Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Özgür Basına Hain Saldırı!


Efendim selamlar! Nasılsınız?

Biz? Fena sayılmaz!.. Biz, yani chopartypical, yani Özkan, Kirli Yalçın, yani Yalçın ve süpercem, yani Cem insanları olarak yani özgür basının sesi olarak (:P) hain bir saldırıya uğradık...

Hafta sonumuzu yine dağlarda, bağlarda ve özgürce hayvanlaşabileceğimiz ortamlarda geçirmek istedik. Çünkü biz hayvanlaşma işlemlerinin dağlarda, bağlarda yapılması taraftarıyız. İstanbul içersinde bu isteklerini gidermeye çalışan hayvanlara duyurulur. Neyse. Konumuz bu değil!

Biz çıktık dağlara ve bağlara, koştuk, oynadık, çocuklar gibi şen olduk. Yetmedi alkol aldık, yetmedi bira içtik, yetmedi şarap içtik, yetmedi cips yedik, yetmedi balık tuttuk, yetmedi tuttuğumuz balıkları geri saldık, yetmedi birbirimizle taşşak geçtik, yetmedi çalılar arasında g.tümüzü başımızı yırttık, yetmedi dik yamaçlara tırmandık... Elimizden ve içimizden ne geliyorsa yaptık özgür basının sesi olarak...

Ancak özgür basına bir saldırı gerçekleşti!

Normal Özkan, yani chopartypical göbeenin sol yanından, Kirli Yalçın göbeenin merkezinden, naçizane Süper Cem, yani benim göbeeemin sağ tarafından ağır şekilde yaralandık. Senkronize bir şekilde saldırıya uğradık. Hedef gözetmeksizin değil, adeta pusu kurmuş bir keskin nişancının baskınına uğramıştık. Nokta atışları ile göbek çizgimizden hedef alınıp, yaralı bir ceylan edasıyla evlerimize dönmüştük...

Yaralandığımızı çok sonra anladık. İlk Yalçın gördü, sonra Özkan ve en son ben...

Bu hain saldırının faili olan şerefsiz KENE hayvanını öldürme şerefine ben nail olamadığım için üzgünüm. Doktorlar yardımıyla bu saldırıdan - şu an için - sağ çıktık! Ancak yıkılmadık, ayaktayız! Özgür basının sesini bu şekilde susturabileceğini sanan KENE hayvanlarına geçit vermeyecek ve anarşik duruşumuzdan vazgeçmeyeceğiz.


Kamuoyuna duyurulur!...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Özgür Basına Hain Saldırı!

  1. Dreamtime says:

    Geçmiş olsun hepinize.Ben tırstım çayırdan çimenden yaa :(

  2. aklıma yalçının her kaplumbağaya enee deyişi geldi

    buna bir yenilikte benden olsun istedim

    eneee keneee!!

  3. Pelin says:

    pisliğin önce gidenisiniz.
    o keneler kendilerine sığınacak bir yuva buldular. baktılar ki bunların göbek kocaman yumuşacık burda iş var, dolayısıyla yazıldılar bir çırpıda. öyle göbeğe kim olsa saldırır. amma velakin kirli yalçından şüpelenmiyor değilim, çekim gücünün etkisi söz konusu gibi geldi.
    bir de tırtılın öcü var sanki bu işte. huh

  4. Pelin says:

    Keneliler ve onların tatlı macerası.

  5. korkusuzca çimlere yatıyor yuvarlanıyordum ben bir zamanlar. bir arkadaşın kulağının arkasında bulununca gece rüyalarıma dev keneler girdi. hadi göbeği anladık, kulak arkasında işin ne be hayvanat?

  6. The Dude says:

    anarchy in the çayır/çimen!

    kene defol!

    [sloganımı atarım]

  7. kulak arkası mı? ilginç fantezi. göbekle kurtarmış olmama seviniyorum :) keneyi alırken kesiyorlarmış biraz derinden al dedim doktora göbeği almadı şimdi filinta gibi olurdum :)

  8. lan!? dasf mağaraya keşfe fln gidelim ? tayfunda bahsediyordu.

Bu gadget'ta bir hata oluştu