Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Uyan Ey Gözlerim



Ramazan olması münasebetiyle sitemizdeki dini içerik eksikliğini bu video ile gideriyoruz efendim. Ohh üzerimizden büyük bir yük kalktı vesselam.

Şaka bir yana Ankara - İstanbul yolculuğu sırasında otobüste izlemiştim ilk Çukurova Devlet Senfoni Orkestrasını. Düşünsenize otobüste gidiyorsunuz. Yolun otoban olmasından dolayı bir sessizlik hakim. Tam dağların Tepesinde uyan ey gözlerim diye kendinize geliyorsunuz yayılmış olduğunuz koltuğunuzdan. Allahım sana mı geliyorum. yoksa bu henüz reklam mı?

İyi seyirler efendim.

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Uyan Ey Gözlerim

  1. Merhaba, çok çok güzel bir parçaymış, paylaşımın için çok çok teşekkürler!

    O zaman Can Atilla'yı da severek dinliyorsundur. Dinlemediysen eğer
    "http://www.canatilla.net/index.php?option=com_content&view=article&id=100:tbmm-nin-doksannc-kurulu-yl-resmi-muezii-&catid=34:haberler&Itemid=53" mutlaka dinle. Çok oçk güzel, etkileyici ve sarsıcı! TBMM'nin 90.yıldönümü için bestelemiş "Diriliş'i.
    Blogun çok çok güzel, kim zaman güldürerek düşündürmeyi de seviyor gibisin! Tebrikler!
    İzlediğin bloglara eklemişsin blogumu, çok çok teşekkürler!
    Sevgiyle kal!

  2. yorumların için teşekkür ederim. bu blog aslında Cem şahsının bloğudur:) bu bloğun mayası ona ait.
    senin blogundaki video bana o otobüs yolculugunu anımsattı ve bende burdan o gün izlediğim bir başka eseri paylaşmak istedim.

    ayrıca senin bloğunuda zaten takip ediyorum ama eklememiştim bugün fırsatını (esasen yerini desek daha iyi olur) bulabildim ancak.

    can atillanın tüm albümleri mevcut ama linke bakmama engel değil bu yazı yorumlara eklendiğinde bende onu izliyor olacağım.
    mutlu kal blogır :)

  3. Darkohl says:

    O etiketi bu blogda bu şekilde göreceğim hiç aklıma gelmezdi. Aklını seveyim Aymar.

  4. Bi' izleyemedim lan şu videoyu...

  5. Klasik müzik her daim iyidir, her daim tadından yenmez bir güzelliktir. İlahi ile sınırlamayınız çerçevenizi ;)

  6. Ya Allah Bismillah Allahuekber :P

  7. "Nerde çokluk orda bokluk" klişesinin tek daim olmadığı yer burası sanırım. Şarap gibi akıyor kulaklarımdan... birde o davulu ne çalmak istedim lan vuruyorya dıdıdıdıdıdıdı tıs diye işte ben olmasam hiçsiniz diye gideri yapıyor ya bitiyorum..

National Geographic POD