Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tatile giderken; Yol şarkıları vol;1967

Ya da boş verin yolu, çekin bir kenara arabayı açın güzel bir 1967, elma suyunu alın oradan dipfrizden.

Bir de beyaz peynir

Ortam nede güzelleşir.



POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Tatile giderken; Yol şarkıları vol;1967

  1. long live 1967!

    lan o değilde, geçenlerde yavuz bir parça absolute getirmişti. bir benim 1967 den içtim, sonra bir yudum yavuzunkinden aldım. lan ikiside votka mı lan bunların dedim sdamıofsad fakru zaruretin gözü kör oluncaya kadar; long live 1967 ulean!

  2. eFeNDi says:

    tatile giderken cem ve özkanı alın, onlara söyletin dilediğinizi (geniş repertuar).
    oya-bora halt etmiş. böyle bi uyum başka partner (":)")lerde yok.

  3. teveccühünüz efen-dim :)

  4. Pelor says:

    Çekirdeksiz olmazmış bence. Şarkılarla iyi gidiyor..

National Geographic POD