Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Çok Teşekkür Ediyorum Ben.

Efendim selamlar? Nasılsınız!

Bizi soracak olursanız, harikayız. Muhteşemiz, süperiz. Şimdi girdim şirkete ve vıcık vıcığım. Kronikleşmiş İstanbul trafiğinin kronikleşmiş İstanbul nemi ile birleşmesinin muazzam doyumunu yaşıyorum. Klimalı süsü verilmiş ve hatta bu süsü pekiştirsin diye klima çalışıyor görüntüsü verilmiş metroçüklere bayılıyorum. Hiç bir şey çalışmıyor ama kendini çalıştığı konusunda ikna ediyorsun. Öyle bir izlenim veriyor insana. Ve bu arada kaşından gözüne doğru akma konusunda bir keçi kadar inatçı olan ter damlasını ellerini kullanmadan ikna etmeye çalışıyorsun gözüne girmeme konusunda. Ama en sevdiğim bölümü ise ter koklamak. Bayılıyorum ter koklamaya. Hele göğsü açık gömlek giyen kıllı abilere bayılıyorum. Üç gün yıkanmamış sanki, öylesine güzel kokuyor, öylesine içten, sıcak, samimi... Metroçükler hep ağzına kadar dolu oldukları için ayrılmıyorum diplerinden, kana kana çekiyorum içime ter kokularını. Cennet kokusu, aşk iksiri resmen. Sonra, sonra o ter kokulu kıllı abiler, kıllarını serinletmek için, sabahtan beri bir paketi bitirmiş o sigara kokulu ağızlarıyla, açık olan gömlek yakasından içeri yolluyorlar ya o mubarek nefeslerini?... İşte bittiğim, nirvanaya erdiğim, orgazm olduğum ve bunun gibi duyguları belirten cümlelerin hepsini birden olduğum an oluyor o anlar. Bayılıyorum sigara kokulu ağızların yüzüme üflemesine. Öyle seviniyorum, öyle mutlu oluyorum ki!... Teşekkür ediyorum bize bu anları, bu muhteşem dakikaları yaşatan yetkililere. İyi ki var onlar, iyi ki bizi yönetiyorlar. Belediye başkanımıza, o kıllı abiye, din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenime, otobüsün şoförüne, başbakanımıza, devlet büyüklerimizin hepsine, bi de akbilci amcaya. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Mutlu ediyorlar bizi, Allah'ta onları mutlu etsin.

Ayrıca polis abilere ayrıca teşekkür ediyorum. Onlarda beni aşırı mutlu ediyorlar. Hani bazen, yukarıda saydığım devlet büyüklerimiz falan geçiyorlar ya yanımızdan? Yolları kapatıp, o büyük insanlarla anlık bile olsa aynı havayı solumamızı sağlıyorlar ya, bayılıyorum bu iyimserliklerine. Onlar olmasa, o yollar kapanmasa biz nasıl aynı havayı soluyabilirdik ki o büyük insanlarla? Yanımızdan eskortlarıyla birlikte vızzz diye geçiyorlar ve o an hayatımıza renk geliyor, başka bir insan oluyoruz kısa bir süre için bile olsa. Muasır medeniyetler seviyesine ulaşıyoruz. AB üyesi oluyoruz. Çok seviniyorum ben o yollar kapatıldığı zaman. Keşke hep kapatılsa, keşke hep yanımızdan geçse devlet büyüklerimiz. Ne güzel yönetiyorlar bizi! Allah razı olsun hepsinden! Çok teşekkür ediyorum ben.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Çok Teşekkür Ediyorum Ben.

  1. Pelin says:

    hemen yazının altına reklam ilişmiş;
    http://www.dogaltabip.com/product.php?id_product=57&gclid=CJCb2selxJsCFY4U4wodMkPQEA
    belki yardımcı olur :D

  2. ewhuıa kendi toplumunun icinde bulundugu gercek bokluk boyutunu gorebilen anlatabilen insanlari seviyorum!

Bu gadget'ta bir hata oluştu