Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Dünyanın Karşı Konulamaz Tek Gerçeği...

Efendim selamlar! Nasılsınız?

İyi gibisiniz. Hamdolsun biz de iyiyiz.

Bugün düşündüm biraz. Acaip düşünebiliyorum bazen. Genelde boş düşündüğümü söyleyenler yoğunlukta ama ben onlara katılmıyorum. İnce konularda hastalıklı analizlerimiz olduğunu söyleyenler bile var! Onlar abartıyorlar ama... Mütevazi olduğumu düşünmeyin. Neyse lan, ne diyorduk?

Faşist Hitler, Yahudileri sabun yapıyordu.

Devrimci Fidel Castro, Batista'yı nasıl devireceğinin planlarını yapıyordu.

Diktatör Saddam Hüseyin, cumhuriyet muhafızlarına eğitim veriyordu.

Emperyalist Amerika Birleşik Devletleri başkanı Bush, dünyaya nasıl sevimli görünebileceğinin hesaplarını yapıyordu.

Çin Halk savaşının örgütleyicisi Mao Zedond, harekatın hangi yönde ilerlemesi gerektiğini hesaplıyordu.

Sir Winston Churchill, 1916 yılında Gelibolu'yu nasıl rahat geçeceklerini düşünüyordu.

Malcolm X, Amerika içinde siyahilere ait tümüyle bağımsız bir cumhuriyet kurmanın hayallerini kuruyordu.

İmparator Jul Sezar, Roma imparatorluğunun tüm dünyaya egemen olmasını düşlüyordu.

Senatör Marcus Junius Brutus, Sezar'ı indirmenin planlarını yapıyordu.

bla.
bla.
bla.

Ve tüm bunlar olurken, dünya tarihinde tüm sonraki nesillerin kaderlerini etkileyecek bu gelişmeler yaşanırken dünyanın karşı konulamaz tek gerçeği vuku buluyordu: Bu insanlar sıçıyordu...

Tek bir tanesi bile atlamadan, günde en az bir kere bile olsa sıçıyorlardı. Dünyanın kaderini çizen insanlar, nesiller sonra bile konuşulan insanlar ve nesiller sonra konuşulacak insanlar... Dünyada bir çok şeyi değiştirebilmişler, bir çok noktada önemli adımlar atmışlardı ama sadece tek bir ortak noktaları vardı; sıçıyorlardı... Her konuda eylem ve fikir ayrılığına düşebilirlerdi ama bu konuda; ASLA!

Ve işte bu, dünyayı bok götürmesinin başlıca açıklayıcı sebeplerinden biri değil mi?...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Dünyanın Karşı Konulamaz Tek Gerçeği...

  1. Ahahaksdjslşfkgbkjdsl... Uyanalı 2 saat oldu olcak, moron gibi dolanıyordum ortada iyi ki gelip ilk senin sayfana bakıyorum olm ne yazmış bu hasta diye, günümü şenlendirdin ya sen de şen ol hep emi.

  2. ihi :) Pek teşekkür ederim efendim..

  3. hastalıklı olduğu kadar yerinde bir analiz cem bey, kendimi tebrik etmekten alıkoyamıyorum :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu