Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

necmi abi'nin bidonu

Ve Bidonla cinsel ilişkiye giren Necmi abi'nin mail kutusuna da sperm mail gelir.



"Adnan Size Tavsiye ediyor.
Eşinizle veya Sevgilinizle Cinsel Hayatınızda Sorunmu Yaşıyorsunuz!
24 Saat Etkili Grinexi Şimdi Deneyin!
Cinsel Hayatınıza Renk Getirin!
Performansınız %100 artacak.
Bayanlarda ve Baylarda Etkilidir.Detaylar İçin TIKLAYIN!MALAZGİRTBalakatun257878454447"

Bir an düşünüyor Necmi abi. Performansı %100 artarsa hangi bidonla aşk yaşayacaktı.
Kendini ne bayan ne bay olarak nitelendirebildiği için bu durumdan vazgeçiyor.
Yatağında bidonuna sarılıp uyuyor.

Haberin gerçek öyküsü için tıklayınız.
http://haber.webim.eu/?i=25921

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : necmi abi'nin bidonu

  1. Darkohl says:

    hiç olmadı altta hemen beliren reklamlara bir göz atalım madem öyle dsahj :D

    Performans Arttırıcılar
    Performans Güç ve Enerji Ürünlerini 8 Taksitle ve Kargo Ödemeden Alın!

    Erken Boşalmaya Son
    Herbalx Active ile Yüksek Performansa Hazır Olun

    sen alemsin gugıl canım gugıl

  2. Minicikken bizler, osbir çekme taktikleri çıkardı her kafadan. (utanç verici lan) koltukların arasına sürttürenler bile vardı. Ve bunun en iyi yol olduğunu iddia ederlerdi. "Aynısı gibi lan" derlerdi hiç sevişmedikleri halde. Gençlik yaratıcı.

    Bidon şekli yapan bir arkadaşım olsaydı alnından öperdim onu.

  3. heheheh benim malesef oldu. tanıdığım güne lanet ediyorum.

  4. dsafdsaf bir dumur detayi da ben ekliyim. Ciger ziken gordum askerde ya..haslanmis portakal..

    en dumur olduumda seydi : sinegin bi kanadini koparticaksin pipinin ucunu sabunlicaksin fln of gerisini yazamiyorum vsdh90v09h

  5. ahaha gitgide sınır tanımaz durumlarla karşı karşıya kalmaktayız :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu