Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tanrısal Esintiler...

Bugün yağmurda kalınca aklıma geldi. Meteoroloji denen şeye inanmayı bırakalı uzun zaman oldu. O yüzden pek sallamıyorum meteoroloji haberlerini falan. Meteorolojiye inanmadığımı belirtmiştim zaten. Bulut, şimşek falan... Hikaye bunlar.

Daha geçen yıl uçakla içinden geçtik bulutun. Özellikle baktım. Yağmur falan yoktu içinde. Herhangi bir ıslaklığa da rastlamadım. Bence bulut denen şey gökyüzünde toplanmış kominist sigara dumanlarından başka bir şey değil. Yağmur bulutuymuş falan.. Peh! Hihaye hepsi. Gittim, yerinde gördüm. O yükseklik seviyede güç nefes alırsınız biliyorsunuz değil mi? Peki bunun gerçek nedeninin hiç mi farkına varmadınız? O kadar sigara dumanının içinde nasıl nefes alabilirsin ki? Yukarıdan aşağıya bak ve aranıza eklenen yeni bulutlara merhaba de!

Bir de dumansız hava sahası dalgası falan çıkarttılar başımıza. Hiç gökyüzüne bakmıyorlar sanki...

Hiç bir tepeden Adalar'a doğru baktınız mı? Denizin üzerine çökmüş gri bulutu da görmüşsünüzdür o zaman. İşte onlarda puro dumanı. Tabi egzost falan dahil onlara.


Her neyse. Meteorolojiye inanmayın bence. Tamamen kolpa. Rüzgarmış, karmış, yağmurmuş...

"Bunlar nereden geliyor peki?" diye soracaksınız eminim. Soruyorsanız söyleriz elbet..

Milyarlarca insanın inandığı Tanrı'nın günlük ihtiyaçları desem?

Yağmur! Bir çok bünyede farklı etki bırakır. Kimisinde sucuk etkisi yapar ama bazı bünyelerde romantizm etkisi salgılayan yağmur çiştir. Evet. Tanrının çişi. Bulut tezini daha az önce çürüttüm dostum! İçi boş onların, gidip yerinde gördüm. Yağmurlar Tanrı'nın çişidir. Arada bir işeme ihtiyacı çekebilir, normaldir, büyütmeyin.

Kar! Kakadır kar. Kar ismi de "Kaka"ya benzerliğinden gelmiştir. Bu bir rastlantı olabilir mi sizce? Shit ve Snow. İkisi de "S" ile başlıyor. "Ama kar beyazdır?" diyenlerinizi duyar gibiyim. Koca Tanrı seninle aynı renkte mi yapacaktı bi de? İnandırıcı gelmeyenler için şöyle bir örnekleme yapabiliriz. Şimdi uçaklarda işer ve sıçarsın. Onlar vakumlu bir mekanizmayla bir yerde toplanır ve başka bir sistemle fırlatılır uçaktan. Hava sıcaklığına bağlı olarak soğur ve buz halini alır kakan. "Küt" diye iner arka bahçene ansızın. Kar mı dersin ona yoksa kaka mı? İtiraf et!



Rüzgar! Evet, rüzgarın diğer adı nedir? Hadi, soruyorum, söyleyin bana! Tamam, cevapta benden. Bugün sizi aydınlatmak hepten bana düştü. Rüzgarın diğer adı "Yel"dir. Şimdi, sorun dedenize, hadi dedeniz yok, babanıza sorun; "osurmanın diğer adı nedir?" diye bir sorun!

İşte, suratlarınızdaki o ifadeyi görebiliyorum! Hepiniz şu anda tam olarak fark ettiniz gerçekleri. Çünkü cevabın "YELLENMEK" olduğunu siz de biliyorsunuz zaten! Peki rüzgarlar, fırtınalar, boralar çıkartacak kadar kim yellenebilir/rüzgarlanabilir? Cevabı bildiğinizden eminim dostlarım.

Tüm bunlar Tanrısal esintilerdir. Meteoroloji ile alakası yoktur. Rüzgarmış, yağmurmuş... Tanrısal esintiler hepsi. (Yaşasın mitoloji kah kaha)

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Tanrısal Esintiler...

  1. verdiğin linki okuyunca geçmişten günümüzde değişen bişi göremedim.

    kaynım bana atladı ona şeyim küçük dedim tekneye attı beni sonra bizi kovdular.

    cem yılmazın dediği gibi mitolojide de tren yapılıyormuş be abi bizim mahalleli yapmış çokmu.

  2. Darkohl says:

    Mitolojiye hep inanasım gelmiştir ama senin mitolojiye içim daha bi kaynadı.
    Neydi o arap mitolojisindeki şarap tanrısının adı?
    İşte önemli olan o!

National Geographic POD