Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Mukus, Domuz ve Yaşam Sonsuzluğum

Tatiliz Ankaracak. Okullar, kurslar, dersanler, özel eğitim kurumları.. hepimiz domuz gibi tatiliz.

Kulak(1) burun(2) boğaz(3) ile ilgili problemlerim sayeseinde, özellikle sabahları ve gece yattığım sırada bünyeme yapışan o illet sorunlardan kurtulmak bir yana dursun, son zamanlarda her 3 kişiden birinin bahsettiği o çözümsüzmüş gibi gösterilen hastalığa bulaşmış gibi görünüyorum beni tanımayan bilmeyen insanlara.

Benim aksırma seremonilerim uzun süreli olduğu için, alışkın olamayan pek çok kurban her aksırma sonrasında yaşamımla ilgili temennilerde bulunuyorlar.

"çok yaşa"
"sağlıklı yaşa"
"iyi yaşa"
"geçmiş olsun"
"god bless you"
"fuck you"

Karşılaştığım her ilkle beraber de bir açıklama yapmak durumunda kalıyorum.. "son aksırmayı bekleyip ardından yapıştırın iyi temennilerinizi lütfen". İlk aksırmadan sonra suratımda beliren ifadede; "çok yaşamasını istediğiniz kişi şu anda sizi ne görebilecek ne de duyabilecek durumda, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."

Alışmaya başladıktan sonra insanların tepkileri de değişiyor tabii. 3. aksırmadan sonra "ee geber lan", "noluya lean", "ehe çok yaşa be" ya da hayat tecrübelerini de cümlelerine katarak "sen kesin hasta oluyorsun hea dikkat et" öbekleri dökülmeye başlıyor ağızlardan.

İyice tanıdıklarında ise artık tamamen bitmesini bekleyip en sonuncu aksırıkta söylemek istedikleri suratlarındaki komik ifadelerle belirtiyorlar. Bazıları tamamen vazgeçtiler söylemiyorlar bile, çünkü çok yaşayacağım zaten. Bir günde ortalama 15 defa çok yaşıyorum. Artık sonu gelmeyecek bir hayata sahibim. Sen Süper Cem'sin ama ben ölümsüzüm nuhehaha. Kolu sümüklerle dolu bir ölümsüz!


En sevimli kısmı da, insanların suratlarındaki ifadeyi izleyebilmek için çabalayışım oluyor. Hem onlar hem de ben eğlenmiş oluyorum. Her aksırmada farklı ses tonları denemeye başladım artık işin eğlencesine kaçıyorum, yoksa tahmin edersiniz ki gün içinde 54379 üzeri bin kadar aksırma tıksırma hapşırma kimsenin hoşunua gitmez.

Artık asıl hoşuma gitmeyen şey ise insanların bakışlarındaki sevimliliği kaybedip "lan.." tepkisine bürünmeleri. "Acaba mı?" diye içlerinden geçirirken "ehe" tavrını da sakınmıyorlar suratlarından.

Verdiğim cevaplar aldığım tepkiye karşı hep aynı oluyor.

"Sen de."

Ama lütfen bana hastalıklıymışım gibi bakmayın lan! Biraz kinayeli oldu hastalıklı kısmı ama olsun, hem de sağlık saygı ve sevgiyle olsun.

[bu yazıyı okuyup girdiğim tribi düşünen herkese; Brazzaville'den Genoa şahaserini ithaf etmek istiyorum, ne alakası var demeyin içimdeki isyanı böyle dışa vuruyorum]

yazının sonunda da hapşırdığım iyi oldu ha :D koptum burda kendi kendime ehauhe..eğlendim.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 9 Comments

9 Responses to : Mukus, Domuz ve Yaşam Sonsuzluğum

  1. geçmiş olsun :P

    benim alerjim olduğundan hep 3 kere hapşırıyorum sanırım. tanıyanlar sonunu bekliyor tanımayanlar polatın dayısımısın filan geyikleri yapıyor. polat kim diyorum salakça geliyor tabiki onlara bu soru kurtlar vadisini seyretmeyen biri var mı? sorunun cevabı evet var tam karsında.

  2. Midem bulanınca hapşuuuruyorum bende,gıcıklık meselesi sanırım. Ablam aynı senin gibi onun bi alerjisi vardı ama unuttum tabi neydi adı, her sabah uyanınca 6-7 kere fix onun aksırıp tıksırması. İlk "iyi yaşa" deyişimden sonra bekleyip "yüzsüüzz" diyorum kısaca.

    Ayrıca yazını şimdi okudum Brazzaville'i de yeni gördüm. Olsun, aynı ayakkabılarla aynı ortamda karşılaşmak kadar kötü değil bu yaşadığımız.

    İyi yaşa!

    Fotoğraf da çok güzel, o yastığa içim gitti ayrıca, süper bişi.

  3. Benimle yaşa ihi

    Ben pek sevmiyorum insanların bana "çok yaşa" ve türevlerini söylemesini. Gerenksizce geliyor. İyi niyet gösterisi, eyvallah ama gereksizce geliyor işte naapıyım. O türevlerden birini dediklerinde "tamam" diyorum, şaşırıyorlar.. Uyuz bir adamım vesselam.

  4. Darkohl says:

    Sevgili çopartipikıl; hapşururken fotoğrafını çekmek istiyorum, nasıl yamulduğunu sen de gör lütfen :i

    Sevgili mimi; hep meme diyesim geliyor; seviniyorum mu üzülüyorum mu nasıl soru soruyorum bilmiyorum, sabah mağğmurluğu, bünyemde garip bir etki bırakıyor böyle rastlaşmalar. Hemi de örneğini çıkartıyorum çeyizime koyacağım.fiti.

    Sevgili SüperCem; Zaten lan!

  5. Dreamtime says:

    Hapşurduğunda ''geber'' diyeceğim sana bundan sonra cem :D

  6. Adsız says:

    Yazı ve yaklaşımlar ilginç. Varsayılanların dışında. Biraz argo biraz küfür... Yani anarşist ruhlusunuz.
    Veya yaş grubunuza uygun davranış biçimi bu. Ya da trend deyim yerindeyse.
    Neyse ben sizi izliyorum !..

  7. Darkohl says:

    anarşist(!) ruhumdan etkilenmiş bir şekilde, beni izlemeye devam edin anacığım!
    ama kendinizi belli edin, kendini gizleyerek laf atıp kaçanları tanımak istiyoruz bilinçli bir şekilde.

  8. bide sürekli emanet ederler insanı..
    Allaha emanet ol fln..
    hem kendi inandıkları allaha emanetçi muamelesi yapıyorlar.
    hem sanane lan?

National Geographic POD