Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ortaya Karışık... V.8

Efendim selamlar! Nasılsınız?! haha... İyi gibiler var aranızda, kendisini kötü olduğuna ikna edenler gibi...

* Bugün çok çalıştım, çok yoruldum.

* Bu yorgunlukla metroçüke binsem kesin katil olurdum sanırım. Bende tramvaya bindim ama bineceğim vagonu seçerken sanırım biraz duygusal davrandım. Keza yanımdaki insanları seçmem gerekiyordu. Az önce, tam olarak 2-3 dakika önce, birisi yumurta osurdu! Resmen yumurta kokladım. Özlemişim yumurta kokusunu, boşluğuma geldi, sanki o osuruk kokusu değilmişte, gerçek bir yumurta kokusuymuşçasına derin derin çektim içime bir ruh hastası gibi. Bir daha osurmaz işallaj yarebbi bismillah.

* Dün mahallenin otobüsünde bir çocuk gördüm. Çocuk dediysem var bi 18-20.. Deli gibi gülümsüyordu elaman. Öylesine mutlu adam. Ulen!, dedim, ne güzel bir insan bu! Ne mutlu bir şey bu gülümseyebilme güzelliği! Derken inenler oldukça, binenler oldu ve bizde süper şoförümüzün komutlarına uyup 'inenlerin yerlerine doğru sağlı-sollu' ilerledik. Bu mutlu gencin yanına geldim ben. Bir kızla konuşuyordu. İlk başta bende sizin gibi aşk-meşk olaylarının tarif edilmez mutluluğundan güldüğünü düşündüm ama değilmiş. Adam gerçekten zihinsel problemliymiş. Dedim ya; deli gibi gülümsüyordu eleman. Ulen!, dedim yine, içten gülebilen bir adam gördük 40 yılda bir, o da zihinsel problemli çıktı. Ne kötü zamanlarda yaşıyoruz yarebbi!

* Tramvayda hep aynı koltuğa oturuyorum müsaitse. Dedim ya yukarılarda bir yerlerde, duygusal davranmaca işte. Neyse. Ben her buraya oturduğumda yazasım geliyor. Ve insanlarınsa "naapıyor lan bu manyak" diye bana bakası geliyor. Umarsızca yazıyorum hiç durmadan. Bir çok hikâyenin temelini atıyorum bu yollarda. Derviş gibi adamım. Huuu'lıyım mı bi?

* Bir "bebek" ya da bir "seri katil" olarak adlandırabileceğiniz bir hikayem var misal! Ruh hastası yanımdan ama bu. Hiç komik değil ama. Bildiğin trajik. Hiç Cem'sel değil. Tey tey. Bu ajandaya yazılan ve buraya aktarılmayan ne çok şey var daha...

* Çok yorgunum, beni bekleme kaptan...

* Teknelerin, bizi karşıdan karşıya geçiren motorların alt katlarından vazgeçemiyorum! Tüm kış boyunca bizi koruyorlar, rüzgârdan, yağmurdan ve kardan saklayıp, bağırlarına basıyorlar... Yaz gelince bir anda, tüm kış sığındığım bu alt katı bırakamıyorum! Boncuk boncuk terler aksa bile alnımdan, yinede vazgeçemiyorum... Alt kat! Sana olan vefa borcumu unutmayacağım, hiç merak etme! En sert yaz gününde bile vazcaymayacağım sana gelmekten!

* Alın size hastalıklı bir tespit: "Dinin imanın para olmuş lan!"

Bu söze iyi dikiz lütfen. Din deniyor. Din denildikçe akıllara gelenlerden bir beyin fırtınası yapalım hadi!

Din ----> Müslümanlık ----> Arap

Arap'ı tersten oku? Ne oldu; Para!

Dinin imanın nasıl para olmasın ki yani şimdi?

* Şu sokaktaki, sakalı saçımdan uzun, saçı sakalımdan kısa, pantolonu sevdiceğim hayatımın aşkı, biricik kuzumun eteğinden bol lavuklar var ya; hani yobaz gibisinden? Nefret ediyorum insan kitlesinin bunlar gibi adamlar değil de, benim gibi adamlara yadırgar bakışlarını atı-atıvermelerine...

* Bıyıklı abi! Sende sattın alt katı yine! Yaz geldi g.tünüz kalktı tabi! Kışın görürüz! Tabi püfür püfür taşşak kebabı var yukarıda değil mi? Görürüm kışın soğuktan büzüşmüş o taşşakları ben!

* Ne güzel demiş Orhan Veli; "Beni bu güzel havalar mahvetti" diye...

* Piyasalar yazın durur, kışın canlanır diye bir klişe vardır. Ama buna rağmen, benim gibi birçok işsiz zaman geçiren bir adam hiç bir kere yazın işsiz kalmadı. Uğursuzluk gibi adeta! Kış boyu işsiz dolaştı, bahar geldi iş buldu. Kışın işsiz olmak pek kötü. Evdesin ve üşüyorsun. Daha kötü ne olabilir ki? Düşünceli bir adamsın zira "zaten eve faydan yok, bari zararın az olsun!" deyip yakmıyorsun doğalgazı. Zira kıştan kalan doğalgaz faturalarını ancak ödeyip bitirebildik. Yazın işsiz kalsam aramazdım iş. Zerre s.kimde olmazdı. Alır çadırımı, vururdum kendimi yollara Alexandre Süperberduş'muşçasına! Ama hep kışa denk geldi amk. Hep ama hep. Bir kez olsun "gün gelir, alır başımı giderim!" şarkısını söyleyemedim, madem işsizim deyü...

* Koyim g.te, yeter bu kadar!

* Ayrıca çok pis küfrettim!

* İnadına = akp LÖL

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Ortaya Karışık... V.8

  1. "...Arap'ı tersten oku? Ne oldu; Para!

    Dinin imanın nasıl para olmasın ki yani şimdi?..."

    Güzel olmuş bu, pek güzel.

  2. canım yumurta çekti yav.

    buram buram böyle.

    osuruk kokusunu alınca insanların birbirlerine bakışları yok mu aman yarabbi

    çoğu zaman gülmekten kendimi alamamışımdır.

    hatta bir gün o meşhur koku yine otobüste içine girecek ciğer ararken can ciğer kuzu sarması amcalardan biri dayanamamış ve " lütfen siboplarımıza sahip çıkalım" demişti. of hala gülüyorum.:)

  3. Bu yazidan sonra Alexandre Superberdusu curci(nurcan miydi efendi miydi neydi onun adi) izlerse, kendisiynen tum ilisigimi kesicem!

  4. Dreamtime says:

    ''bir gencin metrobüs rehberi'' adlı kitabını bekliyoruz en kısa zamanda cem bey

  5. + fotoda volkan konak gibi

  6. Pelin says:

    Teşekkür ederim hamdolsun humboşalsın. Tamam kabul!

    Neyseymiş, diyecektim ki, o kışın salep satılıyorya işte o anlarla karşılaşınca bünyem, hiç iyi olmuyor, hem de hiç. Yazın da satılsın salep lütfen, belki insanların içi çekilir :G

  7. nuran says:

    Çok yorgunum beni bekleme kaptan
    Seyir defterini başkası yazsın
    Kubbeli,çınarlı mavi bir liman
    Beni o limana çıkaramazsın...........

    İkinci yüzüm sen gül biraz
    Ben ağlayacağım
    Havadan sudan konuş kaygısız
    Ben deli gibi
    aşık olacağım
    ikinci yüzüm
    işine gücüne bak sen
    ben şiir yazacağım
    dosyalar aç
    tezkere yaz
    dostlara bile duyurmadan
    ben öleceğim yine biraz
    ikinci yüzüm
    yolda kaldı iki gözüm.....

  8. dsafdasf kesinlikle volkan konak dsaf

National Geographic POD