Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ne Diyorduk Lan?

* 4 renk tonerli olan, koskocaman olan, çok ağır olan, sorunları karma karışık olan, tükürdüğümde masmavi tükürmeme neden olan (sorun olan renge göre değişiyor tabi) yazıcılardan nefret ettiğimi size söylemeliyim.

* Bugün aklıma geldi, kendi kendime çok güldüm. Espri anlayışlarımız ne garip yabancı milletlerle. Belkide kültür farkı. Belkide "hoşgörü" farkı.

"Fast 4 You!" dedikten sonra sırıtan İngilizler var
ve biz "S2Cİ" dedikten sonra sırıtıyoruz.

* Bugün ne yesek lan?! diye düşünmekten ölesiye nefret ediyorum. Her gün aynı soruyu kendime sormak öyle iç sıkıcı bir durum ki! Ve ölesiye nefret ediyorum. Bir insanın ne yiyeceğine karar vermesi bir saati bulur mu amk?!

* Geçen gün metrobüse binerken Türk milletinin "hoşgörü"süne bir kez daha şahit oldum. Öylesine hoş görülü bir milletiz ki; otobüse binerken ayakkabımı çıkartacak kadar sert bir şekilde ayağıma basıp, sonra bana yol verdiler ayakkabımı alabilmem için. Yolu alabilmek için bi beş on kişiyle itiştim tabi. Hoşgörülü bir şekilde tabi. Ayakkabım dışarıda, ben metrobüsün içersinde... Hüzünlü anlardı o anlar. Allah Türk milletinin hoşgörüsünden razı olsun!

* Hiç küfür etmiyorum ben.

* 2-0 yenik durumdan, 3-2 öne geçip, sonra 4-3 geriye düşen ve sonra bir gol daha atıp maçı 4-4 bitiren Chealse takımını eshefle kınıyorum. Yenseniz ya, ne güzel olurdu!... Hiç sevmiyorum aslında Chealse takımını. Nefretlik durumdaydım aslında ama takımın başına Hiddink gelmiş, o yüzden biraz değişti görüşlerim. Ama sevmemeye devam edeceğim.

* Saha içinde gözü dönen insanların, ertesi gün dünya meleğiymişçesine çıkıp herkesten özür dilemesi bence hiç samimi değil. Ya melek ol, ya gözü dönmüş.

* Façebuk'a Ahmet Mete Işıkara ismiyle üye olup, okey oynamak istiyorum. Kimse eklemesin ama beni. Lütfen! Kabul etmeyeceğim. Façebuk'tan nefret ediyorum ama okeyi güzelmiş lan.

* Ne yicez olm?

* Bizim kedi azdı baya bi, sonra düzeldi. Sonra yine azdı. Şimdi düzgün. Yakındır yine azacaktır. Bu sefer eve sokak kedisi alırım, bitiririm bu işi. Yeter! İşiyor sağa sola. Hem kedi, hem abazan, hem işiyor, hem salak, hem çirkin, hem ... Sevmiyorum anasını satayım.

* Marmara Üniversitesinde okuyan varsa, yolu düşüpte beni burada okuyup, dudağında ufacık bir sırıtma belirtisi göstermişse ve aynı zamanda Marmara Üniversitesinde okuyorsa, bana mesaj atsın. İşim var onunla.

* Tenk yuğ!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Ne Diyorduk Lan?

  1. ozkan says:

    benim hayatım marmara ile geçti

    güzel marmara....

  2. Adsız says:

    balık baştan kokarmış.
    benim de ihtiyacım var o kişiye.
    istediğim başka birşey daha var.sağını solunu bilen öğrenciler istiyorum.
    amin.

  3. Arada gidiyorum okula, sayılır mı?

  4. Yalçın says:

    Olm ne alıp veremediğin var şu kedi ilen derdin ne birader ne istiyon hayvandan. Tamam çirkin olabilir ama sempatik yirim ben onu patilerini azıma sokuyor ozaman daha bi sevimli oluyor.

  5. Dreamtime says:

    Kediyi yalçın'a emanet et.Hiçbirderdi kalmaz hayvanın yemin billah.

    Metrobüs, metro, otobüs, minibüs vb. bilimum toplu araçlara binme kabusu bitmek bilmiyor.İnsanların hunharca birbirlerini ezip geçerek binmeye çalıştığı, sözde ''biz insan taşıyoruz'' masalını yutturmaya çalıştıkları bu araçlarda insan olmayı bırak, ne olduğumu hatırlayamıyorum.Ayrıca bindin tamam ama asıl bunun inme kısmı var ki o daha da bir akıllara zarar olayı.

National Geographic POD