Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Sezon yaklaşıyor...


chopartypical by ~ChoPartyPiCal on deviantART

Kuzeyden esen serin rüzgarı teninde hissederken, kayalara vuran dalgaların objektifinde bıraktığı tuzlu lekeleri temizlemeye çalışırsın.
Çalışırsın da soğuktan parmaklarına hükmedemezsin.
Sonra bir ara verip mangal için yaktığın ateşe sırtını dayarsın.
Bir ana, Bir baba şevkati kucaklar sanki seni.
İçin titrer sıcağı görünce, masanda duran buğulu birandan ufak bir yudum alırsın.
Soğuk havaların en güzel yanı Bira'nın her daim buz kalması
ve yazın vıcık vıcık olan sahillerin yalnız seni kucaklıyor olması.
Biliyorum içimdeki melankoli beni çağırıyor,
Bu sene sezon yine yaklaşıyor.





POSTED BY Chopartypical
POSTED IN ,
DISCUSSION 9 Comments

9 Responses to : Sezon yaklaşıyor...

  1. Hell yeah! İştahım kabardı gerçekten!

    Marketlerin tavuk sucuk reyonlarında duran insanlar, ucuz şarap satan şok market, bir şişe şarabın üstüne cila çekilen bira, toplanmayı bekleyen sahile vurmuş tahtalar, sahile vurmuş ve patlatılmayı bekleyen "şeltoks" kutuları, sıvanan pantolon, taşan dere, dumana boğulan mağara girişi, buz gibi suya dalan ayak parmakları, ayakkabının kumlarını sildiğimiz paspas ve fırça, geri dönüş yollarında çalınan müziğe edilen eşlik... Hepsi bence çok özlemiştir bizi!

  2. heheeh mağara da yere yuvarlanmış çamurlu yalçın da fena olmazdı :)

  3. Darkohl says:

    vay alçaklar :(

    ayrıca biraz önce görüştüm Yalçın'la selamını söylesem mi söylemesem mi bilmiyorum gf

  4. eFeNDi says:

    "sahile vurmuş ve patlatılmayı bekleyen "şeltoks" kutuları,"
    sonra özkan sızlansın 2 saat şelongum da sandalyem (adı da he ne idiyse..) diye :)

  5. hala kullanıyorum biraz fresh ama olsun

  6. sıkı foto moruk ama o işler nasıl haloluyor en ufak bi fikrim yok..hazır foto ya 2 bira şişesi fln koymadın değil mi ? dsfa

    bu macerada eksik olan benmişim gibime geldi.

  7. orjınal kardeşim istersen şişenin içindekileri göbeğimi göstererek ispatlayabilirim :P soğuktu ama 1 milon sucuklar ısıttı içimizi :P

  8. aahh orda olmak istediğim resimlerden beni oraya ışınla :D

  9. :) havalar biraz insancıl olsun ışınlarız :)

National Geographic POD