Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kısa Kısa v.2

  • Ankara'da Gençlik parkı açılışında kumanya dağıtıldı. Hayır sandığın gibi değil. Ülkemde yaşanması her zaman mümkün olan, yaşanmama ihtimali tüyleri diken diken eden bir arbede sonucu yerlere dağıtıldı. Sonra ne mi oldu? Yerden toplanıldı ve yenildi.
  • Aynı açılışta Top'da dağıtıldı. Evet, polisler görevdeydi. Ama Dalgıç polisler. Dalgıcın ne işi mi var? O arbede de havuza düşen kişisel eşyalar için.
  • Arbede diye bir marka yaratasım var.
  • Meğer Basketbolu ne çok seviyormuşuz. Keza dağıtılan bütün toplar Basketbol topuydu. Hayır canım o kadar top dağıtıldı nerde oynayacak bu çocuklar demeyin. i.Melih bu, bilir işini. Hem her şeyi Devletten beklemeyin pota dediğin bir bisiklet jantına bakar.
  • O değil de topları Doktor Kadir dağıtsaydı anlamlı bir mesajı olurdu. Ama o şu an meşgul sanırım bu gazla Bolu tüneline varacaklar. Bize Kadıköy-Kartal yeterdi.
  • Eskiden yemek sofraya konmadan tadına bakmaya kalksam annem elime vururdu. Pis olurdum, terbiyesiz olurdum. Zaman geçtikçe içimde durduramadığım yemeğin tadına bakma isteğinin bir meslek olduğunu öğrendim evet ben doğuştan bir gurmeyim. Benden iyi gurme olur ama sen yinede bana gürme.

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 0 Comments
Bu gadget'ta bir hata oluştu