere odamı işgal ediyoruz. Mısırlar patlatılıyor, biralar içiliyor, çipsler yeniliyor, çikolatalar ve bunun gibi değişik kombinasyondaki yiyecekler falan filan. Film izlerken gayette yıpratıcı davrandığımız için, ertesi güne darmadağın bir oda kalıyor Cem'in toplaması gereken.. Ve işte ardımda yine öyle bir oda, halletmem gereken bir bilgisayar ve aslında yazmak isteyipte, aklındakileri toparlayamayan ve ardındakileri de toparlamaya üşenen bir Cem...

RSS sağlayıcımız FeedBurner ile alakalı bir problem olmuş. Neden olduğunu anlayamadım ama site takipçisi benim değil, bambaşka birilerinin içeriklerini gösteriyordu. Sorunu düzelttim. Eğer RSS'den takip eden varsa ve hala bu problemi yaşıyorlarsa RSS'den kaldırıp, tekrar eklemelerini salık veririm. Böylece probleminiz giderilecek, bir günde 26 post birden görünmeyecek. Bunu bana farkettirdiği içinde Santa Roja hanıma teşekkürü bir borç bilirim.

Normalde bugün, her hafta sonu olduğu gibi bir sahile gider, içer, ateş yakar ve leş gibi is kokup evimize dönerdik. Ama bugün hem içimdeki iştahsızlık, hem toparlamam gereken oda, hem halletmem gereken bilgisayar, hem ablamın bize iştirak etmemesi bir araya geldiler ve beni gitmekten alıkoydular. Bu pazar evde pineklemece yapacağım.

Yeni aldığım halısaha kramponları muhteşem ewq Sahaların tozunu attırabilirsiniz onunla. Tabi eğer bir köpek ciğeri taşıyorsanız kehkeh. Yıllardır her cumartesi top oynamamıza rağmen öyle bir hamlaşmışız ki, toplamda yarım saat zor koştum. Neyseki, kısım kısım kendimizi değilde, topu koşturmamız gerektiğini biliyorum. Genel olarak güzel bir maçtı. Fazlasıyla farklı bir galibiyet aldık. Kaç tane olduğunu bilmiyorum ama baya bir yıldız göz kırptı canım kadar sevdiğim sevdiceğime.



Dün gece fanatik bir Fenerbahçe taraftarını konu alan Aşk Tutulması adlı filmi izledik. O heyecanları gerçekten damarına kadar yaşamış bir insan olarak çok beğendiğimi ve çok eğlendiğimi söylemeliyim. Her maça ayrı uğur denersin, uğurlu geldiğine inandığın yerde oturur, ona göre kendini rahat hissedersin, takımına laf söyletmezsin, bir kızla arasında seçenek yapman gerekse kesinlikle takımın kazanır falan hehe. Fenerbahçelilik gerçektende böylesi bir duygu hakkını verirse/verirsen. Hiç birşeye değişemeyeceğin, iliklerine kadar işlemiş bir kanser gibi. Dışarıdan bakıldığı zaman inanılması güç olarak görülebilir. Ben şu an öyle olduğumu iddia etmiyorum tabiki ama hala öyle olan o kadar çok insan var ki.. Ve bu sadece Fenerbahçelilere özel bir durum gibi. Bir hastalık gibi. Bir çok takım taraftarı çok fanatiktir, takımını çok sever ama emin olun hiç birisi hastalıklı bir Fenerbahçe taraftarı kadar "rahatsız" değildir. Bu açıyı yakaladığı için film çok eğlendirdi beni. Dışarıdan bakan "yok artık" diyebilir ama olayın tam göbeğinden geçmiş biri olduğum için tadını çıkara çıkara kişnedim gerçekten. Filmde bir bölüm vardı "11 yıl 4 ay önce" lol

kız: ya sen ne biçim bir adamsın, bu nasıl iş anlamıyorum. artık bir karar vermelisin, ya Fenerbahçe ya ben!
oğlan: ama sende kendine hiç şans tanımıyorsunki..

sdamofısadfsda Kızın repliği tam olarak böyle olmasa bile mevzu buydu işte. Ölümcül.

Sevgiyle ve çubuklu kalın efendim.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Toparlanmak, Üşenmek, Futbol ve Aşk Tutulması Gibi Konu Başlıklarını Bir Yazıda Toplayabilenlerin Bloğu!

  1. özkan says:

    ben toteme takıldım abi totem totem diyemi yazılıyor bu arada?
    ben evde maç izlemiyordum bi ara digitürk olmasına rağmen.askerde iken izlemezsem yeniliyorduk. yine bir ara evde koltuk değiştirmiştim uğursuzluğu yeneyim diye.cillop gibi koltuk varken puf denilen şeyde oturup izlerdim.puf dimi doğru mu yazdım? neyse selamlar sevgiler. sevgi yazılışı böylemiydi kullanmayalı baya oldu.

  2. özkan says:

    bugün akşam eve geldim tv de haberleri seyrediyorum dolar fırlamış konsept bunun üzerine görüntülerde bir sürü elinde telefon(lar) olan insan. itişiyorlar sürtünüyorlar dar bir sokağın içinde bağırıyorlar rezil bir ortam spiker bağırarak kendini anlatmaya çalışıyor öle sikko bir durum. gülmeye başladım babam hayırdır dedi dedim burası neresi tahtakale olm. hee neden dövizle ilgili her haber bu sokakta yapılıyor afedersin ama yüksek kaldırıma benziyor (bunu demedim tabi babam benim kadar hümanist değil kaldırmaz öyle cümleleri)borsanın kalbi orasıymış
    bak bak bak sen şu işe

    koskoca para piyasası kerhane önünde sıra beklermişcesine itişen ve bunu yaparken bağıran elinde 3 yada 4 telle bir yandan kameraya poz veren abilerin elindeymiş

    benim takıldığım konu ne ordaki abiler nede onların durumu

    neden o sokağa sıkışıyorsunuz ?

    koloni kurmak mı amacınız?

    biliyorum devlet size imkan verse doları 1 lira yaparsınız
    ah bu devlet zaten...

Bu gadget'ta bir hata oluştu