Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Meraklı Blogger'ın DNS Ayarlarıyla Oynayacağı Tutarsa...

Ulan okuyucu, iki gün dayanamadım, oynadım ayarlarla ve bozdum yeni alan adı ile olan kısımları. Tecrübesizlikle bilgisizlik aynı kulvarlarda ilerleyemiyor tabiiki ve bunu yine, yeniden ispatladık kendimize. Neticede yine kendi çabalarımla çözdüm bu mevzuyu ve alanımız yine aktif bir şekilde yardırmaya devam edecek. Bu süre zarfında oldukça fazla uyuz oldum kendime. Siz de olun, çekinmeyin. Hatta sevdiceğim beni dövmekle tehdit etti ama sanırım dayaktan kurtulup, öpücük ödülünü haketmiş bulunmaktayım. Oh.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Meraklı Blogger'ın DNS Ayarlarıyla Oynayacağı Tutarsa...

  1. Darkohl says:

    Çok pis yamulturdum ama gurtardın..

  2. yeni adı falan iplemiyorum ben zaten, beğenmedim yeni isminiz, kalbimde ve bağlantı sayfamda deathsidestory olarak yaşayacaksınız.

  3. Darkohl says:

    vaay! bir nevi serzeniş bu..

  4. Saygıyla ve hörmetle eğiliyoruz kemik okuyucu kitlemizin önünde elbette :)

National Geographic POD