Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Panzehir

Ülkeler arası vize alma gerekliliği çok gerekli bir şeymiş azizim. Geçen gün haberleri izlerken düşündüm. Bence öyle herkes istediği zaman elini kolunu sallayarak bir ülkeden diğerine gitmemeli. Bir zorluk olmalı. Bilhassa bizlere. Bu bağlamda İngiliz konsolosluğu başta olmak üzere kolay vize vermeyen bütün konsoloslukları alkışlıyor, Shengen vizesi sahiplerine de kafamın girmesini temenni ediyorum.

Çığlık böyle olur Edvard Munch :)

Şimdi bazılarınız bu adamda ne saçmalıyor diyor farkındayım. Herkes görevini yapmalı okuyucu!
Ben hümanist bir insan olarak dilerim ki tüm Dünya insanları kardeşlik duygusu içinde yaşasın! Gerçekten. Avrupa'ya baktığımda hayalini kurduğum, sosyal yaşamda bir eşitlik ve sükunet söz konusu. Kurallar ve kanunlar... Harika lan. Yaya geçitleri yol boyamak için değil. Trafik ışıkları resmi araçlar içinde geçerli. Arıza şeridini, bir dükkândan satın alınıp arabanın tavanına konulan sıradan dönen mavi ışık yardımı ve buna mukabil bir korna ile kullanabileceğiniz anlamına gelmiyor! Şimdi bir de arabanın önüne konanlar moda oldu. Herkeste bir polis olma merakı. hem de Trafik polislerini bu kadar severken! Bu Statü üstünlüğü sağlama çabası değil de ne? Olay çıkarsa arkamdaki tırssın ve bana dalmasın diye arabanın arkasına Boksör yazan Taksiciler gördüm. Yani Edirne'den öteye geçmediysem sadece Avrupalıyı düşündüğümden. Çünkü bizler asil bir ırkız bütün Dünyadan farklıyız. İnanmazsan bak Sultanbeyli beldesinde yaşayan çocuklara. Ellerinde kenelerle oynarken tüm Dünya insanlarına bize bir şey olmaz diyerek meydan okumuyorlar mı? Ya bizde çocuktuk, hangi çocuk çocukluk güdüsüyle keneyle oynar.

Cevap: babası Uranyumdan koşarak kaçanların.(tamam uranyumdan koşarak kaçtık ne var? olsun o kadar) başka birşey kalmadı mı? Ama bir mesajımız var "bakın ben oynuyorum kenenin panzehiri bende hacı, benim asil kanımda".

Geçen sene ölenler göçmenmiş benim gibi kırma hesabı.

Şimdi düşünsene Avrupa'ya elimizi kolumuzu sallayarak gittiğimizi. Geziyoruz... Paris'te otobüse bincez (lö metrobüs) Amca bağırıyor!

-Mösyö bir adım daha bir kişi kaldı!
-Capitan ön cap hi team mam. (Fransızlarda kendi dillerine Türkçe kelimeler alır.)
-Akbil gönderdik gelmedi. Ney? Lö Akbil hee tamam. (Zamanla la Akbil olur)
-Kaptan yer kalmadı yiter yav.

Sosyalleşme bir devrim niteliğinde olur artık bu topraklarda. Bütün Avrupa Türk'ün büyük karizması ve kültürü altında ezilir. Bizler hem sosyal hayatta pratik çözümler bularak (bakınız bir kaza sonrası ambulans beklemeden nasıl hasta taşınır) Avrupalıya ders veririz, hem de bütün kanunların aslında çiğnenmekten ibaret olduğu felsefesine ışık tutarak. Kurslar açarız, otoban kenarında mangal yapma teknikleri vs. Bunun yanında bünyede panzehir var işte bir şey olmuyor azizim.


Xmemduh...

Avrupalı için ne acı lan.


Ama bizim de bünyemizin hassas olduğu konular var. Mesela kız arkadaşımız tek başına dans kursuna giderse ölürüz, biteriz. Biz de gideriz. Ama kahırdan ama kıskançlıktan gebeririz. Gitsek bile her konuda kural tanımayan tavırlarımız bir anda kural üstüne kural koyan bir üslup sergiler.


-Biz kursa kayıt oluruz ama çift değiştirmeyecek.
-Etek giyilmeyecek.
-Öyle eğilip domalma hareketlerinden muaf sayılacağız.
-Tayt giymem.

Ama her ne olursa olsun bizler Avrupalı insanların kendini ezik hissetmesini sağlayacak özel fonksiyonlarla donatılmışız.

Mesela Çernobil.
- Çernobil mi? ben orda biten otu çay yapar içerim be. İçmedik mi? Neden? Kaynayınca mikrobu ölüyor ondan.


Ya Siyanur?
-Elimizin kiri be. Sadece biraz izi kaldı.


Peki, gıda sektörü, kanserojen biberler, yemekler üzerinde gezen böcekler.
-Sofamızın tadı tuzu. Bunlar Afrika'dan muzun içinde geldi. Türk'ün misafir perverliğini gösteriyoruz. Kıyamıyoruz.



Oha peki Aids'li kadınlar?
-Bak şimdi oldu mu bu soru? Atın ölümü arpadan olsun be.(ölüm mü? oda ne)
Ver hatunları Xmemduh abimin kıllı göğsüne.


-Ne sandın ...... Neden Turistler yazın burada koca arıyor?
Neden?


-Panzehir.
Vaybe..

Yak bi sigara o zaman.



O nasıl bir çekiş özendim resmen hecaitomix.

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Panzehir

  1. ahahaa herşey damarlarımızdaki asil kandan ötürü dude! :D

  2. genetik hastalıklar taşıyoruz bence dsaf

  3. Dreamtime says:

    abi hayali diyaloglara öldüm bittim :D

  4. Pelin says:

    kolpacı fotoğraf gf

  5. sapına kadar orjınal gf

National Geographic POD