Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Uyku öncesi Yastık altı Şarkıları

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Uyku öncesi Yastık altı Şarkıları

  1. Sinemis:) says:

    çok güzel bir parça.. paylaşımın için teşekkür ederiz (:

  2. Bu amcayı daha önce, çok önce dinleyebilmiş olmayı isterdim. Bununla ilgili bir şeyler karalamam gerekmekte. Hesap sorma vakti geldi artık! sodafassdafkm Kendi kendime eğlendim yine.

  3. Ya ben neden dinleyemiyorum manamana!..

    Kaç gündür giremiyorum zaten bu bloga, sürekli hatalı sayfa deyip deli ediyordu koduumun blogger.com'u, şimdi de şarkıyı dinletmiyor. Açıp winamp ile dinlerim bende hıh.

  4. mimi katılıyorum bu bloger da bir sorun var ama bende çözemedim. Ayrıca dinleyemeyenler sınıfında tek değilsin bir kaç arkadaşımda dinleyemedi gözlerimle, tüm benliğimle şahit oldum. internetten bulup dinlemekten başka çare yok. şayet seversen albümleri sondan başa doğru temin etmeni tavsiye ederim. keza cemin sevdiği ve bana ilk dinlettiği bir parça vardır ki (Waiting For The Miracle) 1992 yılındaki albümde saklıdır.

  5. uyumadan önce suzanne de pek bir iyi gider ama "açayım şurdan bir suzanne öyle dalar giderim uyurum" amaçlı başlayan uyku öncesi cohen amca keyfi, albüm komple bitmeden son bulmaz nedense..

National Geographic POD