Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ekonomiye can verin

Alın verin Ekonomiye can verin...

Zaten bu ülke "Gül" satıldığı için bu hale gelmedi mi?

(Gül'den kastı anlatmaya gerek yok değil mi bloger)

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Ekonomiye can verin

  1. Baba koymuş çocuğu valla. Reklamları da iyi yapmış, çocuğu da iyi koymuş. Tebrik-i takdir ediyorum.

    Ayrıyeten pek televizyon izlemediğim için bu ekonomiyi canlandırma geyiklerini yakalayamamışım hiç. Böyle bir geyik var sanırım.. Çiçek böcek satarak ekonomiyi kalkındırabilseydik şimdi çingeneler olurdu başımızda :D

  2. öncelikle blogumu ziyaret ettiğin için teşekkürler!link değişimi yapalım teklifini yapayım öncelikle.bloga sık sık bekleriz ama ben senin gibi sık sık güncelleyemiyorum:D bu videoya gelince,çok hoş video olmuş,iyi sallamışlar reklamlara!sen sürün-ülke kazansız psiklojisi ile geldik harbiden bu durumlara!

  3. Darkohl says:

    Kan vermek istiyorum onu da almıyorlar. Benim verdiğim canla ekonomi ne biçim olur ki hem..

  4. Dunyayi nazi ler gibi iğrenclikten kurtaran bir toplumun sadece fahiselik le ilgili cumlelerde gecmesi aslinda kendi ulkesinin meclis,kolluk gucleri,yer alti ve yer ustu zenginliklerinin vs emperyalizm in somurusunde oldugunu soylemeyen buna karsin 'kola icme amerika kazanmasin' gecistirmesinde kaynatanlarin fahiseligidir bu.Ve fahiseligi toplum yaratiyor degil mi,kendi suclarini yarattiklari seye fahiselik diyerek kapatmaya calisan ipne bir toplum.Ama genel olarak espriler iyiydi gulmedim degil eheh.

  5. Bence bu mevzuyu bu kadar "kazmak" gereksiz. Adam bilgisi ve görüşleri dahilinde eleştirisini yapmış. Orada yaptığı geyikler adamın genel görüşünü belirtmiyor. Herkesin eleştiri yapmak için illaki devrimci olması, alanlara çıkması ya da birilerini bombalaması gerekmiyor bence. Yerinde, ölçüsünde ve "geyik" bir şekilde işini görmüş eleman. Hatta cesur bir şekilde milyonlarca kişinin izleyebileceği bu videoda dolaylı yoldan ABDullah Gül'e "satılmış" demiş. Daha ne yapsın ki eleman?

  6. hayir sadece bu kadar aptal bir toplumun kendilerinden isik yili uzakligindaki kaliteli bir topluma surekli ''fahise'' muhabbeti yapmasina dayanamiyorum abi!

National Geographic POD