Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

19.07 Dünya Fenerbahçeliler Gününüz Kutlu Olsun!


Efendim selamlar?! Bakın, ne güzel bir gün!

Gelenekleşen Dünya Fenerbahçeliler Günü bu yılda tüm coşkusuyla kutlanıyor! (yavaş, tamamen abartıyorum dsamıofas)

Neyse. Geyik bir yana bu hazzı yaşayabilen ve yaşayabilme lüksüne ve özelliğine erişebilmiş tüm taraftarların Dünya Fenerbahçeliler Gününü kutlarız efendim!

Not: (resim antu.com dan)

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : 19.07 Dünya Fenerbahçeliler Gününüz Kutlu Olsun!

  1. ilk yorum da benden olsun. senin de kutlu mutlu olsun abi diğer tüm Fenerbahçeliler'le birlikte.

    dün sordum yeni sezon formaları geldi mi diye Fenerium'a, 23'ünde gelecek dediler, en kısa sürede çubukluyla huzurlarınızdayım ahah.

  2. formalar falan hazır ve tüm feneriumlarda var aslında ama ayın 22'sinde yapılacak tanıtımı bekliyorlar. tanıtımdan sonra genel satışa çıkacak. yenileri çıksın, eskilerin fiyatı düşsün, ben de içimde kalan eski formaları ucuza alayım :P

Bu gadget'ta bir hata oluştu