Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Saldır.

Bloğa bir hatun eli değsin, bir kolaçan edelim..

Ellerinizi denk alın.

Hoş gelin beş gidin.

Bundan kelli bloğun hatun işlerinden sorumlu, Okey'e 4. kişisi benim.

Bloğun hatunsal takipçilerinin sayısında bir düşüş yaşarsak, bunu tamamiyle kendime bağlıyor, yazar arkadaşları öpüyor ve okur arkadaşlarımı da selamlıyorum.

Hadi.
Sevgi, saygı.

POSTED BY Darkohl
POSTED IN ,
DISCUSSION 10 Comments

10 Responses to : Saldır.

  1. Oh be güzel bi yüz görüyoruz en azından. (bundan; siz 3 herif çok çirkinsiziz manasını çıkarabilirsiniz tabi ama o sizin fesatlığınız, ben direkt olarak Darkohl hanımcığıma iltifat ediyorum, ayrıca bi ona bi aynaya bakın lan!)

    Çok iyi olmuş, bari buraya yazarsın... (taşı gördün mü taşı, heyt!)

  2. Darkohl says:

    ara taşa tek olm 65
    he bir de teşekkür ederim. her zaman beklerim, kahveyi süper köpüklü yaparım, sık sık uğra.

  3. Ona bakınca benim gözlerim kamaşıyor zaten :G

    Hoşgeldi, sefalar bile getirdi kuzucuk!

  4. eFeNDi says:

    "aile" tamamlanmış :)
    (burda daha sık yazman dileğiyle.)

  5. Darkohl says:

    elimden geldiğince bir ev kadını edasıyla :p

  6. Yalçın says:

    isal oldum lan ben

  7. Darkohl says:

    Bol bol su iç,
    patates haşlaması ye kanırtana kadar ama en önelisi de benim yapmaktan nefret ettiğim %100 kesin çözümü olan; bir tatlı kahvenin tam ortasına parmağını batırıyorsun içine limon suyunu dolduruyorsun ve onu tek bir hamlede yutuyorsun.İşinin yaramadığı insan metabolizmasıyla hiç karşılaşmadım. Senin bünyene diyeceğim yok tabii ki Yalçın Beyciğim.
    Hadi geçmiş olsun.
    Olmadı gel pışpışlayacağım.
    O zaman geçer.

  8. Geç olacak ama ben de bir hoş geldin diyeyim. Birden fazla erkek varsa ortamda elbet bir hatun da lazım gelir. Ortalığı çekip çevirecek, er kişilerin ardını toplayacak vs. güzel işler bunlar. Tekrardan hoş geldiniz efendim.

  9. Darkohl says:

    Teşekkürü bir borç bilirim, danke.

    Bu üçünün arasında zaten cadının önde gideni oluyorum, sürekli bir cerleme.
    3 erkek çocuk kolay değil tabi. Ama seviyorum napiğim :H

National Geographic POD