Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Buyrun, Buradan Yakın!

Efendim selamlar! Nasılsınız?

Artıkın uzun zamandır aklımızın kıyısında köşesinde ve bunun gibi bir çok köşesinde dolanan - çünkü aklımız çok geniş, çok büyük, harika bir aklımız var - bir mevzuyu daha halletmiş bulunmaktayız!

Saygılarımızla takdim ederiz efendim!

Bundan kelli www.hastaliklidunya.com şekli yaparak, hastalıklı dünyamızla alayınıza ulaşmaya devam ediyoruz. blogspot'tan daha kolay hemi?

Bi'de neredeyse tüm blogger camiasını rüyamda gördüm lan dün gece! " :S " Şeklinde bir ifadeyle uyandım ama çabuk geçti.

Sevdiceğim vardı, yanımdaydı, fiti fiti idi, yiring.

Özkan vardı, yani şopartypical, aynıydı, şımarıktı, öküz gibin yiyordu.

Cornelius vardı, neden olduğunu anlamadığım ve hiç yüzünü görmediğim halde rüyamdaydı herif. Naalaka lan dedim ama kimse duymadı. Bilgisayar ile alakalı bir durum vardı, elinde kasa taşıyordu falan. Yazılarındaki gibi geyik bir adamdı rüyamda da sdmıfosd

Mimi Wonka vardı, onun da pek yüzünü bilmem ama onu da gördüm. Kendisi kapalıydı rüyamda. Bildiğin kapkara giyinmiş, neredeyse çarşaflıydı ama göbeği görünüyordu? Bir "naalaka lan?" style daha asdmıofs Hangi üniversiteyi bırakıp, hangisine gireceğini falan anlatıyordu.

Hep birlikte Kadıköy'e gidip bira yuvarlamaya karar verdik ve Cornelius'un arabasına bindik. Bir pikaptı arabası. Eski tiplerden, önde bir koltuk, arkada bir koltuk daha ve arkada kasası olan aletlerden. Tam bir klasik, hastasıyım. Maviydi. Tebrik ettim kendisini zevkinden dolayı.

Ne işiniz vardı lan rüyamda sapıklar?!

Notingen: Blog bağlantı listesi boşaldı tabi alan adına geçince ehuah Onu da bi' ara yenileyecektim zaten, iyi olmuş. Sevgiler again!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Buyrun, Buradan Yakın!

  1. Darkohl says:

    aman da aman cicili bicili kıtırt.

    dur geliyorum anlatacaklarım var..

  2. eFeNDi says:

    pikap mevzusu resmen içine doğmuş cem. nalaka kısmına çok da açıklık getiremiycem ama "bir kot bir tom bir de pikap" diyorum, bu kadar :)

  3. eskiler soğuk ortamlarda yatıp kalklarlarmış haliyle gece ateş sönüyor oda soğuk ve korkutucu. işte böyle bir durumda birde kıçın açık kalırsa gece senin için bir kabus, gördüğün rüyada kerametsiz oluyor. neden çünkü ben fazla yemem neden çünkü kornelyus hem bilgisayar taşıyıp hem araba kullanamaz. nerden esti mk. hani rüya tabiri yapsak neye dalalet eder diye düşünüyorum.

    özkan şahsı yemek yiyor (acıkmıs garip) cem geliyor soyulacak kuyumcunun kordinatlarının bulundugu bilgisayarın nerde oldugunu soruyor. ozkan kornelyusda getiriyor diyor. sonra mimi tanınmamak için giydiği kıyafetin biraz abartılı olup olmadığını darkol a soruyor. darkol en iyi yöntemin bir kadın çorabı olduğunu söylüyor. cornelyus geliyor sonra onun pikabına atılıyoruz vınnn kadıköydeki kuyumcuya.

    yada
    ozkan şahsı yemek yiyor cem cornelyus nerde getirmedimi bilgisayarı diyor (teknik serviscilik yapıyormuşuz)...

    yada
    ozkan sahsı yemek yiyor...

  4. Yukarıdaki hikaye daha iyi hacı:D

    Göbeğim neden açıkta lan ne alaka, göbeklisin mi demek istiyorsun sen bana, ayrıca neden heryer kapalıyken göbüş açık bir tek, teşhircisin mi demek bu?

  5. ahahaha aslında gayet zayıftın Mimi.. Ama sanırım bende sorun var, kendimi kötü hissettim :S sdafıoasd

National Geographic POD