Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ortaya Karışık...v6

Efendim selamlar! Nasılsınız lan?!

Öyle açım, öyle açım ki, hiç birinizi ayırmam, alayınızı yerim, kemiklerinizi sıyırır, sonra bizim evin arka tarafında bağlı olan sokak köpeği Çitos'a veririm. Sokak köpeği besleyen ender insanlardan benim teyzem. Hayvansever'den ziyade burada büyük bir hayırsever'lik var. Bu açıdan kendilerini takdir etmiyor değilim. Ama bildiğin sokak köpeği lan asdhuf Uyuz adeta. Neyse. Kemikleriniz yabancıya gitmeyecek yani. Ama yabancıya gitse bile pek sorun edeceğinizi sanmıyorum aslında. Yedim bittiniz bile. Ne yapabilirsin ki? Verebileceğin en büyük tepki mideme oturmak olur. Soda içer, geğiririm seni; tepkili bir şekilde tabi röhaha. Aslında fevkalade açım. Aslında domuzlar gibi yedim bugün. Domuzlar gibi yedim dediğimde BurgerKing'de tavuk burger style takıldım. Çok pis tıkıyor insanı bu tavuk burger. Kocaman burgerlerden nefret ediyorum. İçinden birşeyler akıyor, ısıramıyorsun, dağılıyor falan. Adeta sinir bozucu. Tavuk burger gayette minik, sevimli, içten. Adeta bizden biri. Afiyetle yiyorum efendim. Bence sizden bile lezzetlidir.

Bugün dedem bana çok pis trip yaptı. Üzüldüm ve şaşırdım. 2 hafta civarıdır yoklardı evde, dün gelmişler. Benim haberim yoktu, bu akşam eve çıkarken gördüm geldiklerini. Girdim içeri, ellerini öptüm falan. "Özlemişim seni lan dede" dedim, "siz bizi özler misiniz?" tadında bir tribe daldı. Adeta şaşkınlık verici. Adam ayak üstü sıfırla çarptı bizi. Bir bilinmeze doğru gidiyorum.

Annemlerde gelmiş. Çorba içeceğiz birazdan yihu!

Mahir | On'ların Öyküsü isminde bir kitap okumaktayım. 60'lı yılların siyaset ve öğrenci hareketlerini yakından takip ediyorum. Ama gördüğüm şu ki; sol hiç bir zaman başa gelemez bu ülkede. Bir çok nedeni var bunun. Sayfalarca yazabilirim bu konu hakkında. Ama hastalıklı bir tespit yapmam gerekirse; sosyalist düşünce sahibi insanların daha bilgili ve aydın insanlar olduklarını görüyoruz değil mi? İşte bu kadar okumak bence sakat. Adamın kafası karışıyor. İyice dallanıyor. Sol içinde öyle bölünmüş ki! Bıhıııy! Onlarca örgüte dağılmışlar, hepsi birbirini yemiş kısım kısım. Sosyalist düşünceye tav olduğunuzu kendi benliğinize kabul ettirdiğiniz anda daha gerisini kurcalamayacaksın hacı. Takıl işte sosyalist sosyalist. Koministmiş, marksistmiş... Biter mi olm bu denizin sonu?

Dün şirkette 100.000 lira buldum. Çocuklar gibi şenim! Hemde demir 100.000 lira. 1999 yılında basılmış. Vay be! dedim, ne acaip paraymışsın lan sen! dedim. Yüzümde tarif edemeyeceğim gülücükler oluştu. Aslında moralsizdim dün ama bu para güldürdü, mutlu etti beni.

Metrobüslerin kapılarına "dikkat! ayı çıkabilir!" yazılı bir tabela asmaları lazım bence.

İnanın yazasım bile yok. Öyle daral daral takılıyorum bu dönemler. Yapmak istediklerimizi fi tarihlere ertelemenin boğucu gölgesi var üzerimde. Bazende gayet neşeli oluyorum. Mallaştım iyice.

Dün bloğun geçmişte gelen yorumlarını okurken Seyhan'ın bir mesajını gördüm. Çok güldüm. Herhalde sarhoştu:

Dreamtime // 02 Aralık 2007 Pazar 00:08

Saçları kıça kadar uzat cem ,seninle evlenicem :=)


Neyse. Şimdilik böyle. Yakında Mavi Pijamalı Süper Cem'in ikincisi gelecek. Sağlam geliyor. Ok? Hoşçakalın.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Ortaya Karışık...v6

  1. Dreamtime says:

    Ben mi demişim.Yalan :S
    Seni gaza getirmek için demişim.Sonuç: sen uzun saçlı ben hala kısa saçlı :D

  2. Pelin says:

    Artı sonuç : bi evlensenize göreyim.

Bu gadget'ta bir hata oluştu