Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Garbın afakını sarmış çelik zırhlı duvar

  • Yine yeni yeniden yenilenerek geldim hastalıklı cüceler.
  • Geçtiğimiz pazar acil olarak kaldırıldığım Hacettepe acilinde geçirdiğim sevimli dakikalardan sonra dağarcığıma yepyeni bilgiler ekleyerek, gözlerimin ferini bugün tamamıyle kendisine getirebilmiş bulunuyorum. Suratımın bir bütün olmasına rağmen o gözler ancak sevdiceğimin gözleri kadar küçülebildi. Bunca yaşımın sular seller gibi akıp geçmesine rağmen naneye olan alerjimi, geçirdiğim ürtiker sayesinde öğrenebildim. Daha önce hayatımda vücudunun her yerinde kocaman kabarcıklar beliren bir insan görmemiştim, buna rağmen kendimde gerçekleşince korku sayısı üzeri iki oldu. Geçmiş oldu.. Ayrıca buradan Hacettepe acil doktorlarına ve doktor olma yolunda ilerleyen avanaklara sesleniyorum: Hepiniz aynı kazanda pişirilmiş patateslersiniz. Şimdi çektirin gidin başımdan.
  • Dudak kurumalarına karşı ekstra tepkiliyim. Mamafih antipati gibi bir şey iyisinden hallice.
  • Ayaklarını tek hamlede temizleyebilen insan evladı; çık karşıma! (Özkan fırçanı kullanabilir miyim?)
  • Halüsinasyon çok kötü bir şey, narkoz rulez..
  • Tahtaya yazı yazarken saniyenin yarısı kadar bekleyip yazacağımı değiştirip öyle devam ediyorum yazmaya, takıntını dik alası. *bknz: söyleyememe, atlayarak..
  • Stres düşmanım. Göbek bile yaptım üstünde rakı bardağı bile diyelteceğim.
  • Türkiye'nin en akıllıları mühendisler doktorlar mı lan? Analar - babalar sözüm size; onları evimizin kocası çocuklarımızın babası olarak istemiyoruz. Varsınlar muayene etsinler, varsınlar bize ev yapsınlar, eletirink su döşesinler gardaş.
  • Bulduğu muhteşem çözüm sayesinde göçü engellemeye çalışan Tayyip kişisi, acaba sizce ben İstanbul'da yaşamak için vize alabilir miyim? Niteliklerim uygun mu kuzum?
  • Onu geç Unakıtan amcamın oğlu kadar olamadınız hiç biriniz. Reziller! Hastalık bulaşmış içinize sizin. Hiç biriniz akıl edemediniz çağın sözü olan "one minute" ün patentini alıp onu markalaştırmak. Genç olacaksınız, çağdaş olacaksınız, global olacaksınız ama Unakıtan kadar olamayacaksınız.
  • Meğer ülkemizdeki okuyucularda uzun yazılan yazılara karşı bir antipati oluşmuş. Korkuyorlarmış uzun yazıyı görünce. "Kim okuyacak şimdi bunu" diyorlarmış, "off" diyorlarmış. İçinde resim olmayan yazılar ise daha bir tükaka geliyormuş. Halbuki kısa kısa yazılsa ne de hoş olmazmıymış. Daha çok ilgi çekmezmiymiş. Zira katılmıyor da değilim katılıyor da -yüzüm gerildi..
  • Kışın yorganın altında muhabbet ediyorsun ya onu özledim bu sıcakta. pik.
  • Ahanda biraz önce ayaküstü Telekom'un görüntülü telefonuna sahip olduk ücretsiz beleş beleş dağıttılar. 24 ay boyunca hattını iptal edemeyeceksin! Aylık 19 lira ödeyeceksin 3000 ücretsiz kontörden yararlanacaksın ve Videofon'a sahip olacaksın. Üstelik ilk 6 ay boyunca ücretsiz kullanacaksın. İptal etmek istersen KDV dahil 400 lirayı ödeyeceksin. Bunun yanı sıra ücretsiz olarak internete girecek, televizyon izleyecek ve radyo dinleyebileceksin. Üstüne bir bardak soğuk su içtikten sonra hayırlara vesile olmasını dileyeceksin dediler gittiler. Bakalım bunun ne gibi bir kazığıyla karşılaşacağız. Aslında adamlar geldiklerinde ki amaçları internet hızını ücretsiz olarak yükseltmeleriydi. Bu da Telekom'un ücretsiz diğer bir servisi. Holey! Bir kaç gün içinde sizin de kapınızı çalabilirlermiş meğersem..
  • Hea bir de Fatih KISAPARMAK ne oldu sana kuzum, nerelerdesin?
Sevgiyle saygıyla öpmeyi unutmuşum sizi, hiç hatırlatmıyorsunuz.. kepaze olduk.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Garbın afakını sarmış çelik zırhlı duvar

  1. beni çok aradı turktelekom aradı ve anamı istedi. bende kardaş anamı napacan interneti ben kullanıyorum dediydim. hat sahibinin onayı lazım imiş. dedimki o iş yaş anam bilmediği şeye eyvallah mı desin. bilemeyiz dediler. hattın sahibinin soyadı ne bi bak dediydim derin bi sessizlik oldu. nedir niye bukadar arıyorsunuz dedim hattınızın hızını sınırsız yükseltecez dediler. dedim 8 gb gecince beni yavaşlatmayacaynmi? evet dediler
    anamın soyadını biliynmi dedim. sınırsız bir sessizlik oldu.

  2. Onları öpme beni öp!

    Ayrıca senin vizeni ben çoktan çıkarttım. Yukarda tanıdıklarım var. Ne zaman isterse gelebilir diyorlar.

    Ben hala İzzet ALTINMEŞE ve Burhan ÇAÇAN'da ısrarcıyım...

  3. Dreamtime says:

    Geçmiş olsun brooo

  4. (Geçmiş olsun.)

    "Ayaklarını tek hamlede temizleyebilen insan evladı; çık karşıma!" ben anlamadım olm bunu ayakları tek hamlede temizlemek nasıl oluyo ne manaya geliyo bu, paspasa ayakkabı silmek mi yoksa çamurlu ayakları hokus pokusla temizlemek mi.

    Ya dalga geçmeyin azizim ama harbi çok düşündüm, devam ediyorum okumaya aklımada "tek hamle hmm tek hemle..." diye ses yankılanıyor.

    Ramazanda içiyorum sonra da oruç tutuyorum diye oluyor da olabilir bu salaklıklarım. Çarpıldım dimi lan, doğruyu söyleyin.

    Tek hamle.. Hmmm...

  5. ramazanda içiyormusun mimi

    ateş seni çağırıyor.

    hemde tek hamlede :)

  6. Darkohl says:

    Teşekkür ederim mimiciğim.

    Hemen açıklayayım, bunun serzenişini şöyle bir durumun üzerine yaptım.

    Balkonumda şirin şirin ipek çiçeklerim var, onların tohumlarını toplamak için her sabah bir kaç dakika ayırıyorum ve balkonu benden önce ziyaret eden encük güvercinler çiçeklerin topraklarını yollarıma seriyorlar. Ben de çıplak ayakla ziyaret edince balkonu, ayaklarıma yapışıyor o kurban olduğum psilikler. Dolayısıyla o şekilde içeri girmek bana sonradan pahalıya patlıyor. Ben de balkondan içeri girerken elimi ayağımın altına sürtmek suretiyle tek hamlede temizlemeye çalışıyorum ve bunu her sabah bir iki defa yapmak zorunda kalınca benim için büyük bir işkenceye dönüşüyor- Ne yardan ne serden-

    E tabii ki beceremiyorum bir kaç sefer o el ayağın tabanında gidip geliyor. Hele bazen yapışıp kalanlar oluyor, o konuya girmek istemiyorum. Olsa ya işte tek bir hamlede fırş, hepsi gitse, sanki avcumun içinde bir kedi dili taşıyormuşcasına.

    Deme ki, terlik denenebilir. Farketmiyor kuzum farketmiyor.
    Ben bilirim, ben bilirim.

    Ayrıca bizi çağıran ateşe de bir çağrım olacak; o ileti çağrısını hepimize aynı anda çağırabilirse sevinirim. En azından partinin keyfi çıkar.

    Umarım açıklayıcı olabilmişimdir. Daha ayrıntılı bilgi için lütfen bizimle irtibata geçiniz.

    Hadi canım.

National Geographic POD