Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

me-ne?-men Men?


POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 12 Comments

12 Responses to : me-ne?-men Men?

  1. Darkohl says:

    men e men olacak kesinlikle benim bildiğim, melemen ağız düşüklüğü oluyor biraz galiba sanırsam..

    fakat dişe diş kana kan bir de ass to ass

  2. men e men, her deyişte mann gegen mann gelir aklıma nedense, evet menemen olacak.

  3. eFeNDi says:

    ben de menemen diye biliyorum onu. bu Nuh'un ne bulduysa karıştırıp aşure elde etmesine benzer bir durum sanki, evde çok malz.si kalmayan bir kadın uydurmuş menemeni bir gün bence. domates+soğan+biber+yumurta.. ne alaka, ama aşure gibi şahane.

  4. Olsa yerdim valla şimdi :/

  5. bence melemen dir fransızca bir yemek olup men lö men den gelir.

  6. eFeNDi says:

    pek fransız işi görünmüyor şahsen bana :)

  7. google'a göre ülke ikiye bölünmüş durumda öyleki melemen yazdığınızda "bunu mu demek istedin baknz menemen "bile diyemiyor zavallım. oysa bakınız

    http://www.tdk.org.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF05A79F75456518CA

    bunun gibi poğaça örneğide var. ama bukadar muamma değil.

    heleki benim favorim egzoz'dur ki egsozt egzozt egzos egzozt eksozt eksost gibi çeşitleri vardır.

    ama doğrusu

    http://www.tdk.org.tr/TR/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF05A79F75456518CA

  8. tdk da kaset yada cd markası değil
    türk dil kurumudur

  9. The Dude says:

    auww co fena...mann gegen mann

  10. son klıbı pussy ı ızlemeyen var mı?

  11. Dreamtime says:

    mal grup ve mal klip

  12. klip bayaa başarılı bence:D

Bu gadget'ta bir hata oluştu