Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Öylesine Bir Yardırmaca İşte...

Efendim selamlar! Nasılsınız?! Beni soracak olursanız, acaip yorgunum. Üzerimden 7bin kiloluk cırcır böceği geçmiş gibi hissediyorum. Hem çok ağırdı, hem çok ses yapıyordu, düşünsene bi? Yeter. Daha fazla bu tür şeyleri düşünüp kendini yıpratmamalısın.

Malum yoldan geldik, 15 saatlik yolculuk sonrası otobüsten inip direkt işe düştük. Akşamı gençlik gazımızın kurbanı olduk, Artillery konserine gittik. Dayanamadık bir şişe şarap içtik. Eve geldik, 4 saat uyuduk iş başı yaptık tekrar. Akşamlara kadar dolaştık, uğraştık ve şimdi ayakta durmaya zorlanan bir bünye olarak karşınızdayım. Neyse. Mevzumuz bu mu? Elbette değil. Canım sadece bu süreci aktarmak istedi.


Aslına bakarsanız yine ne söyleyeceğini bilmeden başlamış durumdayım. Aklımda bin türlü yazacak mevzu vardı ancak şu an beynim bomboş. Önümde dumanı tüten çayı karıştırıp, ağzıma götürmeye üşenir vaziyetteyim. Bunda üzerimden geçen 7bin kiloluk cırcır böceğinin etkisi sandığınızdan daha büyük. Bu derdi ancak yaşayan bilir a dostlar!


Cem'in canı sucuk istemiş!



Bu habere çok güldüm. Cem insanı teslim oldu, herkes çıktı üzerine bir misyon üstlendi. Vali, yakaladık! dedi, emniyet müdürü, çemberi daralttık dedi, psikologlar çıktı, sakalları uzun ve düzgün, buradan katilin hede hödösü bla bla dedi, avukatı çıktı, Cem'in teslim olmadan önce sucuk ekmek yemek istediğini söyledi.

Benim canım da sucuk ekmek istiyor gerçekten. Ne sikimden bir mevzu oldu bu. Bu saatten sonra kimse "kafası kesilerek öldürülen" kızı konuşmayacak sanırım. Adamın amacı kafasını kesmek değilmiş çünkü. Bavula sığmadı diye kesmiş. Hafifletici neden. Artık kızın hunharca katledildiğini unutabilir, bu genci tekrar hayata kazandırmanın yollarını arayabiliriz.


Zira insan zengin olmaya görsün. İstediğin zaman öldür, istediğin zaman kafasını kes, istediğin zaman teslim ol. Polisin acizliğinin fotoğrafını çekti bu adam tek başına. Bu olaydan çıkartılabilecek iki sonuç var. Basit ve gerçek iki sonuç. Birincisi; polis ya aciz, bir suçluyu bulamıyor. İkincisi; ya da polis suçlularla işbirliği yaptı. Bunun başka bir açıklaması ya da alternatifi yok. Nereden baksan komik. Şimdi de nerede saklandığını, kimin sakladığını falan araştırıyorlar. Acaip.
Buralarda olamadığım süre içersinde en çok bu mevzuya güldüm işte.

Natural Born Killers isimli dehşetcengiz filmi geçenlerde ilk kez izledim. Giriş müziği bile filmin ne kadar muazzam olabileceğini gösteriyordu zaten ama film de ayrı bir güzeldi hani. Bunca zamandır nasıl kaçmış bu film gözümden, hayretler içersine kaldım. Filmi izledikten sonra sabaha kadar gözüme uyku girmedi, zira sabaha karşı izlemiştim. Giriş ve sonuç müziklerinin etkisinde kalarak hemen soundtrack albümünü indirdim ve o gizemli ve bi o kadar karizmatik sesin Leonard Cohen'e ait olduğunu gördüm. İstemsiz bir biçimde VAMMISINA KOYİM LAN dedim. Daha bir - iki ay önce geldi lan bu adam memlekete?! Bir kez daha utandım. Natural Born Killers'ı izlememiş olmak ve Leonard Cohen gibi insana kırbaçlanmış at hissiyatı veren bir şahsı dinlememiş olmak. İkisi birden bana çok ağır geldi dostum!


Alesse İsis insanına çok kızdım. Bu tarz kişilikleri kendisinin naçizane bloğundan takip ederdim ama bu amcanın parçalarını hiç paylaşmamış bizimle. Ya da bizim gözümüzden kaçmış. Ama onun paylaşmadığını düşünmek ve suçu başkasına atmak Türk genlerine yerleşmiş bir veba olduğu için ben paylaşılmadığını varsayıyorum.

Bi de, bu elemanı Özkan insanına dinlettim. Çok sevdi. Bloğa da parçasını koymuş zaten. Neyse. Ertesi gün msn de şöyle bir konuşma geçti aramızda:


Özkan: Olm o adamın adı neydi lan?

Cem: Gaylord Conan (eşşek gibi güler klavye başında)

(2-3 dakika sonra)

Özkan: Olm öyle biri yok lan!
Cem: damıofaısdofmasdoıfmoweıfmaeıwmfoşıfj409m4ıodmsafşodkmfaeowfmoaewfaewmfıoaemf49fj49jfojfaowıejfeoaıwfjawefaewfnuoı
Özkan: RTÜK adına Özkan kişisinin söylediklerini ben kendim kırpıyorum.

Efendim sevgiler. Dikkat edin kendinize.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Öylesine Bir Yardırmaca İşte...

  1. yanımda şuan uyuyosun.senin koltuğa sığmayan kafanı kesebilirim bu muhabbetten sonra. senin üzerinden geçebilirim cem insanı! ozaman cırcır böceği değil gaylord conan fanının cm kareye nekadar kuvvet uyguladığını görürsün vesselam. dedim ya ankara yolundayız otobüste internet yanımda horlarken videonu çekip koyacağım nete.

  2. Dreamtime says:

    ne geceydi laaynnnnnnn!!!

  3. http://alasseisis.blogspot.com/2009/05/lan.html

    valla efendim siz öyle deyince kendi kendime sordum "lan nasıl olur amk?" diye. istanbul konserini öğrenir öğrenmez "zamanlamanıza teşekkür ediyim" diye yakınıp bu serzenişi bloga aktardığımı hatırlıyordum çünkü. basındaki konser haberini yayınlayıp bir de everybody knows sözlerini gugıllayıp kopyala yapıştırla geçmişim ama onu farkettim, oturup 3-4 paragraf yazmaya üşenmişim belli, evet, utandım an itibariyle xD

    bir de natural born killers yahu! robert downey jr. içimizdeki "nalet canavar ruhları" ne de başarılı aktarmıştır beyaz perdeye (pc ekranlarımıza evet, düzeltme) saygı duyar, takdir eder, hayranlıkla izleriz.

  4. Cohen'e kızgınım ben hiç de öle yok "kaç küsür yaşına geldim artık, sahnelerde bayılıyorum, tabi ki çok para alacağım" deyip savunma yapmasın! O zaman konser verme abi,bizde gidemedik diye kahrolmayalım dimi. 200 küsür lira para değil aslında da işte olmayınca olmuyor, ah ulan ah!

    Ayrıca ben olsam bir daha adını okuyamadığım bloggerla yolculuğa falan çıkmam, hadi çıktım diyelim aynı otobüse binmem, hadi bindim diyelim yan yana oturmam. Adam resmen koca kafa demiş sana azizim.

  5. o da bana koca göbekli su aygırı dedi ama ben demedim. ama o dedi ben demedim. ama o dedi....

  6. sfdamıofasd Ulan Özkoş çok çakal bir adamsın lan sdmıofas

    Alesse: O yazını okudum elbette ancak bizim gibi üşengeç insanlar her okuduğu yazıdaki adamı merak edip araştırsaydı şimdiye kadar arşivimde birmilyonyediyüzkırkdörtbinaltıyüzüç tane kişilik olurdu. Link vermene alıştık tabi biz :D

    Mimi: Evet, mevzuyu Alesse'nin bloğunda okumuştum. Aşırı pahalı konserlere her türlü karşıyım. Iron Maiden Bulgaristan'a gider, 30 liraya konser verir, buraya gelse en az 150 olur. Mantıksızlık ötesi.

    Özkan: Gerçekleri saklamayalım insanlardan. Benim göbeğim ufacıcık çünkü :G Senin fazladan yağlarını alsak küçük bir ülkenin bir yıllık yağ ihtiyacı karşılanır. Bunu ikimizde biliyoruz..

National Geographic POD