Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Yaptığı rejime saygısı olmayanların bloğu

Uzun ince bir yolda gidebilmeyi hayal ederdim. Yalnız şuan için gittiğim yol hiç ince değil. Su aygırı sınıfına nail olduğumdan o yola beni almıyorlar artık. Kilo bazı insanlara şirinlik katarken bana ne katıyor anlamadım ama hiç hoş gelmedi gözüme. Başkalarınında bu durumdan pek hoşnut olacağını sanmıyorum keza artık kime bakıyorsam. Git gide

(önce yıl 2006)

Şişiyorum hani Dünya'nın git gide ısınması gibi. Aslında birşey yemiyorum




(sonra yıl 2009 korkmayın uysaldır.)

rejimdeyim. Sadece akşamdan akşama bir leğen patlamış mısır. Evet tahmin ettiğiniz leğen. Oysa onuda yemem ama heyecanlı filmler oluyor bazen kaptırıyorum kendimi bakıyorum bitmiş bidaha yapyorum. Yani bu iki leğen anlamına geliyor. Yanında bir şişe şarap yada tekel votkası. Bira içmiyorum oda kilo yapıyor.
İçimde tipik şopar eğilimleri var. Adımdan kaynaklanıcağını sanmam Chopartypical esrarengiz geliyor bana. böl kelimelere Chop Party Typical bir anlam çıkmıyor ama olsun şoparım tipikalım. hadi kalın sağlıcakla.

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 13 Comments

13 Responses to : Yaptığı rejime saygısı olmayanların bloğu

  1. eFeNDi says:

    ilk fotoğraf koordinatları nere? bi de, "pazartesi başla"sana rejime.

  2. sazak koyu olympos.
    en yakın zamanda başlamayı düşünüyorum.
    acaba başlamayı düşünmek kilo verdirir mi ?

  3. dsfmsdoaıfsad
    afferim len güzel olmuş!

    biz zaten özkoşla beraber spora başlıyoruz bir dahaki ay. süt gibi olacağız sonra. koşacağız, barfiks, şınav, mekik, allah ne verdiyse! önümüzdeki aydan sonraki ay vücut geliştirme şampiyonasına katılcaz hem. gerçek! :S

    ulan harbiden ne kocaman olduk lan :s sen ebat olarak biraz daha andırıyorsun tabi su aygırını. ben senin yavrın olurum ancak.

  4. Darkohl says:

    hauweah ulan Özkoş biz seni göbekli halinle seviyoruz, yapma allasen. ama o mısırları indirdiğin zaman hiç güzel olmuyor, elimizde tek bir kaseyle kalakalıyoruz. O fotoğrafı çeken olarakta daha rezil olanları vardı hatırlıyorum, en iyisini koymuşsun yine lol. Spora başlayıp sportif olabilmenizi temenni ederim zayıflamanızdan daha çok.
    Görelim bakalım anya ve de Konya'yı _kih

  5. bizim mahallede delinecek çok taş var. Ve bizde de onları delecek azim. :)

  6. eFeNDi says:

    nasıl ki ben sigarayı bırakıyorum diyerek zırt diye bırakıyosa bazı bitakım insanlar onlarca yıllık alışkanlıklarını, sen niye yapamayasan be özkan?
    yalnız pztsi çok fena bi gün, herangi bi işe (mesela her birimizin kendi işi?) başlama açısından işe yaramazlığı milyorlarca kez kanıtlanmış, pazar da olmaz geç (pazar günü part-time ölmek lazım), cuma-cmtsi baştan kaybetti (tekelin nesi, iki elin. di mi), çarş haftaortası (ortada kalırsın?), perşembe kaypak bi gün bence, sen salı başla iyisi mi (şöyle bir tıklat üzerine, tok bi ses çıkıyosa iyisiy"miş".).

  7. hehe efendi sen bu işi biliyorsun. ben üzerime tıklayıp iyi olan yerlerimi es geçmeliyim. (es geçilcek bir yer varsa) aslında gövdemin her yanı keşkül kıvamında. Kendimi koşarken ağır çekim izlemek istemezdim.

  8. Ya bırak o cılız haline dönüp de ne yapacaksın blogger! Sağlık tehlikede değilse kilo bazı erkeklere yakışabiliyor bence. İyi yani. Gerçi öyle kötü kötü bakınca deklanşöre basan adamı yiyecek gibi görünmüşsün, o başka bir gerçek tabi...

    Bir de evrene kafa tutmamak lazım, bakınız Cem beye süper falan deyip geçiniyor adam. Kendinle barışık olacaksın.20 yaşında değiliz hiçbirimiz.(dırı dırı dırınııım dırı dırı dırınıım -sezen aksu bu- bilin bakalım hangi şarkısı, evet evet saat kaç oldu kafadan diyaloglara giriyorum, drop that fred kılıklı Rudolph uyuyor çünkü.)

    Bir de son olarak erkek milletine feci gıcık oluyorum şu günlerde sayın nickini yazamadığım blogger. Göbeklilere daha sevecen yaklaşıyorum, babacan geliyorlar sanırım. Gerçi bu sonuca göre Süleyman Demirel ile kırıştırmam lazım dimi!

    Biri gelip kafamdan geçen şeyleri durdursun bence, yoksa görüntüler gelecek şimdi.. Aaaah, yoooo, hayır lütfen!

  9. hehe mimi iyi demişsin. kilolu insanların mutlu ve hayatla dalga geçer bir yapıları olduğu gerçeği var önümüzde. benim tanıdığım bir çok kilolu insan acayip keyifli insanlardı. Lakin ben o sınıfa çakma, fason gibi terimlerle dahil oluyorum. Kilo sadece göbek kısmında hani şu Biracı Alman abiler gibi. He birde maç yapıyoruz. durum rezalet anlıyacağın hele bu haftaki maçta olsaydın yanak kaslarına kıramp girerdi.

  10. hic olmazsa oynayabiliyor ve insanlari guldurebiliten oldugunu dusunuyorsun.Ben bu zayiflikla oynamaya kalksam 10. dakika da bitkisel hayata girerim kesin.üzüldüm lan.

  11. bizim yalçın oynuyor henüz bişeyi yok sadece ara sıra kemik sesi geliyor okadar.:)

  12. Darkohl says:

    of Önder dsşalkda.

National Geographic POD