Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

merhaba efenim ben yeni düştüm.

Selamın hello. Buraya giriş amacımı sorguladım ve yapabileceklerimizi (gözlerim yaşlar içerisinde yazıyorum bunu :(( ehua ) şunlar çıktı! ===>

Öncelikle kimse kimseyi burada geliştirmiyor değil mi? Ama gelişmiş yerlerimizide görmek isteriz? extreme düşüncelerimizi anlatabilir, müziği konuşabilir, evrende ne işimiz var lan? diyebilir, düşünsel regl yaşayabiliriz. tartışma konusu olabilecek anılarımızı anlatabilir, imla kurallarını siktir edebiliriz. Kişisel becerilerimizi tanıtabilir, becerdiğimiz şeyleri de anlatabiliriz (sağ lob tecavüze uğradı - aileler sokakta!)

Fantastik olabilir hatta frp bile oynayabiliriz. "Aga frp ne lan?" diyenlere cevap verebiliriz (bu da bişidir), öz yanılgısından çıkıp insanın gelişmek durumunda olduğunu söyleyebilir, toplumun hangi ilkel dürtülerle müzik dinlediğini, müziğin onların acınası arabesk duygularını anlatmak için var olmadığından bahsedebilir, bir müzisyenin soyut şeyleri nasıl enerjiye çevirdiğini konuşabiliriz.

Tanrı sevgisinin -daha büyük bir şeye sahip olma isteği olduğunu anlatabiliriz. Heyecanlı olabilir, kıroluğa hayır diyebilir, lan bu delilerin seçtikleri maymunlar mı bizi yönetecek diye düşünebiliriz.. Testament konserine gidip head bang yapabilir müzikle alakası olmayanların hatun pandikleme çabalarına tanık olabiliriz.. Süper Cem cim le tanık olduk öneriyoruz. Küresel ısınma ile ilgili Tarkan'dan mesaj almayabiliriz! Latif Doğan, Mahmut Tuncer vb. liklere lan hem kırosunuz hem paranız var, hem müziği beceriyorsunuz, hem ünlüsünüz, hem de sosyal mesaj veriyorsunuz dümbükler diyebilir,evrendeki boşlukla bizim boşluğumuz arasında bir ironi yaratabiliriz... mi?===>

DOĞRU YERE Mİ GELDİM? Evet sana soruyorum?

POSTED BY Charmerian
POSTED IN
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : merhaba efenim ben yeni düştüm.

  1. Hoşgeldin kamke! Atış serbest!

National Geographic POD