Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bir İstanbul Beyfendisi...

Saat 10:30... Yer Nişantaşı...

Kulağında dünyanın en güzel müziğini dinleyen İstanbul Beyefendisi, namı değer (Süper) Cem yüzünde mutluluk belirtileri saçarak yürüyordu. Mutluydu. Kolunda inanılmaz yükler vardı ama kulağından beynine akan bu basgitar, elektro gitar, davul ve vokalin yaptığı grup seksinin çıkarttığı iniltileri dinleyerek ereksiyon halinde olduğu için mutluydu, gülümsüyordu... Karşıya geçmeye çalışan teyzeyi gördü...

(Süper) Cem: Merhaba hanımefendi, karşıya geçmeme yardım eder misiniz?
Teyze: HAHAHA Seni pislik!
(Süper) Cem: Bunu evet olarak kabul ediyorum
Teyze: Tamam o zaman hadi yardım edeyim
(Süper) Cem: Birde koluma girerseniz sanırım Nişantaşı'nın en şanslı insanı olacağım!
Teyze: kehkehkeh
Karşıya geçilir...
(Süper) Cem: Çok teşekkür ederim efendim bu zevki bana yaşattığınız için
Teyze: Ben teşekkür ederim evladım..

(Süper) Cem yoluna gülümseyerek devam eder...

Saat 11:00 Yer Metrobüs

(Süper) Cem muhteşem müziğini dinlemeye devam eder, boş bulabildiği bir koltuğa oturur. Otobüse sinirli bir adam biner. El kol hareketlerinin yanında arada bir sesli olarak ta söylenir. Hiç durmaksızın söylenir. (Süper) Cem'in arka tarafında olduğu için onu görmüyordur, kulağında müziği için onu görmüyordur ama metroçük kitlesinin sistemli olarak bir anda kafasını o tarafa çevirmesinden anlamıştır durumu. Kafalar kurulmuş mekanizmalar gibi 1-2 dakika aralıklarla aynı anda, aynı şekilde ve aynı yöne dönüyordu. Komikti. Derken bağrışmalar duydu (Süper) Cem. Kulağında dünyanın en güzel grup seksinin iniltileri olmasına ve kendini bu iniltilere teslim etmesine rağmen duyabiliyordu...

Sinirli Adam: HAA?, haa?... Tamam, TAMAM ABİ TAMAM, HAAAĞ? NEEE? HAAĞ.. hığğ.. ABİ BEN SENİ DUYAMIYORUM YA HİÇ, BİRAZDAN ARAYAYIM BEN SENİ haaa? HAAA? HAAAA?
(Süper) Cem: Aslında otobüslerde telefonla konuşmak bir zarar vermiyor otobüslere, ancak sizin gibi insanlar yüzünden otobüslerde telefonla konuşmak yasak biliyor musunuz?
Sinirli Adam: HAAAĞ?

Saat 11:15 Yer Hala Metrobüs

(Süper) Cem bir teyzeye yer vermiş ve ayakta dikilmektedir. Yaşları 13-15 civarı olan çocuklara gözü takılmıştır. Yan koltuktan beri, diğerinin pantolonuna ayağını sürtmeye çalışan bir veledin metroçükün koltuğunun içine ettiğini görmüştür.

Velet 1: Olm çeksene ayağını
Velet 2: hehahahüupağığ
Velet 1: Olm yapmasana!
Velet 2: ağğğğuğğaeaaağhueha
(Süper) Cem: Ayağını sürtmesene oraya!
Velet 1: ....
Velet 2: ....
(Süper) Cem: Baban mı temizliyor bu otobüsü?
Velet 1: ....
Velet 2: Abi ben bişiy yapmadım ki.... :(
(Süper) Cem: Sürtme ayağını!

(Süper) Cem'in kulağında hala dünyanın en ateşli grup seksinin iniltileri dönmektedir ama 45 dakika içinde insanlar tarafından alaşağı edilmiştir hisleri, gülümsemesi, mutluluğu. Neden olmasın güzel günlerimiz?

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Bir İstanbul Beyfendisi...

  1. Çocukların korkulu rüyası olmuşsundur klş. Bir de ne dersen de gün içinde böyle atraksiyonlar yaşamak hoşuma gidiyor benim hani tamam öküzcanların çoğunlukta olduğu bir memlekette yaşamaya çalışıyoruz ama ne bileyim lan millete lafyetiştirmek işime geliyor benim mutlu oluyorum eğleniyorum :D (bknz:Aslında otobüslerde telefonla konuşmak bir zarar vermiyor otobüslere vs vs.. Sinirli Adam: HAAAĞ?) yere yatıp gülmüştüm orda olsam. Güzel böyle şeyler.

  2. hahahahaha
    abi iyi teyze sapık diye çantayı koymadı kafaya artık öyle bir noktadayız ki iyiliğe bile şüpheyle bakar olduk. haağğ :P

  3. 10:30 Süper Cem için Amelie Poulain vakti olmuş da, "haağ adam" ve vıcık veletler tüm hevesi söndürüp olayın içine sıçmışlar. bu arada ne dinliyordun yahu xD

  4. eFeNDi says:

    cem ne metrobüsten,(ekipmandan öte bünyede taşıdığı yaratıklar demeli) ne de metrobüsten geçen günden adam olur.
    ahah bu arada yaşlı teyzelerle 3-5 laflaşmak bazen çok tatlı oluyor diğ miğ.

  5. alesse; Bolt Thrower dinliyordum :) Sanırım dünyanın en güzel ve en senkronize müziğini yapıyorlar... Those Once Royal albümü...

    efendi; teyzeler çok garipler. bazıları gavur gibi oluyor, bazıları melek gibi. gavur gibi olanların kendilerini menopoza girmemiş varsaydıklarını düşünüyorum.

    mimi; çocuk harbiden çok pis tırstı valla. kafasını eğdi önüne, ben inene kadar kaldırmadı. üzüldüm ama sonra. keşke biraz daha iyimser bi şekilde yaklaşıp yanlış yaptığını anlatsaydım dedim. öyle yapabilmem gerekirdi ama yapamadım. kısmet bir dahaki velete :D

    özkan; ESAS DURUŞUNU GÖSTER LAN!

  6. Pelor says:

    pek te sevimli bir günmüş meğersem,kollarına girilen teyzeler, babavari tavırlarla çocukları susturmayı başarmalar, boltlar throwerlar, yazıcılar, ekmek şarap sen ve ben bir de sabahın dördü ya yaa..

  7. Ben tek bir şey söyleyeceğim, çok içimden geldi;

    "Death Side Story Never Ends!"

Bu gadget'ta bir hata oluştu