Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Dolce & Gabbana... v.Erkekler

Efendim selamlar! Nasılsınız?

Beni soracak olursanız, yorgunum ben. Çok değil ama. Önemseme.

Bugün sizlere bloğumuzun yeni starlarını tanıştıracağım. Bir süre bizimle olacaklar. Bakarsınız kalıcı olurlar. Ben pek sevdim kendilerini. Kendileri Dolce ile Gabba Ana'dır. Kendileri anadolunun fakir köylerinde büyümüş ve şehre yerleşmiş iki insandır. Dolce yavrudur, Gabba Ana anadır. Sadece birbirleriyle konuşmalarını içeren diyaloglardan oluşan kesitleri ben aradan çekip sizlere sunacağım. Gizli dinleme cihazım var. 24 saat dinliyorum kendilerini. Bazen acaip saçmalayabiliyorlar, bilginize...

----------------------------------

Dolce: Gabba Ana yeni bir çocukla tanıştım!
Gabba Ana: ... Töğbe estafurullah...
Dolce: Çok yakışıklı!
Gabba Ana: Güzellik geçicidir.
Dolce: Hemde çok zengin!..
Gabba Ana: Orspu çocuğunun tekidir o zaman!
Dolce: Aman Gabba Ana, neden öyle diyorsun?!
Gabba Ana: Sen orspu çocuğu musun?!
Dolce: Hayır!
Gabba Ana: Ama fakirsin.
Dolce: Ama çok iyi bir insan...
Gabba Ana: Bizim köpekte çok iyi! Kendini ona veriğin mi?
Dolce: Bir köpekle bir insanı nasıl örnekleyebiliyorsun ya!
Gabba Ana: Aynı şey...
Dolce: Nasıl yani?
Gabba Ana: Seni yatağa atana kadar dillerini çok iyi kullanırlar ama yatağa girince kitlenip kalırlar...
Dolce: Diyorsun?
Gabba Ana: İstisnalar kaideyi bozmaz tabi.
Dolce: İstisnaları nasıl ayıklayacağız peki Gabba Ana?
Gabba Ana: Garpuzun iyisi tokatlamadan seçilmez..
Dolce: Hepsini tokatlarsak yolcu olmaz mıyız?
Gabba Ana: Pazardan domatesi mıncıklayarak mı alırsın?
Dolce: Bi' karar ver Gabba Ana! Bi elle diyorsun, bi elleme diyorsun!
Gabba Ana: Müzik türleri arasındaki farkı dinleyerekte anlayabilirsin...
Dolce: Filozof kesildin sende başımıza ama Gabba Ana!
Gabba Ana: Eşşeğini iyi bir ahıra kapatmazsan, köyün gençleri seni "kayınpeder" beller..
Dolce: ÖHH be Gabba Ana öhh yani...
Gabba Ana: Hadi gız Dolce, git bi su getir, içim yandı gız...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Dolce & Gabbana... v.Erkekler

  1. Dreamtime says:

    beğenmedim.ne bu şimdi?

  2. sakla samanı
    karıştırma adamı
    bir dereden getir suyu
    damlaya damlaya yorganına göre uzat altın sukutu.
    :s

    eşşek muhabbeti güzel olmuş :):)

National Geographic POD