Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.14


Sen Gidince Mal Oldum Ben, Dağıldım...

Ohh beybi, ne haber, iyi misin şimdi oralarda?
Hani hatırlarsın, sen geleceksin diye refreş etmiştim kendimi, silkelenmiştim, ayaklanmıştım...
Şimdi sen gittin ya uzak yerlere, anayın eteğine, babayın ocağına,
İşte ben de şimdi mal oldum yeniden, dağıldım, yuvarlandım...

Oh beybi, yok şimdi odamın derli toplu halinden eser
Adeta hekimpaşa çöplüğüne döndü yine.
Hani senle birlikte aldığımız mandalinalı şiveps var ya?
İşte hala yanımda yatıyor, yerde, kaldıramadım billah.
Sen gidince mal oldum ben, dağıldım, hırpalandım...

Yerlerde yine sümük, saç ve sigara külü var oh sevdiceğim
Kirli donlarım yine cam kenarında, yağmur yağmasını bekliyorlar...
Dağ olmuş çoraplar arasında kaybediyorum kendimi, benliğimi
Pislikten kedi bile girmiyor lan artık odama!
Ah honey, sen gidince mal oldum ben, dağıldım, şaftı kaydırdım...

Biriktirdiğim şarap mantarlarını artık sağa sola atıyorum,
Kaldıramıyorum yere düşmüş benliğimi, geziniyorum üstünde.
Kolalanmış gibi duruyor yerde kolsuz atletim
3 haftadır orada öyle duruyor çünkü.
Belkide kedi işemiştir üstüne, pis kokuyor zaten.
Oh yes sevdiceğim, sen gidince mal oldum ben, dağıldım, sallandım...

Oh beybim, Atilla Taş'tan bile daha çok özlediğim!
Nerede, ne yapıyor diye onu da
merak ediyorum ama senin kadar değil!
Der ki Aşık Seyfi;
Değil Atilla Taş, Tülin ve Caner ikilisini bile düşünmüyorum lan senin kadar!
Onları bile merak etmiyorum!
Dağıldım işte, mal oldum, ha? İyi mi böyle? Poz da vereyim mi?
Kocakarıların hamamda nasıl bayıldıklarını da göstereyim mi ey dağlar kızı reyhan reyhan reyhan reyhan, alem sana heyran heyran heyran heyran!
Oh sevdiceğim, gelsene lan yine,
Sen gidince mal oldum ben, dağıldım, *MI G*TÜ KAYBETTİM LAN!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.14

  1. Darkohl says:

    Huımm Seyfi Abi'nin şiirden çok hikayeye ihtiyacı var bence.

    yine de 1dk saygı duruşu :c

Bu gadget'ta bir hata oluştu