Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Osuruktan Anketler v.3

Evet efendim! Selamlar! Nasılsınız?! Beni soracak olursanız süt gibiyim yine bir pazar sabahı. Bacaklarımı uzattım ve yeni anket sorusuna gelen cevapları toparladım, ölçtüm, biçtim ve şimdi huzurlarınıza sunacağım. Ama acele etmeyin. Çünkü daha zaman var. Nasıl bir zaman olduğunu sormayın. Sanki zaman kazanmaya çalışıyormuşum gibi hissettim kendimi ama zaman kazanmamı gerektirecek bir durum yok aslında ortada. Nedense böyle sikko bir giriş oldu ama olsun. Zaten yıllardır burayı takip eden insanlar olarak buna alışmış olmanız lazım. Hey gidi hey değil mi sevgili okuyucu? 2 yıl falan oldu sanırım. Bir kere google reklamlarından para bile kazandım ben bu yazmış ve sizin okumuş olduğunuz sevimli mi sevimli, güzel mi güzel, içten mi içten, saçma mı saçma, sapıkça mı sapıkça, abarttım mı evet, yazılardan... Neyse. Bi an ne yazacağımı unutmuş yardırmacaya devam ediyordum neredeyse. Öhm. Anketimiz ve sonuçlarımız şimdi aşağıda efendim!


Geleneksel Osuruktan Anketler bölümümüzün üçüncüsünde şu soruyu sormuştuk:

Dün gece hiç tanımadığın bir erkeğe, sırf bana benziyor diye usulca sokulup ne dersin?

Yanıtlar beklediğim gibiydi. Yani klişe! Tahmin edin en çok hangi cevap var? Evet. Bildiniz...

Okyanus:
Merhabaaaa

ҳ̸Ҳ̸ҳChopartypical®ҳ̸Ҳ̸ҳ
merhaba

fth:
merhaba derim

exilia:
naber lan

Nurcan:
Naber len derim

***Emrah***:
naber

[c=6]+18 choco [/c]:
nbr amcaoğlu derim

Ender..:
naber yaraaam derim

Dreamtime:
'lan cem naber'' derim

....

Şimdi efendim. Merhaba ile Naber'i aynı kategori içersinde değerlendirdim. Çünkü burada mühim olan mevzu "kelimesel" bazda farklılık değil. Zira kendinize yakın gördüğünüz insanlarla sokakta karşılaştığınızda onlara "merhaba" yerine "naber" dersiniz. Soğuk ve aynı zamanda klişe sever bir insansanız "merhaba" der, aramızdaki soğuk rüzgarları pekiştirirsiniz. Neyse. Burada neden aynı kategoride ele aldığımı söyledim sadece. Ama şimdi yapacağım yorumlarla bağdaştırırsak yine aynı sonuca çıkıyor.

Şimdi soruyorum size a dostlarım! Gece vakti sokakta bir tip gördünüz. Yakışıklı, karizmatik, süper bir görüntüsü vardı ve onu normal olarak ben zannettiniz. Yanına yaklaştınız ve baktınız ki aslında o kadar yakışıklı ve karizmatik değil. Hemen anladınız benim olmadığımı. Şimdi madem o kişi ben değilim, neden bir klişe uğruna, neden Leman Sam ablamızın söylemiş olduğu bir şarkıya kanarak, onun gazına gelerek gidip elalemin adamına "Merhaba" diyorsun arkadaşım! Sapık mısın sen! Acaip misin? Ben değilim işte o? Neden usulca sokuluyorsun adama? Ahlak masası görse içeri atarlar lan seni? Irz düşmanı mısın nesin?! Böyle bir şey olmaz arkadaş. Bir de bazıları küfürlü bir giriş yapıyor (bknz: Ender insanı -ki ona insan demek için bir kaç milyon şahit gerek-) Tanımadığın bir adama hem sinsice, usulca, bir tecavüzcü Coşkun edasıyla sokul, hem de sırf bana benziyor diye "naber lan yarraaam" de! Kusura bakma genç ama hiç tanımadığım bir adam, benim yanıma usulca sokulup "naber lan yarraaam" dese ağzını yüzünü kırarım onun. Hiç acımam. Hiç tanımadığınız bir adama sırf bana benziyor diye gidip naber falan demek zorunda değilsiniz. Kendinizi paralamayın.

! ! ! D u Y q U ! ! ! :
senin ne işin var burda burda olmaman gerekiyodu derim

Anketin beni en çok düşünen ve düşündüren cevabı. Tamam, usulca sokuldun ve ben olduğumu da fark etmedin, bak o kadar iyi niyetliyim ama sanane ki benim nerede olmam gerektiğinden? Annem misin lan Duygu!? Sevdiceğim, hayatımın aşkı, iki gözüm, nar tanem, nur tanem, bir tanem vay! bile karışmıyor bana yahu bu kadar! Sırf bana benziyor diye böyle bir şey dediysen orası ayrı bir muamma. Sana ne demeliyim bilmiyorum!...

rusya:
olur

Anketin en sikindirik cevabı. Resmen adam beni başından savmış. Tanımadığını fark etmiş ve sikine bile takmamış. Olur. Olsun mına koyim!

bukety:
bambaşkaymışsın

Sana da aynı şeyi söylüyorum. Tanımadığını fark ettiğin anda başka bir şey söylemene gerek yoktu. Arkanı dönüp seni hiç kimsenin tanımadığı uçsuz bucaksız ülkelere gitsen bile kimsenin umrunda olmayacaktı ama sen o hiç tanımadığın erkeğe, sırf bana benziyor diye, usulca sokulup "bambaşkaymışsın" dersen adam da sana bambaşka bir "HÖNK" der. Garip duygulara kapılıp kendinizi paralamanıza gönlüm el vermez..

Daishuman {SuperN}:
holy shit derdim heralde

Evet, normal bir tepki. Takdir ile karşılıyorum gerçekten! Tam "merhaba" diyecekkten, çünkü ben sanmış adamı, tam ağzını açmış ve "merhaba" diyecek, bir bakıyor, anam! o adam ben değilim! Ağzını açmış bir kere ve cümleyi tamamlaması gerekecek ve içten, sevimli ve gerçek bir tepki olarak "holy shit!" diyor. Normalde ben olsam "hassiktir" der, karıştırdığımı belirten bir açıklama ile yoluma devam ederdim. Daishuman insanı ise aynı şeyi, işin içine biraz da artistlik katarak ingilizce olarak yapmış. İyi etmiş!

evil_asteroth - www.myspace.com/milkhunter31
cem naber, aa pardon seni cemle karıştırdım, sivilcemle, sipeyscemle, sikicemle,gelicemle opluycemle, zıplıycemle...

Bu arkadaşımız da klişe olarak başlamış ama sonra çevirmiş, işi piçliğe ve geyiğe vurmuş. En azından usulca sokulup, gülerek ayrılmış mekandan. Sinsi değil "naber"ciler gibi..

Bumin Gaffar:
kusura bakma tanıyamadım derım

Tanıyamadığının farkında zaten. O da seni tanıyamadı. Bu ilk cümle ve "kusura bakma tanıyamadım" mı diyeceksin? WTF derler adama genç! Bir erkeğe gece vakti sırf bana benziyor diye usulca yanaş ve "kusura bakma tanıyamadım" de... Hiç olağan gelmiyor. Seni ibne sanıp, ona yazıldığını falan düşünebilir. Kusura bakma, dost acı söyler!... Bir de neyi tanıyamadım. Kimse seni biriyle tanıştırmaya kalkmadı ki? Biri gelip sana naber falan mı dedi? Noluyor, kafan mı güzel gece vakti? Bardan çıkıp eve mi dönüyordun? Taksi paran mı yok? Ben anlamıyor...

Mimi Wonka:
Önce çok heycanlanırım tabi, aha derim süper Cem lan kanlı canlı hemde, sonra usulca yaklaşıp "alkole zam gelmiş yine biliyor musunuz, sırf bu ay kimse içip güzelleşmesin diye böyle bir çirkinlik yapmışlar azizim" der direkt muhabbete girerim. Ama karşımdaki süper Cem değilde sıradan bir herif olduğu için bön bön bakar suratıma, bende anlarım ki hiç kimse hiç kimse sen değil!...

Evet... Anketin son ve en komplike cevabı. Her yerden sarmış, sarmalamış ve topu istediği gibi oynayıp forvet hattının en ucundaki takım arkadaşının tam göğsüne ortalamış. Başka bir şey demeye gerek yok. (Alkole zam mı gelmiş lan? Bizim tekel kapalı ya, dünyadan haberimiz yok...)

Evet, bir anketimizin daha sonuna daha geldik. Yeni anketlerimizde görüşmek dileğiyle, esen kalınız.

* Anlayın ki hiç kimse, hiç kimse ben değil!
** Bu soruyu sevdiceğime sormadım, sorsam da cevap istemedim. Çünkü kıskanç bir adamım. Elalemin adamlarıyla sırf bana benziyor diye muhatap olmasın. Biliyorum çünkü yazılacak adamlara edepsiz!
*** estarabim estarabim sağdan soldan estarabim!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Osuruktan Anketler v.3

  1. çok bilgilendirici bir anket, devamı bekliyoruz gelecek nesiller için çok güzel bir çalışma olmuş.

    soruyu da canı sıkıldı leman sam dinledi de salladı esprisine sordu herhalde diye düşünüp cevaplamıştım. çok safım lan harbi, yüzüme söyleyin gocunmam.

    (bi de gocuk vardı ilkokuldaki erkeklerin hepsi gocuğumu giyebilir miyim örtmenim derdi ders bitmeden 2-3dk. önce, çünkü montlar, atkılar, bereler ve erkeklerin gocuk dedikleri yine mont olan soğuktan koruyucu diğer tüm giysilerimiz sınıfın içinde asılıydı... hey gidi baya küçüktüm lan!)

  2. ben ilk okulda çıkmadan evvel gocuk giyenlere hiç gocunmazdım gocuğum yanımda olduğu zaman.:p

    birde ilkokulda beslenme çantam vardı. robot suluğum. orta okulda çantam ceketimin cebiydi. lisede takım çantam vardı. tonavida, pense hesabı. üniversitede evrak çantam oldu. alışık değildim klasörlere hep dağılır arasından düşerdi. ne alakası var diyeceksiniz aklıma gelenleri anlatıyorum herzaman aklıma gelmez. Uzun süredir gerek duymuyorum. Beni en çok zorlayanda örtmen - hoca geçişi oldu birde oturduğum sıradan cevap vermek. parmak yerine el kaldırmak, bir süre sonra sıkılacak sivilce bulamamak vesaire işte.

Bu gadget'ta bir hata oluştu