Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

taximde eşcinsel yürüyüşü +18 +bol küfür


''Buradayız alışın'', ''Biseksüeliz'' yazılı dövizler taşıyan grup, ''Susma haykır, eşcinseller vardır'' şeklinde slogan attı.
Bu yıl 17'inci kez düzenlenen ve Taksim Meydanı'ndan başlayan yürüyüş, Galatasaray Meydanı'nda sona erdi. (AA)


----------------------------------------------


Tam bu saatte Tekirdağ'dan gelmiştik ben ve piyanist arkadaşım.. Hatta polis bu gruba panzerle müdahale etmeye çalıştığında sağ elimde valiz, sol elimde piyanist arkadaşım (gözleri görmüyor) onun elinde de benim gitarım beraber yürüyorduk.


- oo bu ne? Farklı bir eylem gibi

- ne var orada dostum?

- eşcinsellerin yürüyüşü sanırım.. wouw şu kıza bak çok güzel! Elinde de çok güzel bir pankart var

- ne yazıyor?

- devrimden önce cinsel devrim! hmm güzel pankartmış

- gidelim dostum biber gazı yemeyelim mk.

- heh okey..


Görünürde her şey normal gibi, hatta diyorum ki lan ne güzel mk farklı eylemler de yapılabiliyor ve devrimden, cinsel devrimden fln bahsediliyor; bu süper bi gelişme! Aklıma Nazi Almanya’sından sonra bir grup gencin Almanya'da devrim mücadelesini anlatan bir filmdeki küçük bir replik geldi o an. Size de söyleyeyim: Filistinli gerillalara katılan bu Alman gençleri eğitim arasında binanın en üst katında çırıl çıplak güneşlenirler ve Filistinli gerillalar dürbünlerle bunlara bakarlar. Bir gerilla komutanı derhal gidip bitirin bu pisliği!der gibi..hey n'apıyorsunuz üstünüzü giyinin!.Alman gençlerden biride ona şöyle bi cevap verir : Dostum cinsel özgürleştirmeyle emperyalizme karşı savaşmak aynı şeydir! (hüff ne harika bir söz ne harika bir tespit) aynı gencin sevgilisi de şunu der Filistinliye: düzüşmekle silah sıkmak aynı şeydir! (bu insanları seviyorum)Bura da 3. dünya ülkesi devrimcileriyle gelişmiş avrupa ülkesi devrimcilerinin evrim farkı çıkıyor ortaya. Bunun bi sürü değişken dinamikleri olabilir ama bu gerçeği örtemez. Tam bu anda bunu yazarken taximde Cem, Pelin, Özkan ve onun sevgilisi (adını unuttum üzgünüm:( ) bide benim buluşup bu sohbeti yaptığımız dakikalar geldi aklıma o gün ayrıca mükemmeldi eheh.


Konumuza dönecek olursak..Nihayetinde biz eve geldik..üstümü değiştirdim,duş aldım..Meymenetsiz suratıma bir kaç dakika bakabildim,bebeklerin götündeki tüyler gibi olan saçlarımı (saç denirse) şekillendirmeye çalıştım..nedense bu çabam?


Her pazar düzenli olarak classic ve standart jazz eserlerinden oluşan repertuarımızı çalmaya gittik taximdeki mekana.İçeride kimsecikler yok..Kafamız boş..Votka içmeli,rahatlamalı..

İlk bölümü çaldık ara verdik ve içeri bi yığın insan girdi..Eşcinseller,erkek ve kızlar..bi sürü et parçası.Anladık ki gündüz yürüyüşe giden gruptan bu insanlar ve akşam eğlenmeye gelmişler..

Eğlenmeye dediğimde sanki skilmiş gibi hissediyorum lan bu toplum neden müziğe eğlence olarak bakıyor ve göbek atmanın, saçmalamanın, anlamsız çığlıklar atmanın aracı olarak bakıyorlar ki? skik götverenler.


Bir kaç classic eser çalmaya başladık ki ohoo..ne dinleyen var ne susan..ortalık fahişe kahkahalarından, am ve sik seslerinden geçilmiyor.Beynimiz durdu..ve sonra tahmin edin n'oldu ?


-hey bizi eğlendirin yoksa olay çıkar (espri yapıyor eşcinselin biri sırıtarak)

-Oynatın bizi? (bir diğeri)

-Sanat müziği yok mu? (bir diğeri)


ve bu saçmalıklar uzadı da uzadı..içimde bin bir küfür..sanat müziğinizi skim,oyunlarınızı skim,beyninizi skim,eşcinselleri skim,eşcinsellere destek verenleri skim,insanları skim!!


Siz bir kaç saat önce insanları bilinçlendirmeye çağırdınız..farklılıkları kabul etmeleri için sloganlar attınız..cinsel devrimden bahsettiniz,devrimden bahsettiniz,özgürlük gibi kavramlardan bahsettiniz.Eğer kavramların içini dolu dolu yaşamıyorsanız ve yaşam pratiğinizde attığınız sloganların,söylediğiniz düşüncelerin gerekli alt yapısı yoksa işte bu angutlar gibi yarrak kürrek insanlar olur çıkarsınız.Her biri fahişe piçlerdi neden mi ? eşcinsel oldukları için değil beyinlerini hiç geliştiremedikleri için.


Classic ve jazz müzik çalınıyor evrensel bir şey ve ben burada bu müziklerin oyun havalarıyla ve skik Türk sanat müziğiyle olan farkını anlatmayayım şimdi iki saat.Siz bu müziği dinleme medeniyetini bile gösteremiyorsunuz,müziğe tahammülünüz yok,eşcinsel olduğunuz için sizi öldüren,bıçaklayan,döven insanların müzik kültürünü paylaşıyorsunuz..barbarların eğlencesi sizinde eğlenceniz,beyni gelişmemişlerin müzik kültürü sizinde müzik kültürünüz.Biz o evrensel müzikten de vazgeçip sizin anlayabileceğiniz Türkçe şarkılar da söyledik ama onları da dinlemediniz sürekli konuştunuz ve gerçekten ses tonlarınız,kahkahalarınız mide bulandırıcı orospu çocukları.Sizler mi bu topluma,onların beyinlerine etki yapmak istiyorsunuz ? Sizler mi mesaj veriyorsunuz? devrimden,cinsel özgürlükten bahsediyorsunuz?Gerçekten sizler ölmesi gereken,yok olması gereken et parçalarısınız!Ve sizinle beraber gelen şuursuz destekçileriniz hepinizin amına koyim.Orospu çocukları..bu toplumun böyle olmasının sebebi sizler olabilir misiniz?Sizin beyinsizliğiniz, küçücüklüğünüz, anlamsızlığınız ve var olmanız olabilir mi ?Toplum bireyden oluşuyor,bu skik toplumun her katmanı her kesimi deli ve deliler dışarıda yaşıyor,düşünen zeki insanlar ise içeride ve ölüyorlar.Hepinizin kanını skiyim.


ve ben de slogan atıyorum şimdi!


-Devrimden, cinsel devrimden ve her şeyden önce bireysel gelişim!


-Bir toplumun kültürünü, bilinç düzeyini ve bireylerin gelişimini tahlil etmek istiyorsanız o toplumun müziğine bakın!


-Bu toplumun mk!

POSTED BY Charmerian
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : taximde eşcinsel yürüyüşü +18 +bol küfür

  1. :) yardırma hava sahası, güzel bir yazı.

    baba olayın mantalite yönüde var. sap kız derdinde kız göbek atmak. bizde eğlence kültürü böyle. kız taksime gidelim cuppa cuppa bir klupte kopalım delirelim felekten bir gece çalalım derken erkek bu hatun 2 bira daha içerse kıvama gelir şimdilik burda ortama katlanalım der kanımca. zaten olayın içinde hatun kelimesinin geçmediği bir ortamda tek başına takılıp oynayan bir erkek görmedim ben. göbek atmanın oynamanın nerden geldiğine bakmak için geçmişe osmanlıya bakmak yeter dansöz denen bir olay var çocukken büyüyünce dansöz olacağım diyen cocuklar tanıdım. tamam eyvallah dünya üzerinde her vatandaşın kendi kültürlerine göre bir oyunu var. birer dünyalı olarak oynuyoruz. ama bizimkisi sanki daha farklı be azizim. yani illaki canlı müzik varsa oynak olacak mumkunse 9 8 lık tercihimiz, pist geniş göbek atmalık ışıklar yanıp yanıp sönmeli ki kütük yuttuğumuz anlaşılmasın o pistte ne varsa çıkan bey efendi karızmayı orda bırakır inerken hiç birsey olmamış gibi devam eder hadı ordan dumbuk kım sallar artık seni kayıtta var 5 dak once maymundun evrim teorisine senin yuzunden inandım. mesela enstrümental müziği dinleyip bu ne biçim sarkı lan söyleyeni yok diyen insan gördüm ben. dedimya bizde böyle abi sarkının sözü olacak içinde cem yılmazın dediği gibi tarza göre karacoglan derki gibi sözler olacak. son soz olarak diyeceğim bu kafadaki insanlar cok acımasızdır. balık gibidir seni an gelir gök yuzune cıkarır, sonra bir anda unutur. samandırlar alev alırlar. mesela çelik bir zamanların mega yıldızı ve meshur sarkısı ateşteyim ateşte heee dimi deli gibi her yerde çalardı. şimdi hangi yerde çalıyor saman alevinden dolayı ateşte bir şarkı piyasaya uygun bir mamül ve son kullanma tarihi geçti müzikte son kullanma tarihi olurmu, senin icra ettiğinde, benim dinlediğimde olmaz o arkadaşım.

  2. doğru bi tespit yapmissin evet sana katilmaktan kendimi alamiciim tam su an 04:15 itibariyle sana katıldım moruque.]

  3. Ve sizinle beraber gelen şuursuz destekçileriniz hepinizin amına koyim.Orospu çocukları..

    Bu kısımda koptuğumu belirterek başlıyorum asdmıofadsfsda Çok içten yardırmışsın bro!

    Efendim öncelikle bir homofobik olarak adlandırılabilirim. Homolar, ibneler, lezbiyenler; kısaca eşcinseller bence sapkın ruhlu insanlardır. Yani bunu dışlamak amacıyla değil, gerçekten, ekmeğe bakım, "aaa bu ekmek lan" dermiş gibi net ve içimden gelerek söylüyorum. Eğer eşcinsellik diye bir şey olsaydı "çocuğun kız mı oldu, erkek mi?" sorusunun yanında "ibne mi? lezbiyen mi? yoksa aseksüel mi? ay kız biseksüel olmasın bu?" gibisinden saçmalıklarda olurdu. O açıdan; insan kız yada erkek olarak doğar, sonra sapar, ne sikim olursa olur.

    Neyse işte! Ben beklemiyorum fazla gelişmişlik bu türlerden. Fazla gelişmiş olsalar zaten bu tür sapmalara yönelmezler. Kişisel müzik zevkidir falan der geçeriz bir yerde ama kişisel müzik zevkini siktirolup başka yerde tatmin etsin. Farklı oldukları için dünyanın merkezi sanıyorlar kendilerini. Böyle bir trip var bizim memlekette..

  4. Evrim var kesinlikle var,bunu dusundugumde gerçek iletisim-etkilesim bicimlerimiz bugun ki haliyle dogru veya update edilmicek bir durum mu bilmiyorum.O zaman evrimi nasil algilamis oluruz onuda bilmiyorum.Dil in icadindan once zihinsel iletisim kurabilen herseyi sadece zihin temelinde ele alan turler vardi,biz simdi konusuyoruz,konusmak bizim bi kisitliligimiz olabilir (mi?),sapkinlik i dusunuyorum,dusuncelerinde sapkinlik olan insanlarin cok daha tehlikeli olduklarini goruyorum.Bu yüzden yasam sicramasinin herhangi noktasinda,farkli bi yerde olan her tür canliya sadece neden dusunmuyorsunuz? demek istiyorum.

  5. Buket says:

    Bu yazıya güzel bir yorum yazmak isterdim geçenlerde yaşadığım bir olay ilen ilgili... ama yok, yapmıcam bunu... ben atlattım o olayı daha da bulaşmam (gülme olm cem!!!! :P)

    yazının sonundaki slogan harika:

    herşeyden önce bireysel gelişim!

    herşeyden önce eğitim!

    ama maalesef bir umut yok artık, bu ülkeden bu toplumdan bişey olmaz... maalesef...

  6. iste! korkunc gercegi goren bir insan daha!soylemistim size biz kac kisiyiz? :]

  7. NO CREATION WITHOUT DESTRUCTION düsturu gerçekten bir şeye yaramaz mı? Bence yıkımla yeniden toplanabilir birşeyler. Bazı değerlerin, bazı klişelerin, bazı düzensizlikler ve kötülüklerin düzelmesi için yıkılması gerekiyor bence. Sağlam bir yıkım ama, adından bile bahsedilmeyecek kadar sağlam bir yıkım... İnsanların yenisi için çabalaması yada boş verip yok olması gerekir. Ancak o zaman bu toplumdan bir şey olur. Bence yani. Genlerimizi aldırabilir miyiz acaba? :D

National Geographic POD