Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Nooldu Lan Bana Birden?!

Efendim selamlar! Biraz da selmalar! Hep ilk bu girişi yaparken "selamlar" yazacağım yerde, "selmalar" yazıyorum ve sonradan düzeltiyorum bu hatamı. Hep bu hatayı yapmamın nedeni selmayı defalarca hiçe sayıp, göz ardı etmem olabilir mi? Elbette ki olabilir. Bu yüzden, bu sefer onu da ekledim, onun da gönlü olsun istedim. Umarım bir daha selamlarımın arasına burnunu sokmaz ve huzurlu ve geri dönüşsüz bir giriş yapabilirim! Çünkü gördüğünüz üzere bütün konsantrasyonu, belleği, zihniyeti, konsepti dağıtıyor, rüzgâra kapılmış bir BİM poşetiymişçesine uçurup, atıyor...

Efendim, bugün eve gelirken aslında acayip sinirliydim ben. Eve gidince hayvanlar gibi mailler döşeyecektim Üsküdar ve büyük şehir belediye başkanlıklarına. Neden sormanıza gerek yok, zira hepimizin yaşadığı "toplu taşıma rezaleti" gayet basit ve herkesin aklına gelebilecek bir neden. Ailesinin hiç bir ferdi kullanmadığı halde birazcık kassa Tayyip bile çözebilirdi bu mailin sebebini.

Evet, yine yollarda perişan olduk. Yarım saate yakın otobüs bekledik, yine tıkış tıkış otobüse her yanımıza terli ve kıllı erkeklerin sürünmesini yaşayarak bindik, kapanan kapının altında ezildik, açılan kapıyla bir kez daha ezildik. Ve ben tüm bunları her gün yaşayan insan olarak çok sinirlendim. İçimde kocaman bir öfke, kocaman bir ateş yandı. Eve gidip içimdeki ateş kadar kocaman bir mail döşeyecek, anarşist kişiliğimin yazar karakterimden aldığı gazla çok ince yardırmasyonlar yapacaktım.

Ama sonra ne oldu. Eve geldim. Buzdolabını açtım. Soğuk su şişelerinden birini açtım. Kana kana içtim. Dolapta Aşık Seyfi edasıyla boş boş duran şeftaliyi gördüm, onu da aldım. Odama dönüp şeftalinin sularının her yanıma damlamasını umursamadan yemeye başladım. Bir yandan bilgisayarı açtım, mail sayfasına yöneldim. Ama şeftali o kadar güzeldi ki... Buz gibiydi. İçimde bir anda güller açtı, yangın söndü, her şey güllük gülistanlık falan oldu adeta?

Belediye tarafından yollanmış bir ajandı o şeftali. Bütün sinirlerimi gevşetti. Süt gibi bi adam oldum. Yarına artık... Bu psikolojiyle hayatta yardıramam ben...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Nooldu Lan Bana Birden?!

  1. Darkohl says:

    O değil de sen zaten sütsün fekat bu anarşist kişiliğin bir şeftaliye kurban gitmemeli diye düşünüyorum. Ne yani içimiz de mi patlasın onca metroçük

  2. Piyüüü!... Bi şeftaliye tav olmuş. Piyüüü! (tükürüyorum burda)

  3. Darkohl says:

    belki şifalıdır üflesen bir de :G

  4. Nasıl olsa şeftali kalmadı evde ve nasıl olsa yarın yine aynı eziyetler...

    Ve ben bir "Türk Halkı" olarak, nasıl olsa aynı üşengeçliği başka bir yazıda, başka bir şekilde yine vurgulayacağım... :P

    Bir de; ben o tükürüğün içinde 2 yıl yaşadım (orta 2 ve 3) şifalı bir yanını hiç görmedim. Sadece çikolata yiyen birisi suratıma tükürmüştü, kahverengi, çikolata kokuyordu. Şifa olarak haneye yazılabilir mi?

  5. Darkohl says:

    Adrenalin olarak yazılabilir.

  6. ya resim gercek mi? kahkaha attim resmen sadh980vdsh

  7. üsküdar belediye başkan adayının soyadının sonuna bir K harfi eklemişler. fotoğrafı ve belde ismini değiştirip, süper bir eleştiriye imza atmışlar. bobiler bu işi biliyorlar vesselam ;)

National Geographic POD