Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.13


Sen Geleceksin Diye Refreş Ettim Kendimi, Silkelendim, Ayaklandım...

Sen geleceksin diye, oh sevdiceğim, kuzu sarması, zeytinyağlı dolmam

Bir buçuk aydır yerde duran selpağı kaldırdım
Boş bira kutularını çöpe attım...
Sen geleceksin diye çarşafları değiştirdim
Çarşafın yırtık kısmını yastığın altına denk getirdim...
Yastıkları da değiştirmek isterdim ama bulamadım yeni kılıfları,
Olsun ama...
Onlar daha yeni sayılır, sadece iki ay oldu,
İki ayda o kadar çok salya akmamıştır sanırım...
Sen geleceksin diye refreş ettim kendimi, silkelendim, ayaklandım...

Oh bebeğim, tavlada gelen şeş beşim!
Sen geleceksin diye yerlere yayılmış saçları topladım,
Yerde duran üç don ve iki buçuk çorabı kirliye attım...
Aslında çorapta üç taneydi ama teki kaybolmuş,
Neyse çıkar bir yerlerden sevdiceğim, ruhumun kayıp eşi, dağdan kestim kereste, kuş besledim kafeste!..
Sen geleceksin diye refreş ettim kendimi, silkelendim, ayaklandım...

Sen gelceksin diye duş aldım,
Bir yıldır kesmediğim koltuk altı kıllarımı temizledim!
Hilti ile temizledim dişlerimi,
Sen geleceksin diye sabunla yıkadım ellerimi, üç aydan sonra...
Sadece sen geleceksin diye yaptım bunları
Düşün artık bendeki değerini...
Sen geleceksin diye refreş ettim kendimi, silkelendim, ayaklandım...

Der ki Aşık Seyfi;
Eyvallah, pislik diyebilirsin bana...
Ama nerede gördün ki pisliğimi, ahan temizledim ya lan işte?!
İki sigara külü gördün diye hemen artistlenme, olur o kadar...
Sen geleceksin diye çok yoruldum ben.
Dün gece az içtim misal?
Ha bunu da mı beğenmeyeceksin?
Hadi buna cevap ver?!
Ulan! Bak sinirlendim ha, yaranılmıyor resmen!
Nankör müsün sevdiceğim, üç sayılık atışım, son saniye golüm...
Sen geleceksin diye heyecanlandım ben...
Sen geleceksin diye refreş ettim kendimi, silkelendim, ayaklandım...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.13

  1. heheheh okuyunca aklımda biri canlanıyor gerçekten komik ve aslında asıl komik olan yazılanların gerçek oluşu :D

    olm şişeleri nereye koydun ?

  2. bu seyfi abi bayaa uzun zamandır var sanırım ? selam seyfi abi dsaf

Bu gadget'ta bir hata oluştu