Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ortaya Karışık... V.7


Efendim selamlar! Nasılsınız?!

Beni soracak olursanız bileğim haricinde iyiyim.. Evet, yine maçta sakatlandım, ne var?! Onun haricinde iyiyim, muhteşemim, bildiğin Süper Cem'im..

Ama biliyor musun, bugün mallığın sınırlarında dolaştım. Ama bunda benim suçum yok bence. Gerçekten bak! Sürü psikolojisine zaman zaman benim de dahil olmadığımı söyleyemem. Bugün öyle oldu. Şirkette sabahtan beri yaşanan saçmalıklara güldük, eleştirdik, çekiştirdik falan. Ama sonra ne oldu? Sonra şöyle oldu; iade edilmesi gereken bir yazıcıyı, yapılması gereken bir yazıcı ile karıştırıp bir güzel bakımını yaptım, temizledim, tüm sorunlarını giderdim. En son anda, kapaklarını tam kapatacağım anda fark ettim bütün bunların kocaman bir HOLY SHIT! hissiyatı yaratacağını... İlk fark ettiğim anda söylediğim cümle şu oldu: hay .mıma koyim yaa!..

İşin kötü yanı, o kadar çok motive olmuştumki işe, çok derin ve ince bir bakım yapıyordum. O kadar özendim yani. Kırk yılda bir bu kadar özendiğin bir yazıcı oluyor ve o da yanlış yazıcı oluyor... Asıl yapılması gereken yazıcıyı bu şiddetli hayal kırıklığı nedeniyle yapamadım. Aldım masaya ama o bana baktı, ben ona. Adeta bakışlarımızla dövüştük. O bana güldü, ben ona küfür ettim. En neticede no one wins the fight! Ne o tamir oldu, ne de ben onu yapmaktan kurtulacağım. Bugünlük berabere kaldık ama yarın savaşı o kazanacak. Tüm çirkinliğiyle önümde uzanacak ve ben onun bağırsaklarını dağtıp tüm vücuduna anjiyo yapacağım...

Gülme lan okuyucu... O anı yaşamanı istemem gerçekten... Saatlerce uğraştım ve uğraştığım yazıcı yanlış yazıcı... Hayır, işin kötü yanı üstelik "iade" edilecek. Direk çöpe giden saatler...

Neyse!

Eve gelirken yine kabuklu yer fıstıklarından aldım. Çıtır çıtır yiyorum şu an. Öylesine seviyorum bunları ama çok susatıyor. Ama bu bir bağlamda iyi çünkü ben resmen bir labaratuvara kapatılıp, aylarca incelenesi bir insanım. Neden? Çünkü su içmeden yaşayabiliyorum :S Sıvı şeyler içiyorum ama suyun yerini tutmadığını bilmek için bilim adamı olmaya gerek yok tabi. Tabiki tavsiye edilen su miktarı olan "2 litre"nin yanından bile geçmiyor günde aldığım sıvılar. Ve ben susamıyorum. Arada bir kendimi zorluyorum içmek için. I ıh, olmuyor. Garip bir şekilde susuz yaşıyorum ama birazdan içeceğim çünkü fıstık yedim. Çünkü fıstık susatıyor.

Sana bahsetmedim daha değil mi okuyucu? Ben geçen gün ttnet'e sitem dolu, hayvani bir mail attım. Gerçektende okuyan kişi şaşkınlıklar içersinde kalmıştır. O derece sitemkar ve sinirli bir maildi. İnternetim aşırı yavaş ve bunun yanı sıra sürekli kopuyordu. Aylardır aynı sorunu yaşıyordum ve aylardır ttnet buna bir çözüm bulamıyordu. Netekim en başta yapmam gerekeni geçen hafta yaptım ve meyvesini hemen aldım. ttnet'ten aradılar, mailimi okuduklarını parantez içersinde belirttikten sonra sorunlarımı uzun uzun dinlediler. Sonra geçtiğimiz pazar (dün) gününe randevu verdik ve evime geldiler. Acaip bir cihaz taktı, bağlantı var görünüyor dedi. Ancak sonra ben ona sorunlarımı ayrıntılı olarak anlatıp, uygulamalı olarak gösterince şaşırdı. 2 yıldır bu işte çalışıyormuş ve hiç böyle bir sorunla karşılaşmamış. Böyle özel bir insanım işte okuyucu. ttnet'i bile hayretler içersinde bırakabiliyorum. Kendimize süper diyorsak bir bildiğimiz var yani öhm. dsmfsd (eğlendim) Neyse işte. ttnet görevlisi yerine döndü, portlarımı değiştirdi ve internetim cayır cayır çalışıyor. İki gündür kopmadı adeta! Öyle mutluyum ki!

Aslında ben, aylarca o müşteri hizmetleri diye takılan bilgisayar bilgisi sıfır insanlara, portlarımın değişmesini istediğimi/gerektiğini iletiyordum. Ancak o bilgisayar bilgisi sıfır insanların aynı zamanda söyleneneni anlamama ve kendilerini bir bok biliyor sıfatına sokma gibi hastalıkları var. Eğer zamanında benim problemimi bağlı olduğum santrale, benim söylediğim gibi iletselerdi bu sorun bu kadar uzamaz ve ben kimsenin canını sıkmak zorunda kalmazdım. Ama gerekiyor. Bazen işini iyi yapmayanlara, bizleri bu kötü hizmetlere mahkum edenlere hadlerini bildirmek gerekiyor. Bunda üslubunuzu sert tutmanız gerekiyor. Çünkü bu tür insanlar bundan anlıyorlar.

Evime kadar gelip sorunumu insan gibi dinleyip, hemen çözümünü üreten arkadaşa buradan teşekkür ediyorum ve onun içinde bir teşekkür maili atacağımı, en azından işini iyi yapan insanlara yararımızında olması gerektiğini düşündüğümü sizlerin engin bilgilerine sunar ve neden böyle resmi konuşmaya başladığımı düşünerek, normale dönmek için hebele hübele falan deyip, gayret gösteririm. Noluyor lan?!....

Efendim, son olarak soruyorum sizlere! Rock'n Roll sever misiniz? Şöyle janjanlı falan? Peki "death metali arada bir de olsa dinlerim, fena değildir lan aslında" diyenlerden misiniz? Şöyle kaliteli falan?

O halde neden Gorefest'in Soul Survivor albümünü denemiyorsunuz? Bence gerçekten çok seveceksiniz. Beğenmeyenin parası iade lan! Söz lan!Özellikle üçüncü parça olan River'ı seveceksin bence. Senin zevkine göre olduğu için upload ettim zaten.

Al indir hadi, bak, senin için uğraştım!

http://rapidshare.com/files/237134928/1995_-_Soul_Survivor.rar

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Ortaya Karışık... V.7

  1. resim sıkıymış dsaf modern arapça hmm.. o.0

  2. Dreamtime says:

    Benim de geçen hafta ttnet ile ilgili güzel bir anım var :)

    3 aydır Adsl faturasını yatırmadığımız için geçen çarşamba adsl i kesmişlerdi.Sonra cuma ödedim 12 saat içerisinde açılacağını söylediler, açılmadı. Cumartesi kardeşim aradı ''altyapı sorunu var, 20 saat içerisinde açılacak'' dediler eyvallah dedik.Yine açılmadı.Pazar oldu ttnet'i aradık sorun olduğunu, hala adsl sinyali alamadığımızı söyledik.İşte mallığımız burda başlıyor :)

    Telefonda durumu izah ettik, adamın üç beş önerisi oldu yaptık ama hala adsl de tık yok.Modemi resetliyorum hala sinyal yok.Sonra ekip göndereceklerini söylediler ve ekip geldi.Arıza ne imiş söylim :D ahhahahaha hala gülüyorum.

    *Yetkili: e bunun adsl kablosu takılı değil.
    *Ben: Nasıl yani.Takılı olması gerekiyor.Sabahtan beri onla uğraşıyoruz yahu dedim.
    *Yetkili: İşte adsl kablosu takılı değil nerde bunu kablosu?

    dedi ve kabloyu takıp,bir kaç ayar çektikten spnra internet bağlantısı geldi :D Adam sanırım küfretmiştir arkamızdan.Kendime şaşıyorum nasıl böyle bir hata yaptım diye :S Ama adsl jakı kırılmış o yüzden kendi kendine çıkıp duruyormuş :P

    Ayrıca soul survivor çok güzel albümdür lan!

  3. Pelin says:

    ortaya karışık sunuşlar yapmak istiyorum size :c
    olm artık size diyince de garip oluyor, siz oldunuz 3 siz dediğim siz değilsiniz aslında. resmi olan sevdicek sizi bu
    neyse öper kaçarım

Bu gadget'ta bir hata oluştu