Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Başlıksız


Lan? şu çoraplara bak..höh..biri düz kahverengi,çizgisiz (hö?) diğeri..? oha lan bu çok kötü mk.ne zaman giydim bunları? Kokuyorlar da böğeh..
En son elimde sapı kılıfından dışarı çıkmış dilenci kılıklı bi elektro gitarla eve gidiyordum..
Hangimiz bir diğeri için var ? Asla içinde 'sen' yada 'ben' muhabbeti dönmeyen bir bağ bu..

Onu taşıyorum..cesur ve dürüst olduğumda kapıları açıyor..beni suçlamıyor,soru sormuyor..
sigortalı iş bul demiyor.hayır..
Onunla beraber olabilmek için sürüden uzak olmalısın.O benim şeytanım..tanrıya notalar bile karşı çıkıyor ? Müziğin karşı çıktığı bir tanrı düşle.
sonrası..?

Sonrası hep küçük..bir kaç ''dost'' ve bir kaç beceriksiz kelime.Herkes rolünde çok başarılı...

Zaman... anlamsızlıkla öldürüldüğünde azgın bir fahişenin
acı kahkahasındaki çelişkidesin, ruhun fahişenin bacak arasındaki yarık gibi.
Ölmeli miyim? Ya yaşamı tamamlamak? Ya bu tanımlama hastalığım? Nedenlerim,nasıllarım,niye ve niçinlerim..?

-Beyin hücrelerimin ölmesi hoşuma gidiyor..
Kimse el in oluşması için yok olmaya can atan hücrelere yas tutmaz hayır..kimse kanser olduğunun farkında değil öyle değil mi ?
Nefes zehrine ihtiyacımız var ve öleceğimiz günü bekliyoruz. Ondan mı acı,mutluluk,sevgi gibi kavramlarımız var ? Bana söylemelisin..
Mutlak yalnızlığımızı unutmamızı sağlıyor değil mi? Evet.. biliyordum.. lanet olası bi dünya insani kavramlarımız işte.Ama sen içindeki sen i öldür..

-Karanlığıyla barışmayı düşünen yok mu?

Peki sen neden gri sin..?...sen..korkunçsun..
Bilinçaltımızı ördük sokaklar boyu,korkuyu ve egoyu geziyoruz..midemizi leş kokulu sikler ve amlarla,taşaklarla,bokla dolduruyoruz.Ağzımızdan sarkan leş parçalarıyla dudaklarını emiyoruz hayatın.
Bak!

İçimize,derinliklere gitmeyen dar kaldırımlardayız..kendimize işte yaşayacağımız bokluk bu! dedik..
05 Haziran 2009 Cuma, 06:07:16

POSTED BY Charmerian
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Başlıksız

  1. "İnsanı diğer hayvanlardan ayıran en büyük özellik öleceğini bilerek yaşamasıdır" derler.

    Sadece bu açıdan baktığımızda bile acınacak bir durumda olduğumuz anlaşılıyor kanımca.

    Gerisi yani sümsük hayat tarzımız tamamen bir teferruat bana göre.

    hayatın anlamı yol kenarlarında gördüğmüz kaka kulübeleri olmalı. Amacımızsa orayı doldurmak.

  2. kamke yazamadım onca zaman ama harbiden güzel olmuş bu yazı lan!

Bu gadget'ta bir hata oluştu