Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Veteriner Olamayan Katilin Cinayet Sonrası Hisleri...

Çıkmayacak candan ümidin kesilmeyeceğinden emin olduğum için bir kez daha bastım o şerefsiz böceğin üzerine. Oldukça parçalanmış görünüyordu.

Çıkmamış can olup olmadığını kestiremiyordum zira ben bir doktor değildim. Eğer doktor olsaydım da bir böceğin ölü olup olmadığını bilemezdim, zira onun için hayvan doktoru olmak gerekir. Nabzı nerededir ve daha gerçekçi olmak gerekirse nabzı var mıdır yok mudur, hiç bir fikrim yok.

Tüm bu saçmalıkları bilmediğim için oldukça mutluydum. Çünkü eğer bilseydim o yerde rezil bir halde yatan, çevresinden gökkuşağının tüm renklerinden bile değişik renkte sıvılar akıtan böceğe dokunup yaşayıp yaşamadığını kontrol etmek zorunda kalacaktım. Ellerimi böcek kanıyla kirletemezdim ve bir veteriner olmadığım için böceklerin kanı olup olmadığı hakkında bir fikrim de yoktu. Olmaması sevindiriciydi çünkü o böceğe verdiğim bir yara yüzünden kan kaybından ölmesini istemezdim. Ölümünün salt nedeni ben olsam daha iyi olurdu. Neyse.

Tut ki doktorum ve tut ki hayvan doktoruyum ve tut ki o çevresinden inanılmaz renkte sıvılar saçılan böcek ölmemiş? O zaman ne yapardım ben?! Bir böceğin hayatına kast eden bir veterinerdim ve böceğe ölümcül bir hasar vermiştim, nabzını kontrol ettim ve yaşadığını gördüm. İşte bu durum oldukça korkunç. Hipokrat yeminime sadık kalıp onu hayata mı döndürmeliyim yoksa skerim hipokratını da yeminini de deyip başladığım işi bitirmeli miydim?

Oldukça büyük bir tezat ve korkutucu bir tecrübe olurdu. İyi ki bir hayvan doktoru değildim ve bir böceğin nabzını ölçmeyi bilmiyordum.

Orada durmuş ve tüm bunları düşünmüştüm. Sonra çevresinden renkli sıvılar çıkan böceğe son kez baktım, ayağa kalktım, üstüne bastım ve devam ettim.

Eve gelene kadar bunları düşündüm. Derin duygular besliyorum şu an...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Veteriner Olamayan Katilin Cinayet Sonrası Hisleri...

  1. Özcan denizden gelsin ozman Derin duygular besliyorum sana karşı sevgi değil içimdeki aşkın alası :P

  2. böcek milleti çok garip yahu, canlıyken rahatsız ettikleri yetmezmiş gibi (gerçi artık pencereden içeri girmiyorlar korku mudur yoksa başka bi açıklaması mı vardır hayvanlar aleminde bilemeyeceğim), ölüyken de insanın düşüncelerine dadanıyorlar. hortlamasını bekleyip tekrar mı üstüne basmak gerekir yoksa ruhuna saygıdan içini doldurup evin bir köşesine koymak mı gerekir, bir bilene sormak lazım.

  3. Kafka seninle gurur duyardı okusa, hatta dayanamaz ağlar, sonra da 5 adet aforizma çıkarırdı bu yazıdan :D

  4. Kafka'nın oldukça boş zamanı olmalı o halde :D Biz de kendisiyle gurur duyuyoruz ama çaktırmıyoruz. (Laf aramızda havaya giriyor) :p

Bu gadget'ta bir hata oluştu