Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.12


Hasta Olurdum Sana!...

Ohh beybi! İki adet bacak süsü verilmiş sütun geliyor karşıdan.
Sıkı bir kalçayla ödüllendirilmiş bir pantolon
Ve olimpiyat şampiyonu bir sütyen;
Paraşütle atlama dalında...
Yüzüne bakmasam, hasta olurdum sana!...

Kalın dudaklar büyüleyici, eyvallah...
Ama kocaman gözlükler neyin nesi, oh beybi
Görünmeyen bakışlarla mı yön vereceksin sahte hayatına
Gözlüğünü çıkartmasam hasta olurdum sana!

Oh beybi! Orospu ceylanların zerafeti!
Yüzünün bu macunlaşmış hali ne ulan?!
Dal gibi bir hatunmuşsun sen aslında ama;
Lazım sana bir hilti, bir spatula...
Güzelleşeceğim diye at pisliklerini doldurmuşsun suratına,
Makyajını silmesem, hasta olurdum sana!

Derki Aşık Seyfi;
Lan kokoş hatunlar! Azıcık kendinize gelin!
Sizin boyalı yüzleriniz, kıllı koltuk altlarınız yüzünden inemiyorum dağdan!
Nerede kaldı doğal güzellik, doğal zerafet!
Çirkinliğinizi ve fesat bakışlarınızı gizleyen,
O kocaman güneş gözlüklerinizi kırıp
Hiçte hoş olmayan bir eda ile şaplağı vurur,
Bir siktirolup gidin lan! derim;
İçimde bir sızıyla...
De hayde... Gözüm görmesin.
Acıktım. İştahımı kaçırma...
...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 8 Comments

8 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.12

  1. Dreamtime says:

    Bu kadından ve yapmacık hareketlerinden ve aptal yemeklerinden tiksinmiştim.
    Ama evi çok güzeldi lan.

  2. kadını tanımıyorum. kokoş diye arattım google'dan, bu çıktı. uygundur dedim ve ekledim. kim ki bu? asdmıof sanırım yemekteyiz style bi hatun.. neyse.. seyfi abinin içindeki ruhsal tepişmelerin bu hatunla alakası yok. bu ve bunun gibilerin alayıyla alakalı. bu hatun sadece araç olarak kullanıldı..

  3. kokoş diye arattım vs vs.... yorum yazacam derken kırıldım yukardakini okuyup. Seyfi abi 10 numara yine, daha karmaşık kafiyeler sipariş ediyorum bir dahakine, yaparsınız siz.

  4. Hallederiz tabi efendim, ne demek :) Aslında Seyfi Abi maille bir şiir daha yollamış ama o biraz agresif. Sinirlenmiş biraz. Bir ara onu da eklememi istedi. Kırmayacağım kendisini tabiiki!

  5. Dreamtime says:

    Evet yemekteyiz'e 2 defa katılan, acayip asortik kıyafetleri olan, mal mal yemekler yapıp(gayet de kolay) ''birinci ben olmalıydım'' diyen, şımarık bi hatunun teki idi. :D

  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  7. düzülmek için kuduran insanlar ve ağızlarındaki salyalar..tek varlıkları bacak aralarındaki yarıkları..birde öyle değillermiş gibi insani anlamları,kavramları.. tiksiniyorum lan sizden iğrenç kokoş *mcıklar.

  8. Pelin says:

    ne oluyorsa hep erkekler yüzünden oluyor zate gf

National Geographic POD