Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Son Dakika Golüyle Gelen Hüzünlü Mağlubiyet...

Efendim selamlar! Nasılsınız lan?

Şimdi şunu belirtmeliyim ki; yarın süper olaylar çıkacak ve ben çalışıyor olacağım! Direkt, ilk elden duyun, o biber gazını geri fırlatan gencin ben olmadığını bilin. Üstüme kalmasın şimdi. Çalışmamız icap etti. Binbeşyüz yılda bir olabilecek bir şey oldu, faşist ülkemde, ılımlı takılmaya çalışan hükümet 1 mayısı tatil yaptı ve ben o gün çalışmak zorundayım. Böyle talihsizlik olamaz sanırım. Son dakika golünü yedik resmen.

Ama en azından kendimle barışık bir insanım, boş keseden sallayan bir "devrimcilik oynayıcısı" olmadığımı bildiğim için bunu olgunlukla karşılayabiliyorum. Neden? Çünkü kapitalist dünyanın bana sunmuş olduğu süper faturalar var. Şu an tüm fatura borçlarım maaşımın iki katına tekabül ediyor. Devlet için çalışıyoruz resmen. Ve buna rağmen, devleti protesto bile edemiyoruz.. Bu ne skimden bir tezattır ulan?!


Yeni temamızın herkeslere hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum. Daha heyecan verici ve daha geniş içerikli olma gayretlerimiz sürecektir. Artık olaya daha profesyonel bakma triplerine girdiğimi sanmayın. Sadece böyle görünmesi hoşuma gidiyor ehe.


Blogger camiası beni güldürmeye devam ediyor. Gerçekten çok gülüyorum. Aslında daha önce dediğim gibi sadece blogger camiasıyla alakalı bir durum değil bu. Tüm Türkiye sınırları içersinde bulunan bir virüsün etkisindeyiz. Kanımıza işlemiş, damarlarımızda yaşıyor. Genetik olarak bence incelenmesi gereken bir tür bu coğrafyada yaşayan insanlar. Çok ilginç özelliklerimiz var ve bunlar beni her zaman acaip güldürüyor. Yaşasın yoruma endeksli blogger kardeşliği sdmıofsd
Çok takıntılıyım dimi lan? ahahaha

Doğu Perinçek'i zaten sevmezdim, hiç kanım ısınmamıştı o adama.. Mahir Çayan'la alakalı bir kitap okumaktayım şimdi ve bu kitabı okurken Doğu Perinçek'i neden sevmediğimi daha iyi anladım. İçimdeki heyecanın neden beni Mahir, Deniz gibi insanlara yaklaştırırken, Doğu Perinçek gibi bir insandan uzaklaştırdığını gayet iyi anladım. Sevmiyorum seni Doğu.


Gerçekten sıkıldım lan bu ülkeden. Kiminle konuşsam bir şeylerden dolayı şikayetçi ve bunların merkezinde devlet var. E bu devleti siz getirdiniz başa? Bende sizden şikayetçiyim lan! Tüm devletçilere kafam girsin.


Teknosa'ya da kafam girsin! Onları ayıracak değilim! Geçen gün bir kulaklık aldım. Şöyle kocaman, kulağı yutarcasına kafaya takılan kulaklıklardan. Canımın istediğince car car death metal dinleyebilmek için yaptım bunu. Ha, gerçi kimse karışmıyor bana, istediğim gibi yardırabiliyorum ama yinede düşünceli bir insanım işte. Aldım kulaklığı, şirkete gittim. Taktım, cazır cuzur ses geliyor. Bu ne s.kimden bir iş lan! dedim, verdim sesi. Ses desen ses değil, kalite desen sıfır. Hani 10 liralık kulaklıkta almadım, bildiğin A4 Tech işte. Çok iyi olmasa bile orta sınıf sayılabilir. Neyse. Bu ne iş lan derken kafamdan çıkarttım kulaklığı, bir baktım ki, sol kulaklık sallanıyor. Kırılmış... İşlerim nedeniyle 3 gün sonra götürüp teknosa'ya verebildim aleti. Adamlar değişim yapmıyorlar. Neymiş, alalı 3 gün olmuş, benim kırmadığımı nereden bilecekmiş... Yahu arkadaşım, ben kırsam 10 dakika sonra da kırabilirim? 10 dakika içinde kırmadığı mı nereden bileceksin ki? Neymiş, aynı gün olunca değiştirebiliyormuş. O zaman içinden kırık çıktığını kabul edebilirmiş. Bir gün gidip, paraya kıyıp bir kulaklık daha alıcam, kapıdan çıkıp kıracağım ve içeri gidip direkt "iade" edeceğim. Gözüne girsin senin o kulaklık teknosa. Arıza kabul kağıdı verdiler, yolladılar. Hala kavga kokusu alıyorum.... kehkeh...


Yarın çalışacağım.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Son Dakika Golüyle Gelen Hüzünlü Mağlubiyet...

  1. Ahahanjkalkaşlanjlaşll... Yarın (bugün ne önemi var) çalışacağını okuyunca böyle güldüm bir güzel, ironinin açıklamasını yapmışsın bir güzel zaten. Aslında düşününce bence devletin bir komplosu bu, seni yıldırmak için yapıyorlar, böyle böyle delirtip kurtulacaklar senden gör bak. Daha ne kadar "skimde değil hanuna" diye takılabilirsin diye merak ediyor da olabilirler, metrobüse de adam koymuştur bunlar bak. (hayır yarın ve hergün bana tatil diye çok içmiş falan değilim, yanlış şeyler düşünme blogger, şeytan dürtmesin!)

    Kulaklığı kafalarına atsaydın ya, al bunu monte et falan derdim ben olsam (yok demezdim ama zaten ben tenekesadan bişi almazdım da -bak en büyük hatayı baştan yapmışsın işte, hani üzerine gelmeyeyim diyorum ama, bu senden hiç beklemediğimiz hareketler blogger-)hayvansal boyutlarda hayvansal ses kalitesinde hayvansal parçaların bir numarası skullcandy denilen amerikın malı maalesef, daha iyisi de vardır kesin ama kendisini emperyalist olmasına rağmen tek geçerim.

    Ellerim küçükdü bi de gidip uyuycam ben, eyvalah.

  2. eFeNDi says:

    teknosadan bişey alınmaz-hata. bu bir.

    yoruma endeksli bulok derken bi daha düşün. ciddi anlamda paylaşım için yazmıyosan ne için yazıyosun? kendim için deme güldürme beni, kendin içinse word e yaz cemo dosyası aç masaüstüne misal, kaydet arkadaşım. pf.
    yorum istiyor gönüller, ses istiyor, seda istiyor. aslında ben senin dediğini anladım da muhalif olasım varmış meğer diyelim. bu da iki olsun.

  3. eFeNDi says:

    ha ya en önemlisini unuttum bak.
    bu yeni görünüm de nesi, abstract tadında bir giriş kalanını akabinde "devamını oku"ya basıp da görebilmek de nesi?.
    ben sevemedim karagözlüm seni doyunca şahsen [hani sevmediğine çok seviyorum laf sokmasıyla şey yapmak işte. yaa, anlarsan :) ].

  4. Mimi, akşama kadar sürerse belki sonradan dahil olabilirim diye avutuyorum kendimi :P

    Teknosa'dan malzeme almak tamamiyle saçmalıktı evet.. Yolumun üstünde görünce dayanamadım girdim, dayanamadım aldım. Bilişim olayında bende siz hatunlar gibi alışveriş manyağı olabiliyorum bazen. İyiki param yok :P

    Efendi :D yoruma endeksli bloğu biraz daha açıp, denediğim bir bloğu örnek gösterebilirim aslında. Ama gerek görmüyorum. Sen mesaj yazmazsan yazmıyorlar, blog bağlantında değillerse eklemiyorlar falan. Komik şeyler bunlar. Daha önce beğeniyorlar ama sen artık okunacak bir şey bulamayıp, mesaj yazmayı bırakınca ollarda bırakıyorlar bi anda. Bi bakmışsın beğenmiyorlar olmuş rüzgarın yönü. Kolpacan işler bunlar.

    Ben bu temayı çok sevdim. Yazılar genelde çok uzun olduğu için sayfa çok uzun görünüyor ve yüklemesi uzun sürüyordu. Böyle olunca daha şık, daha sevimli, daha çekici oldu. öyleyken böyle :P

  5. eFeNDi says:

    temaya daha fazla kapl kırıcı yorum yapmayayım :p başlasam bitiremem şimdi. sadece şunu söylüyorum: yüksek egolu bi tema (kendimce son derece haklı nedenlerim var ama kendime saklıcam gıcıklığına), ondan hoşlanmadım özet olarak. yüklemedeki pratiklikte haklısın ve fakat.

    bir de şey var. bu tavıra kolpa tabir ettiğin kişileri kapsamayan sevgili azınlıktakilerde de rastlanıyor. ne oluyor o? şu oluyor: biri sana yorum yazıyor diye kendini azcık, ama böyle ucundan ucundan borçlu hissediyorsun ya bazen. ama sırf iyi niyetten. hani içinden "canımı yorum yazmak çektiricek bi yazı yaz be bro" diyorsun mesela. içten içerden. öyle.

    btw, metrobise bir haller olmuş cem herkes oturmuş dün :s
    benim içimde körolasıca bir umut doğdu, haftaya şansımı yine denicem sanırım, tükürdüğümü yala yala, ayıp ama?

Bu gadget'ta bir hata oluştu