Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Faruk...

Önce dur dedim, sonra durduğunu görünce taşşak geçtiğimi belirtir el hareketliyle devam et lan devam et, dedim. Ne olduğunu anlayamadığını gözlerinden görüyordum ve ne olduğunu anlayamadığı için henüz içinden küfür etmeye başlamadığını bildiğimden dolayı içim rahattı. Ancak biraz yürüdükten sonra ne olduğunu anlayacak ve içinden bana küfredecekti.

Bunun bilinciyle tekrar dur lan diye bağırdım. Durdu, anlamsız bakışlarıyla süzdü beni. Gittim yanına. Ne küfrediyorsun lan yavşak! dedim. Anlamayan ve ne olduğunu soran gözlerinden hala küfretmemiş olduğunu görebiliyordum ama biliyordum ki birazdan küfredecekti. Emindim yani. Bu işler böyle olurdu. Senin ağzına sıçarım lan! dedim. Yine ses çıkartmadı ama gözlerindeki anlamayan ifade sabitti. Ve biraz endişelendiğini görebiliyordum. Elimi dostça omzuna koydum. Bak, dedim, senin gibilerini iyi tanırım, dedim, gözlerindeki anlayamayan boş ifade büyüyor ancak korkusu da sabitleniyordu. Kimsin lan sen? dedim. Abi ben Faruk, dedi heyecanlı sesiyle. Telaşı dudaklarına yansımıştı. Bak Faruk, dedim, içinden bana küfredeceğini biliyorum. Belki şu an etmedin ama birazdan kesin edeceksin. Hadi birazdan da olmadı, eve gidip o koca götünün her santimini güvenceye aldığında kesin edeceksin. Hatta arkadaşlarına bahsederken üzerine erkeklik ekleyeceksin, şöyle yaptım, böyle ettim diyeceksin. Bunları biliyorum Farukcuğum. O yüzden şimdi senin ağzını yüzünü dağıtmam gerekiyor, umarım beni anlayışla karşılayacaksındır, dedim. Faruk'un gözlerinin buğulanmasını sağlayan damlacıklar bir film şeridinin geçmekte olduğunu gösteriyordu bana. Faruk, dedim, şimdi ağlamayacaksın değil mi? diye sordum. Abi valla küfretmem ben, dedi. Hem ben seni hiç tanımıyorum, neden küfredeyim sana, dedi. Cevap verme lan! diye bağırıp elimi kaldırdım. Korkuyla eğildi ve ellerini yüzüne doğru kaldırarak kalkan oluşturdu kendine. İndir lan elini dedim. Sırf bunun için eve gittiğinde korkusundan bana çok pis sövecekti biliyorum. Yani şimdi dayağı haketmiyor muydu? Bence ediyordu. Elini indirdiği gibi ensesine bastım tokadı. Öne doğru sendeledi. Bak faruk, dedim, sakın ola ki şimdi sinirlenip o cücük kadar ellerini yumruk haline getirip üzerime sallamayasın ha? dedim. Iskaladığın anda eşşek sudan gelene kadar seni döverim, eşşek sudan gelince getirdiği tüm suyu içer, sonra tekrar eşşeği suya yollar ve yine döverim seni, dedim. Abi? dedi. Siktirgit lan!, dedim.

Arkasına bakmadan kaçtı. İşte bu yüzdendir bence doktor bey, deli gibi çınlıyor kulağım üç gündür. Bi' ilaç neyn var mı? En azından dövdüm ya, sinirli değilim o yüzden.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Faruk...

  1. hehe çınlama için güzel bir gömleğimiz var. kimse anmıyor seni bu sayede çınlamıyor kulakların. kolları biraz birbirine bağlı gibi ama şeritli çizgilere sahip olanları çok yakışıklı duruyor.

  2. Darkohl says:

    Bana bak Farukcuğum sana gıcık oldum, pasifin önde gideni misin nesin ama kaçarken iyi yardırmışsın herhal ki bunun için kulak(1), burun(2), boğaz(3) bile işe yaramaz..

  3. Dreamtime says:

    fotoya bittim.Bana öyle bir erkek bulun.Kıllı seksi karışımı

Bu gadget'ta bir hata oluştu