Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Cafer Ve Onun Kanlı Düşleri... v.Tecavüz

Kapıyı kapatıp, yavaşça sokuldum yanına. Nefes alıp verişindeki huzurdan anlaşılıyordu hiç bir şeyden habersizce uyuduğu... Sanırım kendisini büyük bir güven içersinde hissediyordu. Dik göğüslerinin iniş kalkış ritmi bende bu intibayı uyandırdı. Belkide heyecanlı yada duygusal bir rüya görmekte.

Huzursuzlanmasını ve rahatsız olmasını istiyordum. Korkmasını istiyordum. Rüyasında korkmasını...

Ama acele etmeyecektim. Korkudan hızla inip kalkan dik göğüslerini hayal ettim. Heyecan vericiydi. En son bir filmde görmüştüm bu sahneyi. Hayır, orada bir katil vardı aslında. Benim gibi sıradan bir tecavüzcü değil. O filmde kız bir köşeye sıkışmış, gözlerini boğazına sarılmış ellere dikmişti, terden ıslanmış dar tişörtü hızla inip kalkıyordu. Heyecanlıydı sahne benim açımdan. Adımın Cafer olduğundan emin olduğum kadar iyi biliyordum heyecan verici olacağını! 28 yıl geçirdim ben bu yozlaşmış dünyada ve artık kendimi, özelliklerimi, neler yapabileceğimi ve amaçlarımı biliyordum; şehvetimi bildiğim gibi... Kesinlikle heyecan verici olacaktı heyecanla inip kalkan göğüsleri izlemek...

Tekrar döndüm ona. Hiç bir şey değişmemişti. Eldivenimi çıkarttım. Tenini hissetmek istiyordum. Üzerini örten ince pikenin altından yavaşça karnına doğru uzandım ve dokundum. Bu bile heyecan verici bir etki yarattı ruhumda. Geceliğini sıyırdım. Tüysüz bacaklarından bir yağ gibi akıyordu geceliğinin etekleri. Tahrik olmuştum çıkamayan bu ses yüzünden...

Bacaklarına dokunup, yukarılara doğru çıktım okşar adımlarla. Nefes alış verişlerinde hızlanma ve yavaşlama olmaya başlamıştı. Bir an uyanacak sandım. Tetikte olarak devam ettim yukarıya doğru seyahatime. Eğer uyanırsa bu büyü bozulacak ve üzerine atılıp onu susturmak zorunda kalacaktım. İstemiyordum bunu! Yani en azından, şimdilik...

İpek kiloduna ulaştığımda ahenkli bir nefes verişle kımıldadı. Kilot lastiğinin arasına parmağımı soktum ve bekledim. Tepkisini ölçmek istiyordum. Henüz uyanmasını istemiyordum..

Ve derken bir anda müthiş bir çığlık duydum! Bir anda ikimizde doğrulduk ve babyphone'dan gelen minik oğlumuzun sesini duyduk. Derin bir küfürle doğruldum yataktan. Bir fantazinin daha .mına koydu pezevenk!...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Cafer Ve Onun Kanlı Düşleri... v.Tecavüz

  1. evlilik aşkıda şehvetide öldürüyor muş meğersem.

  2. Pelin says:

    ulan cafer ne sapık bi adamsın sen yahu..
    Cafer ne zaman evlendi lan :s

  3. Yarın bir bakmışsın anaokulu macerasına gider, ertesi hikaye dedeliğini, ertesi hikaye lise çağını anlatabilir. Sürprizlerle doludur Cafer :P

  4. cafer ve onun kanlı düşlerini özlemişiz yahu sağolun cem bey. ama gerçekten süpriz oldu. bakındım şöyle bir eskilere de en son 1. sınıftaki cafere cin aliye tehdit mektupları yazarken rastlamışız. kucağında torunuyla dede caferi de görmek isteriz, saygılar efendim

  5. eFeNDi says:

    şey bu ya. hani eleman enteresan atraksiyonlara girer sonra uyanır rüyaymıştır meğersem bütün o olan biten. gibi. onun tadında ve fakat son satırlara kadar oha nereye varacak merakıyla okudum, bitişte iyi güldüm :)

    (btw, cem insanı, bakıyorum kurgu olayı gelişiyo günden güne?)

  6. @alesse; efendim her türlü kıvamına getireceğiz Cafer'i, merak etmeyiniz :)

    @efendi; işte insanların okuduktan sonra bu tepkiyi vermelerini seviyorum. gerçekten seviyorum. mutlu oluyorum insanlardan bu tepkiyi alabildiğim zaman. beni, daha önceleri bu tür yorumları yapan insanlar gibi sen de mutlu ettin şu an. ayrıca dip not olarak ekliyorum, kafamda o kadar çok kurgu var ki aslında :D yetişemiyorum bazı bazı. garip, anlamsız ve sert çıkıyorlar bazen. bazende böyle işte... ama seviyorum kurgu olayını. absürd olmasını daha çok seviyorum. dolce ile gabba ana gibi misal. neyse lan. uzattım. iyi geceler dsmıfos

National Geographic POD