Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ben Neredeydim?

Merhaba sevgili okur.. Öncelikle istersen bi yerlerde birşeyler içelim? Yada bana gel? Ben size geliyim? Birbirimize dokunmalıyız? Sen bana merhaba demelisin bende sana? İletişim kurmaliyiz? (neden ki?) Yanlış anlama sevgili okur dünya ahiret okurumuzsun! (bkz : kutsal anlamlar, ifadeler, kaygilar, bilmem neler, bişiyler)

-dünyanın bütün zeki insanları zqişin!


Hepiniz iyimisiniz? Sağ loblar ne durumda?Dinlenmek, müziğe ve kendime biraz yaklaşmak için Mersin'e geldim. Beynim ne çok yoruyordu beni, "lütfen sadece 5 dakika dur!" diye çok yalvarmışlığım olmuştur. Evet lan! Einstein değilim, bunlar pusudaki bilinçaltı kontrdüşünceler. Filistin askısı, taşaa elektrik, tabanı jiletlenmiş ayaklarla düşünce zemininde yürümek.

-bu bir yolculuktu değil mi ?


Her zaman müzik dinlemeyi severim özellikle yolculuklarda hatta şehir içi ulaşımda her zaman dinlerim son ses.. Bu bir çeşit kendini onlardan ayırabilmenin ve bunu onların gözüne gözüne sokmanın bir yolu. Onları kendime düşman mı ediniyorum? evet!
Gel gelelim üzerimdeki Motörhead tişörtü ve yanımdaki 'cami imamı' ile yolculuğumuz hayli ilginç görüntülere, dayanilmaz psikolojik kusmalara, göt gibi durumlara neden oldu. Ben yer değiştirmek istedim yer bulamadık, o rahatsiz oldu, ben sinirlendim, sanirim herkes benden zaten rahatsızdı çünkü otobus her an "-tekbiiir -allahuuu ekbeer" diye bağırıcak insanlarla doluydu. fuck! yanında bir cesetle 14 saat yolculuk!

Neden ya ? 50 tl ücret veriyorsun bu kapital bi ilişki ve karşılığını vermen lazım. Biz kurban modunda hiç birşeye sesimizi çıkartamıyoruz. 'Ben' neden bütün hayatım boyunca merhaba bile demek istemediğim 'insan' tipleriyle 14 saat yolculuk yapmak zorunda bırakılıyorum ki ? Neden aynı psikolojide-tripte olanlarla olmayanlar sürekli yanyana getiriliyor ki? Aynı sorun diğer 'insan' içinde geçerli. Herşeyden öte ne zaman oldu bütün bunlar yahu? Afganistana mı gidiyorum? Bu insanlar ne zaman bu kadar çoğaldılar ve neden bu kadar uyumlu bi şekilde sürüleşiyorlar? Kendi beyinlerini öldürmüş olmaları en son sorun edeceğim şey olması bir yana bize yaşayacak yer kalmayacak, fareler gibi kaçacağız, sürekli düşünce tecavüzlerine uğrayacağız ve bu asla yargılanmayacak. Şimdiden hakim olacak olan korkunun çürümüş kokusunu alabiliyorum.


-Yolculuk bittiğinde Mersin bambaşkadır!

Ailemle nasıl frekans yakalayabileceğim acaba? Bazen onları tanımadığımı düşünüyorum, onların da beni... Ama küçükken kardeşlerimle çok güzel oyunlar oynardık ki hala saklambaç oynayabiliriz? Biz, hep beraber?

Korkuyorum; herşeyin koptuğunu görmekten korkuyorum.Gerçek'ten korkuyorum. Büyümekten bahsetmiyorum.. Kendine düşman edindiğin sürünün içerisinde aileninde olabileceği düşüncesinden korkuyorum.

Annemle tam 8-9 yıldan sonra ilk defa beraber yürüyorduk (ramazanda) üstünde askılı birşeyler vardı ve yeterince ramazanla ters bir durumdu.. Çünkü burası küçük bir yer. Cami yanından geçecektik ki annem :
-haha şu adama bak pislik! bizim site de oturuyor ama selam vermiyor günaha girecek ya!

-neye bakıyorsunuz salak kadınlar!

-iyi oldu onlar tam cami den çıkarken bende onların önünden geçiyorum! Şunlara bak, onlara göre namahremim ben! ehuae

dasfasdfsdaf annem bayaa güldürdü beni ehe güldürürken düşündürdü derler ya dsaf

En azından dinle alakası olmayan bir ailem var.. Bu güzel birşey lan? Tabii "sigortalı iş", "hadi evlen", "bu halin nolacak?", "düştün bir telin peşine" (dsfadf ne anlatmak istiyorsa babam mk?) vs. gibi dialoglarda sürüye liderlik edebilicek konumdalar eheh


-Aile ilginç bir kavram!


Bunca zaman ben neredeydim? Vallahi bende bilmiyorum.. İstanbul'a kaçarak geldim ve kaçarak döndüm. Koca bir İstanbul kaosu, öğretileri ve bedelleri.


Şimdi biraz nefes alıyorum, düşmanın ve kendimin saldırı hareketlerini çözümlüyorum. İstanbul macerası devam edecek.


Berbat geçen son 2-3 sene sonrası burası iyi geldi bana. Uzun zamandır internete giremedim, yazacak birşey bulamadım çünkü sadece kendimle etkileşim içerisindeydim hep. Okumam gereken bir sürü şey yazılmış, yazarlar ölmez vatan bölünmez!

Okurları olmayan bir blogun hayat damarları zqilmiş demektir!

Herkese merhaba:)

POSTED BY Charmerian
DISCUSSION 11 Comments

11 Responses to : Ben Neredeydim?

  1. "Koca bir İstanbul kaosu, öğretileri ve bedelleri."

    Komple bir çok şeyi anlatıyor bu cümle. Tüylerimden diken diken mi oldum ne?...

  2. "Koca bir İstanbul kaosu, öğretileri ve bedelleri."

    Komple bir çok şeyi anlatıyor bu cümle. Tüylerimden diken diken mi oldum ne?..

    Senin beni anlamanı anlıyorum ve teşekkür ediyorum.

    merhaba isis ;]

  3. otobüs maceraları bazen sıkıcı olabiliyor. hele yanındaki amca seninle bir etkileşim içine girmek için tüm imkanlarını zorlayıp sende bütün yolculuk boyunca uyuyacağım amca modunda takılmak zorunda kalıyorsan. mersin güzel yer en sevdiğim yeri sahildeki geniş parkı. kendinle basbasa kalabiliyorsun. evet o bina neye istinaden yapıldı bilemiyorum istanbula inat sanırım. en büyük bizimki olmalı inadı var gibi. yolculuklar güzeldir bende yakın zamanda kapadokyaya gidiyorum hayır tatil için değil bu bir iş gezisi ama umarım güzel fotolar getirebilirim, saygıyla ve merhaba.

  4. birde foto muazzam

  5. Darkohl says:

    Selam, yazı harika olmuş şahmerancım :s

    o değil de yazıyı tam okudum yorumumu yapıyordum, o sırada bir anda bütün düşünlerimi sıfılayacak bir haber aldım dolayısıyla yazmak istediğim yorum da o düşünlerle sıfırlandı.

    aslında o anlık dünyevi saçmalıkların ne kadar boş olduğunu anlayabilmek için sanırım illa birisini kaybetmek gerekiyor, işte o zaman pek çok şey anlamsızlaşabiliyor.

    haykırdığın onca şey sessiz kocaman çığlıklar gibi, biz ve sen aynı kazanda kaynıyoruz dışarıdakiler ise ayrıntıdan ibaret. kendi yağlarında kavrulurken ancak o miğde bulandıran kokularını duyabiliyoruz o kadar.

    birazcıkta olsun yenilenebilmene sevindim.

  6. Darkohl says:

    o ne lan iki defa
    düşünlerle ne demek. düşüncelerle olacaktı kuzucuklar ehu.

  7. 'düşünler' de güzel bi kavram olabilir aslında :]

    Sevdiğin birisi mi öldü dostum?

    Yorumun ne sıkı pelin:]
    Teşekkürler.

  8. Darkohl says:

    Öyle oldu malesef, sahip olduğu güzellikleri artık ne bizimle ne de dünyayla paylaşmak istedi arkadaşımız. Düşünmek zor ve cevapsız. Başla dostlar sağ olsun.

  9. http://herbokubilenadam.blogspot.com/2009/12/ayn-yazlar-7.html

    şu islami evlilik reklamını da kaldırın.

  10. Darkohl says:

    herbokubilenadam bu boku da bilir bence. Keşke her reklama el atabilme şansımız olsaydı. Otomatik olarak AKP ve zikiş zokuş kelimelerinin bahsi çok geçince böyle bir karma çıkıyor ortaya.

National Geographic POD