Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bence...

Mor Gözlü Olmaya İlerleyen Cem

* Bence; "eğri oturup, doğru konuşalım" kesinlikle bir Türk atasözü değildir. Neden? Bi' kere biz hiç doğru oturamıyoruz ki zaten? Dikkat edin, bence herkes yamuk oturuyor. Yani zaten doğru oturmuyordun ki, neden eğiliyorsun şimdi, demezler mi adama? Bence derler. En azından ben diyorum. Eğri oturuyoruz. Bari doğru konuşun, asabımı bozmayın lan benim! Neyse. Bence bu Çin atasözüdür. Hep öyle derler ya hani? Bence o da yalan biliyor musunuz? Neyse.

* Bence; "kırmızı şarabın sıcak ya da oda sıcaklığında içilmesi gerekir" tabusu oldukça saçma ve hemen ortadan kaldırılması gerekir. Kırmızı şarabı buz gibi içmeyi denediniz mi hiç? Bence denemelisiniz. Mütemadiyen soğuk içerim. Hatta son günlerde o iğrenç ve tutulması zor şarap kadehlerini de kullanmıyorum. Çıt diye kırılıveriyorlar hem. Ne kötü. Abladan papara yiyorsunuz sonra. Neyse. Artık kulplu bira bardaklarına koyuyorum şarabımı, içiyorum buz gibi. Oh mis adeta. Kesinlikle denemen lazım bence. Buz gibi soğuk limonatadan, biradan ve bunun gibi serinletici etkisi olan birçok içecekten daha büyük bir ferahlatma sunuyor insana soğuk şarap. Dene, pişman olmazsın. Ve ayrıca Cumartesi marka şarabı sevenler, bir de Mistik markasını deneyebilirler eğer bulabilirlerse. Gayet güzelmiş bence. Bu şarabı keşfetmemin en büyük nedeni Demşah abi tabiki. Demşah abi bizim tekel. Adı Demşah değil, İbo, ama biz kızdığı için Demşah diyoruz. "sık kullanılan"larda bulunan en kallavi müşterisi biziz neticede. Nazımız geçer. Neyse. Demşah abi çok övdü. Cumartesi ayarında dedi. Fark etmezsin farkını dedi. Doluca üretiyormuş sanırım. Yanlış bilgi olabilir. Ve daha ucuz olması ayrıca bir güzellik oldu. 6 Liraya gayet güzel bir şarap içebilirsiniz. Soğuk içiniz. Pahalı şarap içemiyorsan bence seversin bunu.

* Bence; ben, hiç dost canlısı bir insan değilim. Her zamanda söylemişimdir zaten. "Dostlarım"da bilirler bence bunu. Buna rağmen bir sürü iyi "arkadaşım" vardır. Neticede, bence herkes gördüğü değeri kendi yaratıyor. İyi ya da kötü olmasını kendi belirliyor. Kaprislerinden, kendini beğenmişliklerinden, ilgi beklemelerinden bunaldığım ve artık düşünmediğim eski dostlar var. Hiç bir şey olmadığı halde kendisini dünyanın merkezi halinde gören zihniyetten kurtulabilirlerse eğer bir gün; "vay eski dostum" diyeceğim onlara.

* Bence; hayvan gibi yiyen insanlar, hayvan gibi sıçamıyorlar. Bence böyle. Yoksa öyle hayvan gibi olmazlardı. Bakın, büyükbaş hayvanlarla örnekleyelim! Hiç zayıf bir inek gördünüz mü? Ya da aşırı kilolu bir inek? Ben köy ortamlarında çok bulundum ama görmedim. Çünkü inekler hayvan gibi yiyorlar ve hayvan gibi sıçıyorlar. Bu yüzden net bir formları vardır. Zayıf inek - şişman inek gibi bir ayrım yapamayız bu hayvanları göz önüne alırsak. İnsanoğlu eğer yediği gibi, yani hayvan gibi sıçabilseydi bence obezlik diye bir kavram olmayacaktı. Bence insanoğlu hayvan gibi yiyorsa, gayret edip hayvan gibi de sıçabilmeli. Hayvan gibi sıçamayacaksa bence hayvan gibi yemekten vazgeçmeli. Yoksa hayvan gibi olur maazallah.

* Bence; günün en komik anını bu akşam yaşadım.

Enişte Ali: Ya harbiden ya, bende bir D Smart alayım artık
Enişte Fethi: Evet evet, Avrupa ligi maçları D Smart'taymış.
Enişte Ali: (takılarak) Ya hatun bana bi D Smart alsana ya!
Teyze Songül: Ay ne de sımartı ya, elektrikli süpürge alıcam ben!
Yeğen Cem: sadmfoıwemfpoweıfweoıfo483hfa4o8fhdasfasdfasdıjafwı

Sevgiler efendim.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Bence...

  1. Darkohl says:

    Hastalıklı tespitini yiyim senin _kih

    Şarabın buz gibi içilemeyeceğini düşünüyorum. O kadar da değil gf ama öğlen sıcağında da sahilde içilemeyeceğini çok iyi biliyorum ıyyğh

    Ayrıca bence evde Teyze Songül'ün sözü geçiyordur hea, o kadar alımlılığa karşın. Süpürgeyse süpürge, koltuksa koltuk.

    Bence yani.

  2. 6 liraya cumartesi keyfi diyorsan bu haftasonu tekelde mistik soruşturuyoruz o zaman, tavsiye için pek teşekkürler cem bey.

  3. abi 6-7 liraya(zamanında bira fiyatına şarap da içerdik, hey gidi günler) milyon şarap içmişimdir ama bir kez bile adını tutmadım aklımda. soran olduğunda -ki kim, niye bana şarap soruyorsa artık Vedat Milör müyüm ben?!- "büfe şarabı" deyip geçiştiriyorum.

National Geographic POD