Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İnadına Youtube!

Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız gördüğünüz üzre, daha kargalar bokunu yemeden kalktım, siz sevgili bloggerlar için kendimi paralıyorum! Değerimi bil lan okuyucu! Bundan kelli ah youtube'a giremiyorum, youtube'a nasıl girerim, youtube'a giriş yolları nelerdir, sikkodan yönlendirme siteleriyle reklamlarla uğraşmak istemiyorum! gibisinden dertlere son! Rahatla ve arkana yaslan!

Şimdi youtube severler için bir program ekleyeceğim. Ve siz youtube severler bunu indirip, mutlu mesut youtube izleyeceksiniz. DNS girmek falan sıkıntı yaratıyor, internette gezinirken sürünme moduna giriyorsunuz. dailymotion falan güzel, onunla idare ediyorsunuz, biliyorum ama youtube kadar geniş bir arşivi yok.

Bu programı bir kere kuruyorsunuz, sonra youtube hiç bir dert tasa olmadan her seferinde rahatlıkla açılıyor. Sanki bir yaz yağmuru gibi? Programı uzun zamandır kullanmaktayım ve güvenirliliği konusunda kendimi kobay olarak kullandım. Gayet şık, gayet heyecanlı, gayet kıpır kıpır, gayette bildiğin youtube lan işte!

Al, indir!

http://rapidshare.com/files/228543937/Youtube_Jacker_2.rar.html

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : İnadına Youtube!

  1. Öyle bir sorunum yok benim, youtubeu sorunsuz kullananlar da vardır kıskanmasınlar onlara da başka bir link attırayım der insan!

  2. The Dude says:

    $ sudo cp /etc/resolv.conf /etc/resolv.conf.auto
    $ gksudo gedit /etc/dhcp3/dhclient.conf
    # append the following line to the document
    prepend domain-name-servers 4.2.2.2,4.2.2.3;
    # save and exit
    $ sudo ifdown eth0 && sudo ifup eth0


    4.2.2.2 kullanirim :)

  3. Pelin says:

    windows dilinde konuşsana arkadaşım lebowski

  4. @ mimi; başka bir isteğiniz varsa iletiniz, her aralıkta vardır bi parmağımız :P

    @ Dude; 4.2.2.2 çok kastırıyor diğer siteleri açarken. yada bana öyle geliyor :S O açıdan vazcaydım ben ondan..

    @ Pelinciğim; <3

  5. ben de kullanmaktayım bu mübarek program şeysini baya süredir ve "cem insanı yetmez, daha fazla kobay istiyoruz!" diyorsanız ben de nacizane kellemi koyarım bu zamazingonun işe yararlılığı konusunda. kocaman da kafam var zaten.

Bu gadget'ta bir hata oluştu